meagleweb

meagleweb

برای خرید آجر نما روی لینک روبرو کلیک کنید. amirannama.com

آموزش آبگریز کردن نمای آجری و آجر نسوز نما

نمای ساختمان از مهم ترین قسمت های هر ساختمان به شمار می رود. به مرور زمان و به دلیل تغییرات آب و هوایی، ممکن است نما دچار تغییرات و دگرگونی هایی شود. محلول نانو آبگریز آجر نما نسوز، یکی از محصولاتی می باشد که می تواند بسیاری از مشکلات نما را برطرف کند و به دوام و حفظ کیفیت آن کمک کند.

نمای هر ساختمانی یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های آن محسوب می شود. اولین چیزی که نظر هر کسی را به ساختمان شما جلب می کند، نمای آن است. بسیاری از ما این تجربه را داشته ایم که از کنار ساختمانی گذشته ایم و متوجه شده ایم که ظاهر آن در مقایسه با قبل چقدر تغییر کرده است. فرسایش و پوسیدگی و ... روی نمای ساختمان تأثیر گذاشته و به آن آسیب رسانده است. اما نگران نباشید. ما در این مقاله نانو آبگریز آجر نسوز نما را به شما معرفی خواهیم کرد. محصولی با کیفیت که می تواند زیبایی و درخشندگی و تازگی را به ساختمان ها برگرداند. از آنجا که این محصول برای انواع آجر نما نسوز کاربرد دارد، در ابتدا به این نوع آجر و ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد. این توضیحات به این دلیل است که پس از آشنایی با ویژگی های متعدد آجر نسوز، لزوم استفاده از نانو آبگریز آجر نما نسوز را بیشتر احساس خواهید کرد.

آجر نسوز نما

به مرور و با پیشرفت و رشد تکنولوژی، مصالح ساختمانی گوناگونی روی کار آمدند و برخی مصالح نیز کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. آجر از مصالحی به شمار می رود که به سبب تنوع کاربردهایش، همچنان به کار می رود. آجر نما نسوز یکی از انواع آجر می باشد که ویژگی های متنوع و متعددی دارد. از مهم ترین ویژگی های آجر نسوز نما می توان به تنوع بالای آن اشاره کرد. این تنوع را هم در رنگ این نوع آجر می توان مشاهده کرد و هم در ابعاد و طرح های آن. همچنین مشاهدات، بررسی ها، آزمایش و ارزیابی های به عمل آمده نشان داده است که آجر نما نسوز، با سرزمین ایران و شرایط اقلیمی و آب و هوایی آن سازگاری بالایی دارد و می توان آن را یکی از اصیل ترین و مناسب ترین مصالح برای نمای ساختمان دانست. علاوه بر این، آجر نما نسوز صرفه ی اقتصادی نیز دارد و با توجه به ظاهر زیبا و ویژگی های متنوع و قابل توجه آن، در مقایسه با مصالح دیگر قیمت بسیار مناسبی دارد. این نوع آجرها در مقایسه با آجرهای دیگر سبک تر هستند و وزن کمتری دارند. به همین دلیل نصب این نوع آجر آسان است و از این رو اجرای آن دردسرهای بسیار کمی دارد و نتیجه ی نصب نیز در بیشتر مواقع رضایت بخش است.

 

انواع آجر نما نسوز

همان طور که اشاره نمودیم، آجر نما نسوز انواع گوناگونی دارد و می توان آن را با توجه به ویژگی های متعددی که دارد به انواع گوناگونی تقسیم بندی نمود. ما در اینجا به آن دسته بندی که بر اساس نوع خاک است اشاره خواهیم کرد. آجر نما نسوز بر اساس نوع خاک به 5 نوع دسته بندی می شود: آجر نسوز قرمز سمیرم، آجر نسوز شاموتی، آجر نسوز رستیک، آجر نسوز سفید، آجر نسوز مشکی و قهوه ای.

چرا باید از نانو آجر نسوز نما استفاده کنیم؟

مهم ترین دلیل استفاده از این محصول، تمایل ما به زیبایی و حفظ و ماندگار نمودن زیبایی می باشد. دوست داریم همه ی قسمت های ساختمان به ویژه نمای آن همواره زیبا و چشم نواز باشد. و اینجاست که لزوم استفاده از نانو آبگریز آجر نسوز نما کاملا احساس می شود. محصولی قدرتمند و پر کاربرد که می تواند زیبایی را به نمای ساختمان شما برگرداند.

ویژگی های آجر نسوز نما و لزوم استفاده از نانو آبگریز آجر نما نسوز

انواع آجر نسوز نما ویژگی های قابل توجهی دارد که در سطرهای بالاتر به بخشی از این ویژگی ها و مزایا اشاره کردیم. اما در کنار این ویژگی ها، آجر نسوز نما ویژگی هایی نیز دارد که سبب می شود لزوم استفاده از محصولاتی مانند نانو آبگریز آجر نسوز نما احساس شود. در اینجا به این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

  1. در مقایسه با سایر نما کاری ها، برخی از نماها جرم بیشتری را به خود می گیرند.
  2. آجر نسوز نما امکان دارد درگیر قارچ و کپک شود.
  3. در تعدادی از نما کاری ها ممکن است به سبب تغییرات جوی و دگرگونی های آب و هوایی، مانند بارش برف و باران، نور آفتاب و ... روی سطح آجر شوره ها و لکه هایی ظاهر شود. از بین بردن این لکه ها و شوره ها بسیار دشوار است و اگر پاک نشوند و از بین برده نشوند، نمای ساختمان را نا زیبا خواهند کرد.

 

بعد از استفاده از نانو آبگریز آجر نسوز نما

ویژگی های نانو آبگریز آجر نما نسوز

این محصول یک محلول یا پوشش نانو می باشد که جهت بالا بردن کیفیت و نیز حفاظت از آجر نما نسوز مورد استفاده قرار می گیرد. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. کاهش دادن و کم نمودن میزان جذب آب و رطوبت: می توان این ویژگی را از اصلی ترین ویژگی های نانو آبگریز آجر نسوز نما دانست. این محصول با کاستن از میزان جذب آب از به وجود آمدن انواع قارچ ها و شوره ها و لکه ها جلوگیری به عمل می آورد. به همین دلیل کیفیت آجر را تا حد زیادی افزایش می دهد.
  2. تغییر در زاویه ی قطرات آب: یکی از ویژگی های قابل توجه نانو آبگریز آجر نسوز نما ، افزایش دادن زاویه ی آب می باشد. بدین معنا که افزایش 150 درجه ای زاویه ی قطرات آب، باعث غلتیدن قطرات بر سطح آجر می شود. این کار باعث می شود، آب روی آجر ننشیند و همچنین آلودگی از روی سطح آجر شسته شوند.
  3. در صورتی که قبل از اجرای نما، از این محلول استفاده نمایید، می توانید از آجرها در برابر ریزش های احتمالی دوغاب نیز محافظت کنید.
  4.  نانو آبگریز آجر نسوز نما از تغییر رنگ های احتمالی آجر در برابر دگرگونی های جوی و تغییرات آب و هوایی جلوگیری می کند.
  5. محافظت در برابر اشعه ی  خورشید نیز از مهم ترین ویژگی ها و مزایای این محلول می باشد.
  6. این محصول، زمینه ی تنفس مصالح را فراهم می کند.

شیوه ی استفاده از نانو آجر نما

شیوه ی استفاده از این محصول بسیار آسان می باشد. قبل از هر کاری، سطح آجر نما نسوز را کاملا تمیز و خشک نمایید. پیش از استفاده ظرف محلول را خوب تکان دهید. تمامی سطح آجر را به محلول آغشته نمایید. اجازه دهید آجر کاملا خشک شود.

 

اگر به دنبال محلول با کیفیت نانو آبگریز آجر نسوز نما هستید، می توانید این محلول را از کارخانه آجر نما نسوز امیران نما تهیه کنید.

 

شیوه ی استفاده از نانو آبگریز آجر نسوز نما

منابع: https://amirannama.com/product-category/firebrick

meagleweb
meagleweb برای خرید آجر نما روی لینک روبرو کلیک کنید. amirannama.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋