hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

سرویس و تعمیر کرکره برقی پارکینگ

با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از مردم برای راحتی و آسایش بیشتر و همچنین امنیت بیشتر، اقدام به خرید کرکره برقی کردند و بسیاری کرکره های سنتی خود را با کرکره برقی جایگزین کردند. کرکره برقی انواع مختلفی دارد اما به طور کلی می توان از آن ها به عنوان کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی مغازه و کرکره برقی پنجره استفاده کرد.

 

تعمیر کرکره برقی پارکینگ یکی از مواردی که صاحبان کرکره برقی، معمولا به آن نیاز پیدا می کنند. لازم به ذکر است اگر سرویس و تعمیر کرکره برقی پارکینگ به کرکره برقی به موقع انجام شود، نیازی به تعمیر کرکره برقی پارکینگ به طور اساسی نیست. پارکینگ قیمت به عوامل مختلفی از جمله موتور کرکره برقی پارکینگ، نوع و نوع تیغه و مراحل نصب کرکره برقی بستگی دارد. برای آشنایی بیشتر با کرکره برقی پارکینگ در این پست با ما همراه باشید.

در مورد موتور مهم ترین مسئله وزن تیغه ها و دفعات مورد انتظار باز و بسته شدن درب در طول روز و شب است. اگر انتظار دارید کرکره سبک وزن شما به تعداد محدود در طول روز و حتی در طول ماه استفاده شود، می توانید انواع موتورهای لوله ای و مرکزی را در نظر بگیرید. فروشندگان و متخصصان عموماً ترجیح می دهند از موتورهای لوله ای استفاده کنند. این موتورها بدون توجه به مدل های اروپایی، همگی ساخت چین هستند و حداقل کارایی و کیفیت را تضمین می کنند. در مورد انواع اروپایی باید گفت که با وجود قیمت بالا و چشمگیر از خدمات پس از فروش پایینی برخوردار هستند که یکی از گزینه های معقول است.

عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی ابعاد محل مورد نظر می باشد. حتما تا به حال متوجه شده اید که در ورودی های بزرگ معمولا به جای یک کرکره بزرگ از ترکیب چند کرکره استفاده می شود. مهم ترین دلیل این امر جدا از دلایل فنی، همین صرفه جویی در هزینه در هزینه نهایی کرکره برقی مورد استفاده است. تیغه های کرکره ای که معمولاً از نظر عرض و طول گران تر هستند، نسبت به سایر محصولات گران تر هستند و ممکن است نیاز به استفاده از ویژگی هایی مانند پله های اضافی یا خمیر پلی اورتان در ساختار خود داشته باشند.

همچنین وزن بالای این گونه کرکره ها شما را مجبور به استفاده از موتورهای جانبی بسیار قدرتمند و خاص می کند که قطعا قیمت کرکره برقی را تا حد زیادی افزایش می دهد. از این گذشته، وقتی از قیمت کرکره برقی صحبت می کنیم، نباید تنها به هزینه های اولیه آن توجه کنیم. اما هزینه های استهلاک، نگهداری و تعمیر نیز باید در نظر گرفته شود.

 

نوع دیگر، همانطور که قبلا ذکر شد، موتورهای جانبی برای درهای بزرگ و کاربردهای صنعتی هستند. به همین دلیل در اکثر موارد پروژه هایی که نیاز به نصب موتور جانبی دارند نسبت به سایر مدل های مشابه به هزینه و تخصص بیشتری نیاز دارند.

در چنین مواقعی علاوه بر موتور، تیغه ها نیز به شدت بر قیمت کرکره برقی تاثیر می گذارند. معمولا برای انتخاب تیغه مانند مبحث قبل باید به نوع نیاز بیشتر از سلایق سلیقه توجه کرد. اگر می خواهید از دارایی های ارزشمند و خاص محافظت کنید، بهتر است از تیغه های پلی کربنات استفاده کنید. البته رول گاتر نیز در بازار موجود است که گران ترین نوع تیغه است و اخیراً سازندگان داخلی به فناوری ساخت آن دست یافته اند.

رایج ترین انتخاب تیغه ها به طور کلی تیغه های آلومینیومی هستند. عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی آلومینیومی بسیار متنوع است و می تواند تحت تاثیر خواص فیزیکی مختلف از جمله ریزساختار تا نوع طراحی قرار گیرد.

نتیجه

در این مقاله سعی کردیم به بررسی انواع کرکره برقی بپردازیم. در پایان پیشنهاد می کنیم کرکره برقی پارکینگ و مغازه را با دقت نصب کنید; زیرا اگر این کار به درستی انجام نشود به تیغه ها فشار وارد می شود. با در نظر گرفتن نکات در نصب، نیاز به تعمیر کرکره برقی پارکینگ به صورت مداوم نیست.

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋