ahmad nabavi

ahmad nabavi

قیمت لوله گالوانیزه 6 اینچ- قطر و وزن لوله گالوانیزه شش اینچ

 

 

خیلی از افرادی که در صنعت‌های مختلف فعالیت دارند، و با انواع لوله سروکار دارند. سوال پرسیدند که قیمت لوله گالوانیزه 6 اینچ چند تومان است؟ لوله گالوانیزه 6 اینچ دارای ضخامت 2، 2.5 و 3 میلیمتر تولید و روانه بازار می‌شود، این نوع محصول به دلیل گالوانیزه بودنش بیشتر برای لوله‌کشی آب، گلخانه‌ای و صنعتی کاربرد دارد. برای دریافت اطلاعاتی همچون قیمت، در ابتدا لازم است قطر و وزن لوله گالوانیزه شش اینچ را محاسبه کنیم. علاوه بر قطر، ضخامت و وزن لوله بسیاری از عوامل دیگر بر قیمت لوله گالوانیزه 6 اینچ تاثیرگذار هستند که در ادامه مقاله به آنها می‌پردازیم. در این مقاله ما قصد داریم تا نحوه خرید و قیمت لوله گالوانیزه 6 اینچ را در اختیار شما بگذاریم. پس از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

خرید و قیمت لوله گالوانیزه 6 اینچ

همان طور که در مطلب بالا به آن اشاره کردیم برای استعلام قیمت لوله گالوانیزه 6 اینچ در ابتدا، ضخامت، قطر و وزن را باید محاسبه کرد. این محصول را در طول شاخه 6 متری برش می‌دهند، کسب اطلاعاتی نظیر وزن لوله کمک بزرگی می‌کند تا قیمت نهایی این محصول مشخص شود و اینکه معلوم می‌شود، در یک بندیل چه اندازه از این محصول قرار می‌گیرد. علاوه بر نکاتی که بر قیمت لوله گالوانیزه 6 اینچ تاثیر گذار هستند، عوامل دیگری نظیر میزان عرضه و تقاضا، کارخانه تولید کننده، مواد اولیه در ساخت آن و همچنین دستخوش تغییرات قیمت ارز و دلار رابطه‌ی مستقیم دارند.
لوله 6 اینچ در دو گروه صنعتی و خانگی تولید می‌شود. در جدول زیر قیمت لوله 6 اینچ خانگی و صنعتی درج شده است.

جدول قیمت لوله 6 اینچ

سایز لوله(اینچ)

ضخامت(میلیمتر)

طول شاخه(متر)

استاندارد

قیمت(ریال)

6

3

6

صنعتی

317.440

6

4

6

صنعتی

339.450

6

5

6

صنعتی

357.800

6

6

6

صنعتی

357.800

6

3

6

خانگی

41.425.420

6

4

6

خانگی

54.952.090

در جدول بالا قیمت لوله 6 اینچ را مشاهده کردید. اما همان‌طور که گفتیم لوله گالوانیزه 6 اینچ در ضخامت 2، 2.5 و 3 تولید می‌شود. در نهایت قیمت لوله گالوانیزه 6 اینچ، با توجه به وزن آن برابر با 520.000 تومان می‌باشد.

کارخانه‌های تولید کننده لوله گالوانیزه 6 اینچ

یکی از عواملی که روی قیمت لوله گالوانیزه 6 اینچ تاثیر گذار است، کارخانه تولید کننده این محصول است و شما عزیزان با توجه به نیاز و کاربرد خود بهتر است از تولید کنندگان معتبر این لوله گالوانیزه 6 اینچ را خریداری نمایید. از معروف‌ترین آن شامل موارد زیر می‌باشد.

  1. سپنتا تهران و مرند

  2. ساوه

  3. اهواز

  4. سپاهان

از لوله گالوانیزه 6 اینچ در چه نوع مصارفی استفاده می‌کنند؟

 

 

این محصول در طول شاخه 6 متری در بسیاری از صنعت‌ها کاربرد دارد که به شرح زیر می‌باشد.

  1. برای لوله کشی انواع خطوط انتقال آب، نفت و گاز

  2. قابلیت استفاده در ساخت پایه‌های فنس جهت حصارکشی

  3. در سیستم‌های آبرسانی گلخانه‌ای و کشاورزی

  4.  در خطوط تصفیه خانه‌ها، مخابرات 

مزایا و فواید استفاده از لوله گالوانیزه 6 اینچ 6 متری

مهمترین مزایای این لوله به شرح زیر است.

  1. قیمت لوله گالوانیزه 6 اینچ از سایر لوله‌ها مقرون به صرفه‌تر است.

  2. این محصول به دلیل گالوانیزه بودنش در برابر خوردگی و پوسیدگی عکس العمل نشان می‌دهد.

  3. این لوله از آب بندی و دوام مناسب در برابر دما و فشار بالا است.

خرید لوله گالوانیزه 6 اینچ از نمایندگی‌های فروش استان تهران

صنایع فولاد توفیقی همواره آماده ارائه فروش انواع لوله گالوانیزه اعم از لوله گالوانیزه 6 اینچ در برندهای معتبر می‌باشد، شما عزیزانی که قصد خرید و دریافت اطلاعات کافی در مورد قیمت لوله گالوانیزه 6 اینچ را دارید لطفا با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید تا آنها با توجه به قطر و وزن لوله گالوانیزه شش اینچ قیمتی مناسب را در اختیار شما بگذارند.
همان‌طور که همه‌ی ما مطلع هستیم، نوسانات نرخ ارز و دلار در قیمت‌گذاری بسیاری از محصولات موثر بوده است. آهن، فولاد و فلزات از آن دسته محصولاتی به شمار می‌رود که قیمت دلار مستقیم بر قیمت نهایی آن رابطه‌ی مستقیم دارد. از این رو با توجه به قیمت‌های لحظه‌ای بازار هر چه زودتر برای خرید این محصول فولادی اقدام نمایید تا قیمتی پایین‌تر از فردا نصیب شما شود.

ahmad nabavi
ahmad nabavi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋