ali mousavi

ali mousavi

bmskala.com

کرکره برقی یا جک پارکینگی کدام یک برای شما مناسب تر است؟

 

 

بسیاری از افراد که قصد دارند درب خود را برقی و اتومات کنند، این سوال برایشان وجود دارد که کرکره برقی مناسب تر است و یا جک پارکینگی؟ برای درب منزلشان کدام یک مناسب تر است؟ و اینکه چه تفاوتی با هم دارند؟

در این مقاله ما قصد داریم در مورد تمام این سوالات باهم صحبت کنیم تا هیچ گونه ابهامی برایتان وجود نداشته باشد. پس تا آخر با ما همراه باشید تا پس از آن آگاهانه تر خرید خود را انجام دهید.

تفاوت بین کرکره برقی و جک پارکینگی

1. اگر به طور کلی بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید گفت که کرکره برقی از امنیت پایین تری نسبت به جک پارکینگی برخوردار است. زیرا جک پارکینگی به صورت اتوماتیک قفل می شود و علاوه بر آن می توان از قفل برقی برای امنیت بیشتر آن ها استفاده نمود. استفاده از قفل برقی باعث می شود که سارقان نتوانند قفل را بشکنند و یا آن را باز کنند. 

2. هنگام استفاده از جک پارکینگی در صورتی که جلوی آن قرار بگیرید اگر چشمی داشته باشد، کاملا می ایستد تا صدمه ای به افراد و یا ماشینی که مابین آن قرار گرفته است وارد نشود. اما باید هنگام باز و بسته شدن کرکره برقی حتما آن را کنترل کنید تا خسارتی وارد نشود.

3. جک پارکینگی برای مکان هایی مناسب تر است که حیاط و یا محیط ساختمان فضایی برای باز و بسته شدن جک وجود داشته باشد. در صورتی که فضای کافی موجود نباشد، باید از کرکره برقی استفاده نمایید.

 

چه نوع جکی برای شما مناسب تر است؟

اگر ساختمان شما تا 8 واحد باشد به راحتی می توانید از جک های پارکینگی ایرانی که بسیار باکیفیت هستند و نیز قیمت بسیار مناسبی و حدود 5 تا 6.5 میلیون تومان استفاده نمایید. مزیت جک های ایرانی این است که تمام قطعات آن در ایران وجود دارد و اگر نیاز به تعمیرات و یا تعویض قطعه داشته باشند، بدون هیچ گونه دغدغه ای برطرف می شوند.

در صورتی که بیشتر از 8 واحد باشد، می توانید از جک های پارکینگی ایتالیایی که پرقدرت هستند استفاده کنید که قیمت آن ها از حدود 11 الی 12 میلیون تومان شروع می شود.

یکی از نکات مهم دیگر در انتخاب جک پارکینگی کورس جک می باشد که بر اساس متراژ درب انتخاب می شود. کورس جک ها معمولا 400، 500 و 600 می باشد. که برای درب هایی تا حدود 3 متر می توانید از کورس 400 استفاده کنید و هرچه بزرگتر و یا پرترددتر می شوند، باید از کورس های بالاتر استفاده کنید.

ali mousavi
ali mousavi bmskala.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋