ahmad nabavi

ahmad nabavi

قیمت روز تیرآهن قوطی 14 اصفهان

 

تیر آهن قوطی 14 اصفهان یکی از برندهای معروف کارخانه سازنده در شهر اصفهان می‌باشد. و یکی از ابزارهای مهم در ساخت و ساز به شمار می‌آید. تیر آهن قوطی 14 را به عنوان قوطی پروفیل ستونی 14 نیز می‌شناسند. در واقع این محصول یک مقطع توخالی ثابت مربع و یا مستطیل در ابعاد 140*140 با ضخامت و وزن‌های مختلف تولید می‌شود. بیشترین کاربرد تیرآهن قوطی 14 اصفهان برای ایجاد اسکلت یا ساخت درب و پنجره می‌باشد، و در دو نوع سبک و سنگین ساخته می‌شود. مزیتی که این نوع پروفیل دارد از استحکام و مقاومت بسیاری برخوردار است و به دلیل اینکه در تولید آن از نورد گرم استفاده شده است قابلیت فرم پذیری عالی دارد و همین موضوع باعث شده است در میان افراد محبوب شود.
برای کسانی که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارند اولین ملاکی که برایشان مهم است وزن محصول است زیرا وزن، قیمت نهایی را اعلام می‌کند. برای اینکه قیمت تیرآهن قوطی 14 اصفهان را بررسی کنید در ابتدا باید ضخامت و وزن و طول شاخه آن را بدانید. با توجه به قیمت‌های لحظه‌ای برای بدست آوردن قیمت امروز قوطی پروفیل تیرآهن با کارشناسان صنایع فولاد توفیقی در ارتباط باشید.

 

 

 

قیمت روز تیرآهن قوطی 14 اصفهان

همان‌طور که در مطلب فوق به آن اشاره کردیم قیمت تیرآهن قوطی 14 اصفهان به عواملی همچون وزن آن بستگی دارد. یعنی هر مقدار ضخامت این محصول بیشتر باشد قطعا وزن آن بیشتر می‌شود و قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. عوامل دیگری که بر قیمت روز تیرآهن قوطی 14 اصفهان تاثیرگذار است شامل فاکتورهایی از قبیل میزان عرضه و تقاضا، کارخانه تولید کننده و همچنین دست خوش قیمت‌های روز دلار و ارز می‌باشد.
مشخصات فنی تیرآهن قوطی 14 اصفهان از ورق سیاه با ضخامت 2 میلیمتر الی 5 میلیمتر است و در طول شاخه 6 متری و 12 متری ساخته می‌شود و وزن آن با ضخامت آن قابل تغییر می‌باشد، و درای مقاومت، استحکام بالا، کیفیت بالا و همچنین جوش پذیری و فرم پذیری مطلوب می‌باشد.
همان‌طور که ذکر شد برای بدست آوردن قیمت تیرآهن قوطی 14 اصفهان قبل از آن باید وزن این محصول مشخص شود. برای بدست آوردن وزن از چند روش می‌توان استفاده کرد. اول از طریق فرمول دستی ریاضی، جدول وزنی تیرآهن قوطی 14 و تماس تلفنی از طریق کارشناسان فولاد توفیقی، حال می‌خواهیم وزن قوطی ستونی 14 اصفهان را از طریق فرمول دستی بررسی کنیم که به طریق زیر می‌باشد.


فرمول دستی محاسبه وزن تیرآهن قوطی 14 اصفهان

برای محاسبه وزن یک شاخه تیرآهن قوطی 14 با در نظر گرفتن ضخامت بال و جان بررسی می‌شود.
وزن یک شاخه تیرآهن قوطی 14 اصفهان= ضخامت بال* عرض بال+ضخامت جان*طول جان*2 *طول* چگالی آهن(7.86) / 1000

قیمت امروز قوطی پروفیل تیر آهن تهران 17 اردیبهشت 1402

 

 


قیمت امروز تیرآهن قوطی 14 اصفهان در شاخه 12 متری، وزن شاخه 155 تعداد بندیل 36 قیمت 39000 تومان است.
قیمت تیرآهن قوطی 14 اصفهان نیمه سبک در شاخه 6 متری ضخامت 2.5 میلیمتر، وزن شاخه 104 قیمت آن 29.350 تومان است.
قیمت پروفیل ستونی 14 صنعتی در شاخه 6 متری، ضخامت 5 میلیمتر، وزن شاخه 123 کیلوگرم قیمت آن 38000 تومان
قیمت پروفیل ستونی 14 صبا در شاخه 6 متری، ضخامت 3، در طول شاخه 6 متری، وزن شاخه 78 کیلوگرم، قیمت آن 22.400 تومان است.
تیرآهن قوطی 14 صبا در شاخه 6 متری، ضخامت 3.5 در طول شاخه 6 متری، وزن شاخه 91 کیلوگرم بنابراین قیمت آن 22.400 تومان است.

خرید تیرآهن قوطی 14 اصفهان از تولید کننده تهران

صنایع فولاد توفیقی همواره آماده فروش انواع تیرآهن اعم از تیر آهن قوطی 14 اصفهان می‌باشد. شما عزیزانی که قصد خرید این محصول را دارید و می‌خواهید اطلاعاتی در رابطه با استعلام قیمت تیرآهن قوطی 14 اصفهان را دریافت کنید، لطفا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا بهترین و ارزانترین قیمت امروز قوطی پروفیل تیر .آهن را در اختیار شما بگذارند، و شما با توجه به کاربرد خود و دریافت قیمت خریدی ویژه را با ما تجربه کنید

ahmad nabavi
ahmad nabavi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋