maryam_fah2000

maryam_fah2000

با بلیچینگ دندان درخشش لبخند خود را احیا کنید!

آیا لبخند شما مانند گذشته سفید است؟ حتی رعایت بهداشت دهان و دندان نیز از تغییر رنگ دندان برای همیشه جلوگیری نمی کند. در حالی که مسواک زدن و نخ دندان کشیدن روزانه به تمیز و سالم ماندن دندان‌های شما کمک می‌کند. طبیعی است که با افزایش سن احساس کنید که لبخند شما فاقد درخشندگی است. اگر به دنبال بازگرداندن آن درخشش هستید، بلیچینگ دندان را پیش بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران انجام دهید.

 

 

سفید کردن دندان یک پروسه ساده است

عوامل سفید کننده از پراکسید هیدروژن به شکلی یا دیگری برای روشن کردن لبخند شما استفاده می کنند. پراکسید هیدروژن به عنوان یک عامل سفید کننده قوی عمل می کند که لکه های عمیق را به قطعات کوچکتر می شکند. وقتی رنگ کمتر متمرکز شود و دندان‌های شما سفیدتر و روشن تر نشان داده می شود.

بلیچینگ کردن دندان ها به دو روش قابل انجام خواهد بود.

بلیچینگ دندان در مطب

این عمل در مطب دندانپزشکی انجام می شود و راهی سریع و موثر برای سفید کردن دندان های شما است. بسته به روش استفاده شده و شدت تغییر رنگ دندان، معمولاً می توانید سفید کردن دندان خود را در یک تا سه ویزیت انجام دهید.

هنگامی که برای سفید کردن دندان‌های خود وارد می‌شوید، از ماده‌ای استفاده می‌شود که لثه‌های شما را پوشانده و محافظت می‌کند. سپس ژل بلیچینگ دندان به طور مستقیم بر روی سطح دندان اعمال می شود. سپس این ژل معمولاً توسط نور لیزر فعال می‌شود و عملکرد عامل سفیدکننده را افزایش می‌دهد. این ابزار حرفه ای سریع ترین نتایج را برای سفید کردن دندان ایجاد می کند.

بلیچینگ دندان در خانه

بسیاری از کیت های سفید کننده در خانه برای تکمیل درمان های سفید کننده در مطب خود استفاده می کنند.  کیت های سفید کننده بدون نسخه نیز برای مصارف خانگی به طور گسترده در دسترس هستند. اینها سینی هایی را برای نگه داشتن ژل سفید کننده یا نوارهای سفید کننده ای که به دندان شما می چسبند فراهم می کنند. محصولات بدون نسخه حاوی یک عامل سفید کننده ضعیف تری نسبت به محصولاتی هستند. و در نتیجه به دوره درمان طولانی تری نیاز دارند. هنگام استفاده از محصولات خانگی با دکتر سعید میرزایی در ارتباط باشید و همیشه از دستورالعمل های بسته پیروی کنید.

خمیر دندان سفید کننده یکی دیگر از گزینه های ساده برای کسانی است که می خواهند لبخند سفیدتری داشته باشند. خمیردندان‌های سفیدکننده حاوی مواد ساینده‌ای هستند که لکه‌های روی مینای دندان را از بین می‌برند و به دندان‌های شما کمک می‌کنند تا تمیز و درخشان بمانند.

maryam_fah2000
maryam_fah2000

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋