marzieranaee

marzieranaee

بهترین و سریع‌ترین راه‌های اخذ اقامت کانادا

یکی از کشورهایی که بعنوان یک ملت ایده‌آل و پیشرفته، آرزوی بسیاری از مردم ایران و خیلی از کشورهای دیگر است، کانادا می‌باشد. سالانه مردم زیادی از ایران به کانادا مهاجرت می‌کنند؛ از جوانانی که برای تحصیل و یا کار به آنجا می‌روند گرفته تا خانواده‌هایی که همه‌ی اعضای خانواده باهم برای زندگی به این کشور مهاجرت می‌کنند. برای اطلاع از میزان محبوبیت بالا و ایده‌آل بودن این کشور کافی است که میزان مهاجرت سالانه به کانادا را در گوگل سرچ کنید. کانادا واقعا کشور پیشرفته‌ای است و در سالیان اخیر همیشه بعنوان یکی از کشورهای توصیه شده برای مهاجرت معرفی ‌شده است.

روش‌های زیادی برای دریافت اقامت کانادا وجود دارند. در این مقاله قصد داریم بهترین و سریع‌ترین راه‌ اخذ اقامت کانادا را معرفی کنیم. ما تعدادی از سریع‌ترین روش‌های گرفتن اقامت کانادا را نام برده و درباره جزئیات آن‌ها نیز صحبت می‌کنیم که شما با بررسی آن‌ها می‌توانید بهترین راه اخذ اقامت کانادا که متناسب با نیازها و شرایط شماست را انتخاب نمایید. همان‌طور که می‌دانید گزینه‌ی بهترین ممکن است برای افراد مختلف یکسان نباشد چون هر کسی ممکن است اهداف و شرایط خاص خودش را داشته باشد. به خاطر همین سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌های دریافت اقامت کانادا را که راه‌های مناسبی هم هستند در ادامه نام می‌بریم که با توجه به شرایط و نیازهای خود هر کدام که برای شما بهترین راه اخذ اقامت دائم کانادا است را انتخاب کنید.

 

سریع ترین راه دریافت اقامت کانادا

برای مهاجرت کردن به کانادا، هر کسی ممکن است معیارهای خاص خودش را داشته باشد. یکی از این معیارها می‌تواند سفر سریع باشد که برخی از علاقمندان به مهاجرت ترجیح می‌دهند یا مجبورند مهاجرتی فوری به کانادا داشته باشند. در زیر به سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور اشاره می‌کنیم که شما با توجه به وضعیت خود می‌توانید بهترین روش را متناسب با خود انتخاب کنید. این روش‌ها عبارتند از:

  • دریافت ویزای تحصیلی
  • دریافت اقامت بوسیله‌ی استارت آپ
  • دریافت ویزای کار (اسکیل ورکر کانادا)
  • دریافت اقامت از طریق ازدواج

 

۱- اخذ اقامت کانادا با استفاده از تحصیل

با استفاده از تحصیل در کانادا می‌توانید اقامت کانادا را نسبتا راحت دریافت کنید. بیشتر رشته‌های تحصیلی که در کانادا وجود دارند در صورت فارغ‌التحصیل شدن در آن‌ها، کانادا این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از طریق آن‌ها وارد بازار کار این کشور شوید که در این صورت می‌توانید با بدست آوردن امتیاز درس خواندن و کار کردن در این کشور، فرصت خود جهت اخذ اقامت همیشگی کانادا را خیلی بالا ببرید.

دقت کنید که در بعضی از رشته‌های تحصیلی کانادا با گرفتن دعوت نامه استانی، این فرصت را دارید تا بدون داشتن سابقه کار در این کشور، اقامت همیشگی کانادا را بگیرید.

 

۲- اخذ اقامت کانادا با استفاده از ویزای استارت آپ

یکی دیگر از روش‌هایی که شاید بتواند بعنوان بهترین و سریع‌ترین راه‌های اخذ اقامت کانادا برای شما به حساب بیاید، استفاده از ویزای استارت آپ کانادا است. اگر بخواهید از این راه برای دریافت اقامت کانادا استفاده کنید لازم است یک ایده یا بیزینس پلن (برنامه کاری) نو که بتوان از طریق آن در کانادا پول ایجاد کرد به این کشور ارائه دهید و درصورتی‌که یکی از مرکزهای سرمایه گذاری این کشور ایده یا بیرینس پلن شما را تایید کند، شما می‌توانید جهت اقامت کانادا تقاضا دهید.

شما از طریق ویزای استارتاپ کانادا می‌توانید اقامت دائم و همیشگی این کشور را بدست آورید و تا نهایتا پنج خانواده نیز می‌توانند بوسیله‌ی این روش اقامتی، اقامت دائم کانادا را بگیرند.

 

۳- اخذ اقامت کانادا از طریق کار

دریافت اقامت کانادا با استفاده روش کار، در میان درخواست‌کنندگان ایرانی طرفداران زیادی دارد. یکی از دلایل این علاقمندی، هزینه کم مهاجرت به کانادا به وسیله‌ی کار می‌باشد. در حقیقت اگر در پی دریافت اقامت کشور کانادا با پایین‌ترین هزینه می‌باشید، احتمالا این راه مناسب‌ترین گزینه برای شماست.

دریافت اقامت کانادا به وسیله تحصیل نیز روشی کم هزینه برای مهاجرت به کشور کانادا و گرفتن اقامت این کشور می‌باشد. ولی مزیت دریافت اقامت کانادا با استفاده از کار در مقایسه با دریافت اقامت تحصیلی این می‌باشد که با مهاجرت کاری شما از اول با داشتن ویزای اقامت دائم کشور کانادا به آنجا می‌روید. اما فرآیند اخذ اقامت دائم کانادا به وسیله تحصیل مدت بیشتری طول می‌کشد.

 

۴- اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج

برای اخذ اقامت کانادا با استفاده از ازدواج، کسی که در کشور کانادا می‌باشد و می‌خواهد اسپانسر شود و درخواست‌کننده‌ای که می‌خواهد از طریق همسر خود به کشور کانادا مهاجرت نماید، هر دو نفر لازم است از شرایط مورد نیاز برخوردار باشند:

۱- سن هر دو نفر باید بیشتر از ۱۸ سال باشد.

۲- اسپانسر یا همان کسی که در کانادا می‌باشد، لازم است دارای اقامت دائم کانادا باشد یا شهروند این کشور باشد.

۳- یکی از شرایط لازم برای اسپانسر این است که پول مورد نیاز جهت تامین زندگی همسرش را برای ۳ سال داشته باشد.

۴- اسپانسر خودش می‌بایست در کانادا زندگی کند (یعنی حتی درصورتی‌که مقیم همیشگی یا شهروند کانادا باشد، ولی داخل کشور کانادا سکونت نداشته باشد قبول نیست).

۵- ازدواج این دو فرد باید حقیقی بوده و اگر ازدواج‌شان صوری باشد، برای اقامت این کشور جرم محسوب می‌شود.

در این روش دریافت اقامت، همسر درخواست‌کننده که شهروند یا مقیم همیشگی کاناداست، بایستی برای اسپانسری تقاضا بدهد. درخواست‌کننده هم که می‌خواهد به همسر خود بپیوندد، باید برای اقامت دائم کانادا درخواست کند. تقاضا‌ها باید به شکل همزمان فرستاده شوند. اگر درخواست‌ها تایید شوند، درخواست‌کننده به اقامت همیشگی یا دائم کشور کانادا دست می‌یابد.

دریافت اقامت همیشگی و دائم کانادا به وسیله‌ی ازدواج، تقریبا یک سال زمان می‌برد. اگر به یک فردی که اقامت دائم کانادا را دارد یا شهروند کاناداست علاقه دارید، اقامت از طریق ازدواج، یکی از سریع‌ترین راه‌ اخذ اقامت کانادا می‌باشد.   

 

با توجه به گزینه‌های نام برده شده و بررسی شرایط خود، هر روش اقامتی که فکر می‌کنید برای شما بهترین گزینه است را انتخاب نمایید و از طریق آن برای دریافت اقامت کانادا درخواست دهید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتواند در مسیر اخذ اقامت کانادا، یاری دهنده‌ی شما باشد.

 

 

marzieranaee
marzieranaee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋