ahmad nabavi

ahmad nabavi

روش محاسبه وزن فنس توری گالوانیزه فلزی+ جدول وزن فنس فلزی

وزن توری فنس گالوانیزه باغی فلزی یکی از موارد مهمی است که تاثیر مستقیم بر روی قیمت فنس فلزی گالوانیزه دارد. وزن توری بر اساس قطر مفتول، عرض توری، اندازه چشمه‌ها و اینکه از نوع گالوانیزه سرد و یا گرم تولید شده است تغییر می‌کند. همان‌طور که همه ما مطلع هستیم توری حصاری فلزی گالوانیزه یکی از پرکاربردترین محصولات فولادی در حوزه آهن آلات است و دارای چشمه‌هایی به شکل لوزی و یا مربع می‌باشد. بنابراین روش محاسبه وزن فنس توری گالوانیزه فلزی حائز اهمیت می‌باشد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا روش محاسبه وزن توری فلزی با استفاده از فرمول و همچنین با استفاده از جدول وزن انواع فنس را آموزش دهیم.

 

روش محاسبه وزن هر متر مربع توری فلزی

توری فنس گالوانیزه حصاری فولادی به دلیلی که از گالوانیزه گرم تولید می‌شود دارای مقاومت بالایی می‌باشد و همین موضوع باعث شده است در هر نوع آب و هوایی از آن استفاده کنند زیرا خورده و پوسیده نمی‌شود. بیشترین کاربرد فنس آهنی در حصارکشی باغ، باغچه و جدا کردن دو منطقه استفاده می‌شود. فنس حصاری فلزی در دو دسته کلاسیک و توری حصاری زنجیری تقسیم می‌شوند. طول رول فنس حصاری اغلب 15 متر است و چنانچه مشتری در خواست بیشتر یا کمتر داشته باشد قابل تغییر می‌باشد. وزن هر متر مربع توری حصاری فلزی بر مبنای قطر مفتول و اندازه چشمه آن تعیین می‌شود. هر آنچه قطر مفتول فولادی افزایش یابد و یا اندازه چشمه‌ها کاهش یابد بنابراین رول‌های توری حصاری وزن بیشتری خواهند داشت. همچنین بالعکس این قضیه، یعنی قطر مفتول آهنی کاهش داشته باشد و افزایش شبکه چشمه وزن فنس فلزی بیشتر خواهد بود. در این مقاله جدولی تهیه کردیم تا شما عزیزان بر اساس این جدول بتوانید به راحتی وزن توری فنس را بر حسب متر مربع بررسی کنید.

جدول وزن توری فنس فلزی گالوانیزه باغی

در جدول زیر وزن هر متر مربع فنس گالوانیزه فلزی را مشاهده می‌نمایید:

قطر مفتول بر حسب میلیمتر

چشمه بر حسب سانتیمتر

وزن یک متر مربع فنس توری گالوانیزه و سیاه بر حسب کیلوگرم

2

5*5

1.000

2.5

4*4

2.100

2.5

5*5

1.650

2.5

6*6

1.450

2.8

5*5

2000

2.8

6*6

1.750

3

3*3

3.900

3

4*4

3.000

3

5*5

2.300

3

6*6

1.950

4

5*5

4.160

4

6*6

3.500

4.5

5*5

6.000

4.75

6*6

6.500

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرمول محاسبه وزن توری حصاری با استفاده از ضخامت مفتول و اندازه چشمه فنس

 

در صورتیکه مشخصات فنس فلزی مورد نظر شما در جدول وزن بالا وجود نداشت می توانید با استفاده از فرمول محاسبه وزن توری حصاری که در زیر قرار دادیم اقدام نمایید.
برای بدست آوردن وزن توری فنس باغی بر حسب متر مربع می‌توانید از طریق فرمول زیر کمک بگیرید.

وزن هر متر مربع توری فنس گالوانیزه و سیاه (کیلوگرم) = قطر و ضخامت مفتول * قطر و ضخامت مفتول / سایز چشمه * ۱.۳

بهترین نوع قیمت‌گذاری برای فروش فنس توری حصاری گالوانیزه و سیاه چگونه است؟

برای فروش فنس توری حصاری گالوانیزه و سیاه به دو روش می‌توان انجام داد. اولین روش، قیمت توری بر حسب متر مربع است . مشتریان عزیز می‌توانند به وسیله یکی از روش‌های بالا وزن هر متر مربع توری فنس فلزی را محاسبه کنند. معمولا از این روش برای توری حصاری با ضخامت کم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال برای فنس‌هایی از سایز ۲ میلیمتر الی ۲.۵ میلیمتر مجاز است.
در روش دوم قیمت برحسب هر کیلو توری فنس فولادی مشتری اعلام می‌شود و این روش معمولا برای فنس‌هایی با ضخامت بالا استفاده می‌کنند. به طور مثال برای فنس حصاری آهنی باضخامت ۲.۵ میلیمتر الی ۴.۷۵ میلیمتر مجاز است.

خرید توری فنس حصاری گالوانیزه و سیاه متری و کیلویی از منابع معتبر

شرکت صنایع فولاد توفیقی آماده ارائه فروش توری حصاری باغی گالوانیزه و سیاه در انواع چشمه مختلف می‌باشد. برای خرید این محصول اولین چیزی که روی قیمتش تاثیر می‌گذارد وزن توری فنس می‌باشد و شما عزیزان می‌توانید به دو روش، محاسبه وزن توری فلزی را که در متن فوق نیز ذکر شد بررسی کنید و یا از طریق مشاوره با کارشناسان این مجموعه وزن توری فلزی را دریافت کنید.

منبع: https://fouladtofighi.com/fence-weight/

ahmad nabavi
ahmad nabavi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋