اپلیکیشن دکتر آنلاین مدافون

اپلیکیشن دکتر آنلاین مدافون

مدافون اپلیکیشن پزشک آنلاین است که به کمک آن می توانید از بهترین پزشکان و متخصصان کشور، مشاوره پزشکی آنلاین دریافت کنید.

مشاوره پزشکی آنلاین

در آرزوی پزشک متخصص آنلاین

این روزها با وجود قرنطینه خانگی به دلیل ویروس کرونا، مراجعه به پزشک و مراکز درمانی با محدودیت هایی مواجه شده است. علاوه بر این، حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از بازگشت از مطب یک دکتر، به یاد آورده باشید که یک سوال پزشکی را از دکتر نپرسیده اید یا فراموش کرده اید که نام داروی دیگری که مصرف می کنید را به دکتر خود بگویید. گاهی حتی دوست دارید یک مسئله پزشکی را با چندین پزشک متخصص مطرح کنید تا با اطمینان کامل، مرحله درمان بیماری را شروع کنید. بعضی اوقات، نشانه ها و علائم جدیدی از بیماری بعد از ویزیت پزشک، ظاهر می شود. این روزها نیز به دلیل قرنطینه، خارج شدن از خانه، به سختی امکان پذیر است. در این شرایط مشاوره پزشکی آنلاین و دکتر آنلاین می تواند برای شما بسیار مفید باشد.


لیست پزشکان آنلاین مدافون

باز هم باید وقت ویزیت دکتر بگیرم

 همیشه دسترسی به پزشکان راحت نیست. گاهی روزهای حضور آنها در مطب، کلینیک یا بیمارستان محدود است. ممکن است شما در نیمه های شب و یا روزهای تعطیل نیاز به مشاوره پزشکی با دکتر خود داشته باشید. گاهی ساکنین شهرهای دیگر ممکن است برای تکمیل روند درمان و یا حتی یک مشاوره کوتاه، نیاز باشد مسافت زیادی را طی کنند و ساعت ها در اتاق انتظار مطب دکتر مورد نظر خود بنشینند تا بتوانند از خدمات پزشکی استفاده کنند. در این موارد شاید شما هم آرزو کرده باشید که بتوانید یک دکتر متخصص آنلاین پیدا کنید. دکتری که بتوانید به صورت آنلاین توسط وی، ویزیت شوید..

مدافون، اپلیکیشنی برای مشاوره پزشکی آنلاین با بهترین دکترها

 مدافون، اپلیکیشن مشاوره پزشکی، راه ارتباط بیمار با دکتر آنلاین را بسیار ساده تر کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل، با دکتر خود پرسش و پاسخ و مشاوره آنلاین داشته باشید. آزمایشات، عکس های رادیولوژی، نسخه های موجود و لیست داروهای مصرفی را به پزشک خود نشان دهید و نظر وی را در اسرع وقت، جویا شده و با وی چت آنلاین انجام دهید.

مدافون مجموعه ای از بهترین پزشکان و متخصصان در تخصص های مختلف، اساتید دانشگاهی و پزشکان متبحر بیمارستان ها را گرد آورده است.  

مزایای مدافون

مدافون به شما کمک میکند که ساعت ها از وقت خود را صرف مراجعه به مطب پزشک نکنید. با کمک این اپلیکیشن می توانید مواردی که نیاز به مراجعه حضوری ندارند را با پزشک خود مطرح کنید. البته پزشک مشاور شما، در صورتی که نیاز به مراجعه حضوری باشد، حتما به شما اطلاع خواهد داد. علاوه بر این به کمک مدافون، هزینه ویزیت پزشک، به میزان قابل توجهی کاهش پیدا میکند. برای استفاده از اپلیکیشن مشاوره مدافون، کافی است که این اپلیکیشن را بر روی گوشی و یا تبلت (سیستم عامل اندروید و IOS) خود نصب کنید و از امکانات این اپلیکیشن بهره مند شوید. شما همچنین می توانید از نسخه تحت وب مدافون نیز استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هرچه شما، پرسش های خود را گویاتر مطرح کنید، پاسخ و مشاوره دقیقتری انجام خواهد شد.

مدافون اپلیکیشن مشاوره پزشکی آنلاین

 
اپلیکیشن دکتر آنلاین مدافون
اپلیکیشن دکتر آنلاین مدافون مدافون اپلیکیشن پزشک آنلاین است که به کمک آن می توانید از بهترین پزشکان و متخصصان کشور، مشاوره پزشکی آنلاین دریافت کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋