ahmad nabavi

ahmad nabavi

قیمت و وزن سپری آهنی شکفته دست دوم

 

سپری از لحاظ شکل ظاهری به پروفیل نبشی شباهت زیادی دارد از این رو افراد زیادی این دو محصول را بایکدیگر اشتباه می‌گیرند. سپری را در بازار با نام پروفیل T نیز می‌شناسند. ابزار سپری در واقع سطح صافی دارد که به وسیله تیغه‌ای عمودی نصف می‌شود، و دارای جان بال‌های کوتاه و بلند و همچنین لبه‌های تیز و گرد هستند. موضوع بحث ما در این مقاله قیمت سپری دست دوم است. شاید در خیلی از مکان‌ها با ساختمان‌های تخریب شده مواجه شده‌اید، ناگفته نماند بسیاری از مصالح آن ساختمان قابل استفاده مجدد می‌باشد یکی از این مصالح سپری می‌باشد که می‌توان از آن برای چهارچوب پنجره و بسیاری کاربرد دیگر نیز استفاده کرد، و قیمت آن به مراتب از نو آن کمتر است. اولین مولفه‌، برای افرادی که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارند قبل از قیمت دانستن وزن آن برایشان مهم است. در این مطلب ما سعی داریم تا قیمت و وزن سپری شکفته دست دوم درب و پمجره آهنی را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

 

قیمت و وزن سپری شکفته دست دوم

قیمت سپری دست دوم تحت تاثیر عواملی نظیر وزن و سایز ابعاد و طول و عرض آن بستگی دارد. یعنی هر اندازه ضخامت آن بیشتر باشد وزن آن بیشتر می‌شود و قیمت آن بیشتر می‌شود، و عواملی دیگری همچون میزان عرضه و تقاضا، کارخانه‌های سازنده، مواد اولیه در تولید آن و نوسانات تغییر قیمت ارز و دلار کشور می‌باشد.
منطور از سپری دست دوم ترجیحا ضایعات و یا قراضه نمی‌باشد. افرادی که می‌خواهند درساخت پروژه خود از هزینه کمتری برخوردار شوند می‌توانند به مراکز خرید سپری دست دوم سر بزنند. اما نکته‌ای که حائز اهمیت است در موقع خرید، باید دقت کنید این محصول دچار زنگ زدگی و خوردگی نباشد. از معروف‌ترین کارخانه‌های سازنده سپری می‌توان به شکفته، اسپیرال، سپهر ایرانیان و نورد سجاد اشاره کرد. 

وزن سپری آهنی شکفته

همان‌طور که در مطلب فوق به آن اشاره شد مهمترین مسئله برای خریدار وزن سپری در انواع برندهای مختلف می‌باشد. به این دلیل که هم قیمت نهایی مشخص می‌شود و همچنین وزن آن را با سازه مطابقت می‌دهند و هم اینکه می‌دانند در یک بندیل چه میزان سپری قرار می‌گیرد و برای بارگیری از چه نوع وسیله نقلیه استفاده کنند. از رایج ترین نوع تولید سپری فابریک و سپری می‌باشد.

قیمت سپری درب و پنجره دست دوم در مرکز فروش صنایع فولاد توفیقی

 

 

در مطلب پیشرو عرض کردیم سپری آهنی درب و پنجره را در دو دسته لبه تیز و گرد تولید می‌کنند و یک عضو جدا نشدنی در پروژه‌های ساختمانی به حساب می‌آید. این محصول را به صورت شاخه‌ای و همچنین کیلویی به فروش می‌رسانند. طول شاخه این ابزار در دو گروه 6 و 12 متر سبک و سنگین می‌باشد. لبه جان و بال تیز در ابعاد 20 تا 40 میلیمتر و سپری با لبه جان و بال گرد در ابعاد 30 تا 140 میلیمتر متغییر است. ضخامت این محصول به طور معمول از 0.9 تا 2.5 میلیمتر تولید می‌شود و به بازار عرضه می‌کنند. در این مطلب دانستیم هر اندازه ضخامت سپری شکفته بیشتر باشد وزن آن بیشتر می‌شود و قیمت سپری دست دوم نیز بیشتر می‌شود.

انواع پروفیلT دست دوم در وزن‌های مختلف در انبار فروش فولاد توفیقی

از انواع پرفیل سپری دست دوم در جنس‌های مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. پروفیل سپری آهنی

  2. مس

  3. آلومینیوم

  4. برنج و استیل

پروفیل T لبه گرد و تیز از جنس آلومینیوم به درخواست مشتری در سقف کاذب سرویس بهداشتی(حمام و دستشویی) استفاده می‌کنند. این محصول دارای استحکام بالا و قابلیت ضد زنگ داشتن را دارد به همین دلیل با بخار حمام پوسیده و خورده نمی‌شود و نظافت آن به راحتی انجام می‌گیرد.

قیمت وزن سپری شکفته در طول 6 متر

در ادامه مطلب جدول وزنی سپری درب و پنجره شکفته در طول 6 متر تهیه شده است. شما عزیزان با توجه به کاربرد و نیاز خود می‌توانید قیمت روز را در جدول زیرمشاهده کنید. برای آن دسته از عزیزانی که می‌خواهند سپری دست دوم تهیه کنند، می‌توانند برای استعلام قیمت سپری دست دوم که قیمتی به مراتب کمتر از نو، که در این سایت مشاهده می‌کنید می‌باشد و آن را از کارشناسان صنایع فولاد توفیقی دریافت کنید.

نام محصول

ابعاد(میلیمتر)

طول شاخه(متر)

وزن(کیلوگرم)

قیمت(تومان)

سپری شکفته آهنی

600*40

6

15

25.505

سپری درب و پنجره شکفته

600*50

6

21

25.505

سپری شکفته آهنی

600*60

6

25

25.505

کاربرد پروفیل سپری آهنی نو و دست دوم

پروفیل سپری فلزی نو و دست دوم یکی از مقاطع پر مصرف است که در بسیاری از صنایع می‌توان مشاهده کرد. از پرکاربردترین مصارف شامل موارد زیر می‌باشد.

  1. در سازه‌های گلخانه‌ای

  2. در تولید درب و پنجره

  3. در سقف کاذب سرویس بهداشتی

  4. در ستون‌ها و خرپاها

  5. اتصال پل به ستون

  6. به عنوان گاردریل 

  7. در ساخت سازه‌های فلزی

  8. در ساخت سد

خرید پروفیل سپری آهنی درب و پنجره از تولید کنندگان استان تهران

صنایع فولاد توفیقی همواره آماده ارائه فروش انواع سپری آهنی درب و پنجره با برندهای معتبر و در ضخامت و وزن‌های مختلف می‌باشد. این مجموعه علاوه بر فروش پروفیل سپری نو، در فروش دست دوم آن نیز فعالیت دارد، همان‌طور که همه‌ی ما آگاه هستیم قیمت محصولات دست دوم از نو آن به مراتب کمتر است. افرادی که می‌خواهند برای خرید سپری، هزینه‌ای مقرون به صرفه داشته باشند، برای استعلام قیمت سپری دست دوم با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایند تا آنها با توجه به وزن سپری شکفته، اسپیرال، سپهر ایرانیان و برندهای معتبر دیگر قیمتی ارزان، با توجه به قیمت‌های لحظه‌ای در اختیار شما بگذارند.

منبع: https://fouladtofighi.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C/

ahmad nabavi
ahmad nabavi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋