masoud_soleymani

masoud_soleymani

مشخصات و نکات مهم در خرید کفش اصل – نکات مهم در خرید کفش اصل

ما به عنوان انسان، به دلیل تفاوت های جزئی در ساختار استخوان هایمان، وضعیت بدنی کاملی نداریم. بسیاری از مردم اغلب یک پا دارند که کمی کوتاهتر یا بلندتر از پای دیگر است که به کاهش وضعیت بدن کمک می کند. یک جفت کفش خوب بدون شک نه تنها وضعیت شما را بهبود می بخشد بلکه در دراز مدت آن را نیز اصلاح می کند. کفش مناسب پاها، پشت و شانه های شما را در یک راستا نگه می دارد و در عین حال بار بدن را به طور مساوی تقسیم می کند. در حالی که علاقه مندان به دویدن با پای برهنه ممکن است ادعا کنند که دویدن با پای برهنه برای وضعیت بدن آنها مفید است، کفش های معمولی از فروشگاه های تخفیف دار می تواند دلیل معتبری برای ادعای آنها باشد. قیمت کفش اسپرت مردانه کفش‌های ارزان قیمت روی وضعیت بدن شما تأثیر منفی می‌گذارند و در درازمدت باعث ایجاد پا و کمردرد می‌شوند. دلیلی وجود دارد که تولیدکنندگان کفش مانند آدیداس و نایک میلیاردها دلار برای تحقیق و توسعه هزینه می کنند. همه کفش‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند و بسیاری از کفش‌های غیررسمی می‌توانند بیشتر از اینکه مفید باشند، ضرر داشته باشند.

 

کفش اصلی راحتی و بالشتک را ارائه می دهد:

تحقیقات بیومکانیکی نشان می دهد که افراد به طور متوسط ​​بین چهار تا هفت برابر وزن بدن خود هنگام راه رفتن و تا 10 برابر وزن بدن (!) روی پاهای خود هنگام دویدن وارد می کنند. این فشار زیادی به مفاصل و پاهای شما وارد می کند و به طور کلی دویدن زیاد یا پابرهنه پریدن ایده خوبی نیست. یک جفت خوب با جذب ضربه در طول گام‌ها، بالشتک و راحتی را فراهم می‌کند. کفش‌های مختلف برای انجام این کار از مواد پدهای مختلف مانند ژل یا فوم فشرده در کف خود استفاده می‌کنند. به طور کلی، یک جفت کفش با کیفیت در طول پیاده‌روی‌های طولانی در ساحل یا در طول یک سری اسکات در طول یک تمرین شدید، راحتی و بالشتک را فراهم می‌کند. نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد که کفش های خوب از شما در برابر آسیب محافظت می کند و نتایج تمرینی شما را به حداکثر می رساند.

 

کفش ها نمادی از استایل و مد هستند:

نمی توان انکار کرد که می توان چیزهای زیادی را در مورد یک فرد صرفاً با توجه به نوع کفشی که می پوشد گفت. کفش ها در طرح ها و قیمت های مختلف موجود هستند. در بالای طیف، ما کفش های طراحی مانند آدیداس، نایک و گوچی داریم، در حالی که در جنبه های کاربردی تر، ما Asics، Puma و Reebok استاندارد داریم. کفش‌های مد روز که از مواد و رنگ‌های مختلف ساخته شده‌اند، بیانیه‌ای جسورانه در مورد انتخاب‌های مد و سبک شما ایجاد می‌کنند. هنگامی که کفش ها به درستی انتخاب می شوند، نه تنها می توانند لباس شما را تکمیل کنند، بلکه به شما حس اعتماد به نفس و اقتدار می دهند. چه یک بانکدار وال استریت باشید که کفش های شیک پوشیده یا یک هیپستر خوش تیپ، یک جفت ضربات خوب می تواند یک دور تمجید شایسته از اطرافیانتان را برای شما به همراه داشته باشد.

فروشگاه کتونی برند

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋