building-repair

building-repair

انتخاب باربری تهران

اولین نکته در انتخاب یک شرکت باربری ارزان برای حمل بار معتبر، ارائه بیمه نامه و بارنامه قابل اعتماد در این شرکت است. صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر این ضمانت را به شما می دهد که بار شما سالم به مقصد برسد. این امر یکی از بارز ترین ویژگی های یک شرکت حمل بار عمده قابل اعتماد است.

رسیدگی به شکایات و امور مشتری یکی از مهم ترین نکات در انتخاب شرکت باربری معتبر و قابل اطمینان است. همچنین کنترل کیفیت تجهیزات و خودرو های باربری از دیگر ویژگی های یک باربری خوب است.

پرسنل اداری و رانندگان شرکت ملاک دیگری برای انتخاب آن است. استخدام پرسنل مجرب و ارائه آموزش های لازم برای بهبود کیفیت خدمات باربری لازم است. نظم و برنامه ریزی اصولی از معیارهای دیگر است. خدمات گسترده، از دیگر ویژگی های یک شرکت حمل و نقل معتبر است.

حمل اثاثیه از جمله خدماتی است که به طور مداوم با آن سروکار نداریم بنابراین ممکن است شناخت کافی از مراکز ارائه دهنده این دسته از خدمات نداشته باشیم و در هنگام نیاز، در پیدا کردن باربری معتبر سردرگم شویم. به علاوه استفاده از فضای مجازی و سرچ برای یافتن شرکت های حمل وسایل منزل می تواند برای ما گیج کننده و حتی استرس آور باشد. چرا که با پیشنهادهای زیادی مواجه می شویم و نمی توانیم نسبت به تأمین خواسته های خود مطمئن باشیم.سایت پی جو لیست کاملی از باربری تهران، اصفهان وسایر شهرهای ایران را در اختیار شما قرار داده است. در ادامه چند ویژگی باربری خوب جهت انتخاب در سایت پی جو را بررسی میکنیم. باربری های معتبر باید چند مشخصه اصلی داشته باشند از جمله:

  1. دسترسی آسان
  2. قیمت مناسب
  3. سرعت عمل بالا
  4. دقت در حمل و حفظ سلامت کالا
  5. استفاده از وسیله نقلیه مناسب

بهترین قیمت خدمات حمل وسایل منزل

هزینه حمل اثاثیه از دیگر آیتم های مهم برای افراد است. متأسفانه در مشاغل خدماتی ثبات خاصی بر قیمت های عرضه خدمات وجود ندارد و ممکن است با طیف گسترده ای از مبالغ مواجه شویم. به این ترتیب پیدا کردن مناسب ترین هزینه در برابر بالاترین کیفیت باربری کار دشواری به نظر می رسد. لذا مراجعه به یک مرجع معتبر مانند پی‌جو که هم نسبت به مهارت نیروهای حمل وسایل منزل و محل کار اطمینان یافته است و هم هزینه ها را متعادل نگه داشته است می تواند راهگشا باشد.

مجوز های باربری   

برای انجام تمامی امور مربوط به حمل و نقل و جابه جایی بار لازم است تا یکسری مجوز های لازم صادر شود تا فرآیند باربری جنبه قانونی داشته باشد، که برخی از این مجوز ها عمومیت داشته و برای تمامی بار ها با هر نوع ماشین باری لازم و ضروری است و برخی دیگر تنها برای حمل بار های خاص مورد نیاز هستند.

بارنامه

بارنامه اولین و ضروری ترین مجوز باربری است که به خصوص برای حمل و نقل های بین شهری لازم و ضروری است که شامل یک برگه است که از طرف وزارت راه و توسط شرکت حمل و نقل صادر  می‌شود و در آن مشخصات کامل بار از جمله تناژ بار، نوع بار، مبدا و مقصد دقیق بارگیری و مشخصات صاحب بار ذکر شده است.

برای صدور بارنامه تمامی مدارک قانونی راننده از جمله کارت هوشمند او توسط شرکت حمل و نقل مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده کوچکترین موردی از واگذاری بار به آن راننده خود داری می‌شود و همچنین بارنامه در دو نسخه چاپ می‌شود که یکی مخصوص راننده است که برای عبور از پلیس راه ها باید آن را همراه با خود داشته باشد و دیگری برای صاحب بار است که با داشتن آن می‌تواند بار خود را پیگیری کند.

بیمه نامه

اهمیت بیمه نامه به عنوان یکی دیگر از مجوزهای باربری کمتر از بارنامه نیست و صدور آن برای حمل و جابه جایی انواع بار لازم و ضروری است، نکاتی که در بیمه باربری باید به آن توجه داشته باشید این است که بیمه نامه باید به نام صاحب بار و ارزش مالی بار معادل بار ارزش واقعی کالایی باشد که قصد ارسال آن را دارید؛ نه کمتر و نه بیشتر.

بیمه ایران طرف قرار داد شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار است و کلیه بار های ارسال شده توسط این شرکت تحت پوشش بیمه ایران قرار می‌گیرد که یکی از معتبرترین شرکتهای بیمه در کشور است و در صورت بروز حادثه تمامی خسارت های وارد شده به بار را جبران می‌کند.

در ضمن خوب است بدانید که هزینه های مربوط به بیمه باربری یکی از عوامل تاثیر گذار بر نرخ کرایه حمل بار است .

 

 

 

building-repair
building-repair

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋