ali mousavi

ali mousavi

bmskala.com

تفاوت ریموت هاپینگ و لرنینگ

 

 

ریموت کنترل هاپینگ بتا 2011

ریموت کنترل هاپینگ بتا 2011 نیز جزو ریموت کنترل ها هستند که برای ارسال فرمان از راه دور و همچنین بازکردن درب های اتوماتیک و کرکره های برقی استفاده میشوند. ریموت کنترل هاپینگ بتا تفاوت اساسی ای که با ریموت های لرنینگ 433 دارد این است که، غیر قابل کپی بودن ریموت هاپپینگ بتا, امنیت بیشتری نسبت به لرنینگ دارد.

منظور از غیر قابل کپی بودن ریموت های هاپینگ این است که اگر شما ریموت بلوتوثی نیز خریداری کنید و ریموت قبلی شما هاپینگ باشد, نمی توانید از روی آن کپی کنید و برای اضافه کردن ریموت به درب برقی یا گیرنده ریموت خود (مانند جک پارکینگی)، باید حتما پای خود دستگاه، ریموت جدید اضافه کنید.

تشخیص ریموت هاپینگ از لرنینگ چگونه است

نشانه ی تشخیص ریموت هاپینگ، چشمک زدن سریع و ریز ال ای دی یا چراغ این نوع ریموت وقتی است که دکمه ی ریموت را نگه داشته ایم. در حالی که ریموت های لرنینگ با نگه داشتن ریموت چراغشان ثابت روشن میماند.

ریموت لرنینگ 433 مگاهرتز طرح بتا IPA:

ریموت های لرنینگ 433 مگاهرتز طرح بتا IPA را در دست خانواده یا دوست آشنایان خود حتما دیده اید. ریموت ها در فرکانس های مختلف تولید می شود ولی اکثر درب های اتوماتیک که مدار فرمان آن در ایران تولید شده بر مبنای پروتکل 433 مگاهرتزی است و این ریموت قابل کددهی با آن است.

ریموت طرح بتا بسیار قیمت مناسبی دارد و شکل ظاهری آن مشابه بتا 2007 است. روکش این ریموت جهت عدم فشار ناخواسته ی دکمه های ریموت است.

از انواع این گیرنده های 433 مگاهرتزی که می توان این ریموت طرح بتا را با آن تعریف کرد، میتوان به بتا، رامونا، ms1 ،درپا و اکثر مدارفرمان های کرکره برقی و سایر برند های ایرانی نام برد. البته نا گفته نماند که گیرنده های 433 مگا هرتزی که هاپینگ کد باشد، تنها با ریموت های هاپینگ قابل کددهی است.

ali mousavi
ali mousavi bmskala.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋