digital suggestions

digital suggestions

متخصص سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف iranweblife.com
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

وحید شمسایی و حافظ خوانی!!

با همه گیری ویروس کرونا، دو سالی می شود که در شب باستانی یلدا، کمتر دور هم جمع شده و سنت حافط خوانی هم در بین ما کمرنگ تر شده است. شاید خواندن دو بیت از اشعار حافظ می توانست در این سالها کمی از بار سنگین استرس ها و فشارهای روحیمان کم کند. خوشبختانه هستند کسانی که در بین دغدغه ها و روزمرگی های خودشان به فکر حال خوب مردم کشور هم باشند و دغدغه حفظ آثار و ارزش های ایران و ایرانی را داشته باشند.

 

انتشارات پیام عدالت، که مرجع اصلی چاپ کتب نفیس مذهبی و ادبی است، به مناسبت نزدیک شدن به شب یلدا، کمپین حافظ خوانی را با هدف ترویج فرهنگ حافظ خوانی و حفظ آثار شاعر بزرگ ایرانی، برگزار کرده است. این کمپین از تاریخ 20 آذر ماه آغاز شده و تا سوم دی ماه 1400 ادامه دارد، با حضور افراد نام آشنایی همچون وحید شمسایی، اسطوره فوتسال ایران، میشل پطروس مربی تیم ملی فوتسال و همچنین آقای محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال آغاز شد و با همراهی و استقبال مردم، همچنان ادامه دارد.

افراد شرکت کننده در این کمپین با خواندن دو بیت از اشعار دیوان حافظ و دعوت دو دوست دیگر، به ترویج فرهنگ حافظ خوانی کمک خواهند کرد. انتشارات پیام عدالت نیز به پاس این حمایت، هر روز به بهترین ویدئو حافظ خوانی، تعداد یک دیوان حافظ نفیس با امضای آقای وحید شمسایی هدیه خواهد کرد. اگر شما نیز علاقمند به حضور در این کمپین هستید کافیست با مراجعه به صفحه رسمی انتشارات پیام عدالت به آیدی @payam.edalat از جزئیات این کمپین مطلع شوید.

 

 

. . .

 

 

تصاویر محمد ناظم الشریعه و میشل پطروس که روی صفحه شخصی خود با خواندن دو بیت از دیوان حافظ، همه مردم ایران را به کمپین حافظ خوانی در شب یلدا دعوت کردند.

digital suggestions
digital suggestions متخصص سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف iranweblife.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋