masoud_soleymani

masoud_soleymani

نکات طلایی برای خرید کفش اسکیت

نایک و نایک مدل کفش ایر فورس از معروف ترین و محبوب ترین برندهای پوشاک و لوازم ورزشی در جهان است. دلیل این شهرت و محبوبیت ظاهر زیبا و محکم آن بر اساس استانداردهای تعیین شده است. لوگوی برند کفش چک نایک در سال 1995 رسماً به عنوان علامت تجاری نایک به ثبت رسید.

در اواخر دهه 1980، نایک شعار JUST DO IT را در انحصار خود درآورد.

نایک ایر مکس نایک ایر مکس یک خط کفش توسط نایک است، شرکتی که اولین مدل آن در سال 1987 عرضه شد. اولین کسی که استفاده از هوای فشرده در کفش را برای نایک پیشنهاد داد فرانک رودی بود.

 

فناوری مورد استفاده در Nike Air Max

در لایه میانی و زیر پاشنه و قسمت های جلویی نایک ایر مکس، محفظه های گاز پلی یورتان ضخیم قرار دارد که بسیار مستحکم و قابل انعطاف هستند. به دلیل استفاده از فناوری FLYKNIT MAX باعث کاهش فشار روی پا و انتقال فشار به زمین و جلوگیری از هر گونه آسیب می شود. یکی دیگر از مزایای این فناوری توزیع یکنواخت وزن بدن است.

۱) کفش های سبک: کفی های تعبیه شده در کفش های نایک ایر مکس وزن آن را به گونه ای کاهش داده است که نه تنها عملکرد شما را کاهش نمی دهد، بلکه در استفاده طولانی مدت انرژی کمتری را نیز هدر می دهد.

۲) انعطاف پذیری بالا: ورزشکاران در هر رشته ورزشی برای انجام ورزش مورد نظر به کارکردهای اجرایی متفاوتی نیاز دارند. سیستم طراحی شده در Nike Air Max این وظیفه را بر عهده دارد و نیازهای ورزشی متنوعی را برآورده می کند.

3) استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه: سیستم بالشتک پنبه ای Nike Air Max برای عمر کفش و استحکام بالا طراحی شده است. با گذشت زمان شکل خود را از دست نمی دهند. هر بار که پای شما به زمین برخورد می کند، با هر ضربه، هوای داخل لنت ها به سمت بالا رانده می شود.

 

نایک ایر مکس

1) نایک ایر مکس مدل نایک ایر مکس 95: این کفش به عنوان نمادی از بدن انسان طراحی شده است، توری رویه نیز پوست، پانل هایی مانند ماهیچه ها و حلقه های توری دنده انسان را نشان می دهد. قسمت میانی و نماد ستون مورد انتظار است.

2) مدل نایک ایر مکس نایک ایر مکس 97: در این نوع طراحی از قطارهای تندرو ژاپنی الهام گرفته شده است. ویژگی مهم این مدل کفش راحت فوق العاده آن است.

3) کفش نایک ایر مکس 90: این مدل توسط تینکر هتفیلد طراحی شده است که در قسمت بالایی این مدل کانال تنفسی برای پا تعبیه شده است.

4) کفش نایک ایر مکس 1: در این مدل لایه ها در قسمت مرکزی کفش تعبیه شده است.

فروشگاه کتونی برند

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋