mega pich

mega pich

خرید انواع پیچ و مهره پتروشیمی

پتروشیمی یکی از صنایع مهم کشور به حساب می‌آید. این صنعت به دلیل شرایط محیطی و اهمیتی که دارد جز بخش‌های حساس کاری محسوب می‌شود. به همین دلیل تمامی تجهیزات و ابزارآلاتی که در آن به کار گرفته می‌شوند باید با دقت و حساسیت بالایی انتخاب شوند. یکی از این ابزارها که با هدف برقراری اتصالات در این حوزه استفاده می‌شود پیچ و مهره پتروشیمی است. این دسته از پیچ و مهره‌ها هم به صورت تولید داخلی و هم به صورت وارداتی در بازار موجود بوده و توسط افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند به کار برده می‌شوند. پیچ و مهره صنعت پتروشیمی به دلیل اینکه همواره در محیط خاص از لحاظ مواد شیمیایی و دمایی کاربرد دارد باید مقاومت بالایی در برابر آسیب‌های ناشی از مواد خورنده و شیمیایی و گرما از خود نشان دهند. پیچ و مهره نفت و گاز و پتروشیمی یکی از پرفروش‌ترین پیچ‌ها و مهره‌هایی هستند که توسط شرکت مگا پیچ تولید شده و به بازار عرضه می‌گردند. در صورت تمایل به خرید می‌توانید از طریق یکی از پل‌های ارتباطی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت و خرید پیچ و مهره به بخش فروشگاه اینترنتی مگا پیچ مراجعه کنید.

 

انواع پیچ و مهره پتروشیمی

همان طور که گفته شد به دلیل حساسیت بالایی که در حوزه صنایع پتروشیمی وجود دارد انواع مختلفی از پیچ‌ها و مهره‌های مورد استفاده در این حوزه تولید و به بازار عرضه می‌شوند. انواع پیچ و مهره پتروشیمی موجود در بازار از لحاظ نوع پوشش، آلیاژهای تولیدی، شکل ظاهری و … می‌توانند متفاوت باشند. معمولا این دسته از پیچ و مهره‌ها با پوشش‌هایی از جنس گالوانیزه گرم، پوشش روی نیکل، پوشش تفلون و غیره تولید می‌شوند. چرا که این نوع از پوشش‌ها تا حد زیادی می‌تواند مهره‌ها را در برابر مواد شیمیایی خورنده، سرما و گرما و رطوبت حفظ کند.

یکی از پرکاربردترین پیچ‌هایی که در پتروشیمی استفاده می‌شوند انواع استاد بولت هستند. این نوع از پیج‌ها را می‌توان در خطوط لوله انتقال نفت و گاز به راحتی مصرف کرد. علاوه بر آن استاد بولت در بخش‌های دیگر این صنعت مثل شیرآلات و تجهیزات سرچاهی نیز ترجیح داده می‌شود. بعد از استاد بولت می‌توان پیچ‌های شش گوش و یوبولت را به عنوان سایر پیچ‌هایی که در این زمینه به صورت قابل توجهی استفاده می‌شوند معرفی کرد.

کاربرد پیچ‌های استاد بولت به قدری در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی معروف هستند که اغلب افراد به استاد بولت گرید B7 با مهره H2 مهره‌های شرکت نفتی می‌گویند. کادمیوم کرومات و یا PTFE از جمله بهترین پوشش‌هایی هستند که در ساخت آن‌ها برای مقاومت بالا استفاده می‌شوند.

 

خرید پیچ و مهره پتروشیمی

خرید پیچ و مهره پتروشیمی به دلیل حساسیت بالایی که وجود دارد باید از شرکت‌های معتبر انجام شود. همچنین توجه داشته باشید تا استانداردهای لازم در پیچ و مهره خریداری شده رعایت شده باشد. با توجه به نوع پیچ و مهره، جنس و کیفیت ساخت قیمت‌های مختلفی در حین فروش لحاظ می‌شوند. از آنجایی که صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از اهمیت بالایی برخوردار است توصیه می‌کنیم تا حتما در انجام یک خرید با کیفیت و مناسب دقت کنید و کیفیت کار را در الویت خود نسبت به قیمت قرار دهید. در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت مگا پیچ تماس گرفته و لیست قیمت پیچ و مهره پتروشیمی را دریافت کنید. این شرکت مفتخر است که پیچ‌ها و مهره‌های باکیفیت را به قیمت معقول به مشتریان خود عرضه می‌کند.

 

لینک

mega pich
mega pich

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋