مریم زارع زاده

مریم زارع زاده

مزایای چاپ کتاب

مزایای چاپ کتاب

کتاب یک فضای گسترده و بی انتهاست و شاعرین، رمان نویسان، مترجمین، اساتید حوزه پژوهشی و دانشجویان می توانند با چاپ و به رشته تحریر درآوردن آثار خود همزمان حداقل از ۳ الی ۴ مزیت چاپ کتاب بهره مند گردند. به شما تاکید میکنیم که اگر مترجم هستید با اقدام به موقع چاپ کتاب pdf اثرتان میتوانید اولین نسخه ترجمه شده کتاب مورد نظر در بازار باشید و از رقبا پیشی بگیرید. اگر مولف هستید و به دنبال کسب شهرت با انتقال اندیشه خود علاوه بر کمک به آگاه سازی افراد بعنوان نویسنده در جامعه شناخته خواهید شد.

مزایای چاپ لترپرس برای دانش آموزان و معلمان
کسانی که دانشجو یا معلم هستند نیازی به چاپ کتاب های خود در تیراژ بسیار بزرگ ندارند. ما در انتشارات فروغ سیمرغ آن را آماده کرده ایم و شما می توانید کتاب را مطابق هدف خود چاپ کنید نه بر اساس نیاز انتشار، یعنی می توانید از چاپ حتی 10 نسخه و ارزان ترین قیمت چاپ کتاب برای ما بهره ببرید. سرمقاله شما به راحتی می توانید در کمتر از 1 ماه امتیاز لازم برای تقویت رزومه خود را دریافت کنید، اما انتشارات فروغ سیمرغ به طور کامل پذیرای دانشجویان، معلمان و نخبگانی است که به موضوعات جذاب و ارزشمند می پردازند.

با هدف چاپ کتاب با کیفیت در کمترین زمان و قیمت مناسب برای کتاب اولی ها، از سایت انتشارات فروغ سیمرغ به آدرس foroghesimorghpub.ir در بهار 1402 رونمایی شد. به گزارش انتشارات فروغ سیمرغ، سایت foroghesimorghpub.ir که یک سایت مرجع در رابطه با چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه و مقاله به کتاب است با ارائه سرویس ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد چاپ کتاب با کیفیت در کمترین زمان و قیمت مناسب برای کتاب اولی ها را تسهیل کند.
تبدیل کتاب های درسی معلمان و معلمان به کتاب های علمی
همه ما در دوران تحصیل از پایان نامه ها و مقاله های نامنظمی که در درس درباره تربیت معلم می نویسیم ناراضی هستیم و شاهد مشکلات، مشکلات و بی نظمی های این روش هستیم. اما معلمان و اساتید می توانند با چاپ مطالب (بروشور) خود در قالب کتاب، این تخلف را کاهش دهند.
اولین و مهمترین فایده انتشار بروشورها افزایش اعتبار استاد یا معلم در بین دانش آموزان و همسالان است. افزودن کتاب به رزومه افراد هم در کار و هم در تحصیلات او تاثیر مثبت دارد. اگر معلمی در مدرسه خاصی تدریس می کند، جزوه های چاپ شده با نام مدرسه را خبر خوبی در آن مدرسه می دانیم.
دومین مزیت چاپ جزوه مانند کتاب این است که کار ثابت و بادوام خواهد بود و سال ها مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به نگهداری کمی دارد. اما وقتی دانش‌آموزان با جزوه‌های پراکنده دستی یا حتی چاپی مطالعه می‌کنند، وقتی آن مرحله را می‌گذرانند، ممکن است برگه‌ها را گم کنند یا به نحوی از دسترس خارج کنند و اگر در مقاطع بالاتر داده شوند، باید با مشکل مواجه شوند. یک مشکل بزرگ. اما اگر کاغذهای چاپی کتاب باشد این مشکل حل می شود و هر وقت که بخواهند می توانند دوباره از آنها استفاده کنند.
مزیت سوم این است که مطالعه از روی کتاب بسیار آسان است و با چاپ کتاب به صورت کتاب، اشتباهات علمی جزوه ها به حداقل می رسد. به مزیت های تبدیل بروشور به کتاب اشاره کرده ایم.
این بخش فرآیند چاپ را توضیح می دهد
- همانند چاپ کتاب های دیگر، اولین مرحله تایپ، ویرایش و صفحه آرایی است. از اساتید درخواست می شود بروشورهای دست نویس را به ناشر ارسال کنند تا ناشر طبق اصول صحیح اقدام به چاپ آنها نمایند. در مراحل مختلف ویرایش، علاوه بر ویرایش ادبی، نیاز به انجام ویراستاری علمی و محتوایی نیز وجود دارد که بدیهی است که بر عهده یک متخصص در این زمینه است. ویرایش علمی به کاهش خطاهای علمی در کتاب کمک می کند.
- اخذ مجوزهای لازم از ناشر (نشر فروغ سیمرغ).
- جلد کتاب شما که توسط گروه انتشارات فروغ سیمرغ با جدیدترین متدهای روز دنیا طراحی شده است.
- پس از توضیح مختصر تاکردن صفحه، طراحی جلد کتاب و اخذ مجوزهای لازم، به مرحله چاپ و توزیع کتاب می رسیم. تعداد کتاب های چاپی بر اساس خواست نویسنده است، معمولاً کتاب های دانشگاهی اساتید و اساتید نسبت به سایر کتاب ها کمتر چاپ می شود. اساتید و معلمان می توانند این کار را در طول سال تحصیلی و یا در ابتدای سال تحصیلی انجام دهند

گفتنی است انتشارات فروغ سیمرغ، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه مشاوره رایگان کرده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت ها و خدمات آن می توانند به سایت انتشارات فروغ سیمرغ به آدرس foroghesimorghpub.ir مراجعه کنند.

read more:

https://abcmag.ir/advantages-of-publishing-books-in-forough-simorgh-publishing-house/

مریم زارع زاده
مریم زارع زاده

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋