matinhooshmand

matinhooshmand

خرید کرکره برقی مغازه

نصب کرکره برقی پارکینگ و مغازه

با گسترش تکنولوژی کرکره برقی در کشورمان، به خصوص کرکره برقی پارکینگ، برای آسان باز و بسته شدن درب ها در تمامی ساختمان ها، از کرکره برقی استفاده می شود. استفاده از کرکره برقی مزایای بسیاری دارد که مهمترین آن ایجاد امنیت است. در این نوشته قصد داریم به بررسی کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی مغازه و قیمت کرکره برقی بپردازیم.

کرکره برقی پارکینگ

همانطور که از نام آن پیدا است برای نصب کرکره در پارکینگ ها از این نوع کرکره برقی استفاده می شود. در مجتمع های بزرگ و به خصوص خانه های شمالی که دارای درب دوم هستند، از کرکره برقی پارکینگ استفاده می کنند. با بیشتر شدن رفاه اجتماعی می توان گفت که همه ساختمان ها از درب های برقی برای باز و بسته شدن درب های پارکینگ خود استفاده می کنند. 

معمولاً استفاده از کرکره برقی پارکینگ در ساختمان ها برای قسمت ورودی و خروجی ماشین ها استفاده می شود. در حقیقت استفاده از کرکره برقی پارکینگ، باعث ایجاد امنیت در ساختمان و همچنین راحتی برای افراد در زمان باز و بسته شدن درب پارکینگ می شود.

راه اندازی و نصب کرکره برقی پارکینگ باید توسط متخصصین نصب کرکره صورت بگیرد؛ زیرا این کار باید با دقت انجام شود و در صورت رعایت نکردن اصول نصب، موجب خراب شدن موتور کرکره برقی می شود. در خصوص قیمت کرکره برقی و عوامل تاثیرگذار روی قیمت آن، در ادامه صحبت خواهیم کرد.

کرکره برقی مغازه

در دهه اخیر، کرکره های برقی جایگزین کرکره های ساده داخل مغازه شده اند.  با گذشت زمان، فنر کرکره های قدیمی سفت می شدند و باز و بسته کردن کرکره ها کار دشواری می شوند. اما کرکره برقی مغازه، به راحتی و با زدن یک کلیک باز و بسته می شوند. کرکره های برقی مغازه امنیت بالایی برای مغازه ایجاد می کنند و علاوه بر آن باعث زیباتر شدن مغازه می شوند.  

مزیت کرکره برقی پارکینگ و مغازه

  • نصب راحت، سریع و مقرون به صرفه.

  • تنوع در رنگ و طرح بندی تیغه ها.

  • جلوگیری از ورود سرما به راه پل ها در ساختمان های شمالی.

  • امکان نصب کرکره برقی پارکینگ، بر روی کرکره های قدیمی

  • عایق در برابر حرارت و صدا

  • انتخابی مناسب برای کارخانجات، هتل ها، پاساژها، فروشگاه‌ها و سایر املاک تجاری

عوامل تاثیرگذار روی قیمت کرکره برقی

نوع موتور کرکره برقی

اولین عامل در قیمت کرکره برقی، موتور کرکره برقی است. موتورهای کرکره برقی در سه نوع ساید، سانترال و توبلار در بازار موجود می باشند. گفتنی است موتورهای سنترال قدیمی هستند و کمتر از آن ها استفاده می شود. موتورهای ساید پرکاربرد ترین نوع موتورها هستند که قابلیت ها و ویژگی های بسیاری دارند. 

نوع تیغه

یکی دیگر از عوامل تاثیر در قیمت خرید کرکره برقی، نوع تیغه است. اندازه، نوع عایق، جنس و رنگ، عواملی هستند که در قیمت تیغه کرکره برقی تاثیرگذارند. تیغه آلومینیومی، تیغه فولادی، تیغه شفاف و تیغه گالوانیزه، انواع تیغه های کرکره برقی هستند.

سایز و اندازه‌ کرکره برقی

سایز و اندازه درب نیز عاملی است که بر قیمت کرکره برقی تاثیر می گذارد گفتنی است برای پنجره ها نیز از کرکره برقی استفاده می شود.

نصب کرکره برقی با متخصصین متین هوشمند

امیدواریم این نوشته که در خصوص نصب و قیمت کرکره برقی پارکینگ و کرکره مغازه بود، مورد توجهتان قرار گرفته باشد. در پایان قصد داریم شرکتی را به شما معرفی کنیم که کارهای نصب و فروش کرکره برقی را برای شما انجام می دهد. متین هوشمند ( https://matinhooshmand.com/ ) با بیش از 15 سال سابقه در زمینه نصب و سازنده انواع کرکره برقی، سایبان برقی و درب اتوماتیک شیشه است. برای اطلاع از لیست قیمت کرکره برقی و نصب کرکره برقی مغازه و کرکره برقی پارکینگ به متین هوشمند مراجعه کنید.

matinhooshmand
matinhooshmand خرید کرکره برقی مغازه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋