marjan dianati

marjan dianati

تبلیغات هیجان انگیز

برای اینکه مشتریان را در مورد ایمیل های خود هیجان زده کنید، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در باغ ملی کرمان اطمینان از اینکه افرادی که ایمیل می‌فرستید واقعاً می‌خواهند آنها را دریافت کنند، ضروری است. هیچ چیز به اندازه ارسال ایمیل های ناخواسته باعث از دست دادن کسب و کار شما نمی شود. در مقاله زیر نکاتی را مشاهده خواهید کرد که به شما کمک می کند مطمئن شوید کسانی را که علاقه مند به شنیدن نظرات شما هستند هدف قرار داده اید.

 

سعی کنید از طریق خبرنامه ها تخفیف یا تبلیغات ویژه بدهید. مجری تبلیغات محیطی باغ ملی کرمان ارسال پیام به کسانی که هیچ رابطه قبلی با شرکت یا پیشنهادات شما ندارند ممکن است ظاهر هرزنامه را ایجاد کند. آنها تعجب خواهند کرد که آیا شما را می شناسند و آیا به آنچه ارائه می دهید اهمیت می دهند یا خیر. آنها فقط ایمیل شما را به پوشه اسپم خود ارسال می کنند و این امر باعث اتلاف وقت شما خواهد شد.

بازاریابی نوین

این شکل از بازاریابی ایمیلی نه تنها به خوانندگان شما ارزش واقعی برای مشارکت آنها می دهد، بیلبورد تبلیغاتی چیست اجازه ندهید مشتریان شما از محتوای شما عصبانی یا خسته شوند. یک پیام کلیدی ایجاد کنید و مطمئن شوید که کوتاه و مختصر است. مشتریان شما قدردانی خواهند کرد که با اطلاعات اضافی سنگینی نمی کنند. بلکه آنها را تشویق می کند تا دوستان خود را معرفی کنند. با ارائه یک برنامه ارجاع می توانید لیست ایمیل خود را افزایش دهید. از ثبات در پیام خود استفاده کنید. در هر ایمیلی که ارسال می کنید از لوگو و یک طرح رنگ استاندارد استفاده کنید. همیشه از یک فونت خوانا استفاده کنید. پس از چند پیام، مردم متوجه می شوند که شما یک ایمیل ارسال می کنید و توجه می کنند. هنگام تدوین یک استراتژی تجاری نمی توان آشنایی را دست کم گرفت.

 

پیوندی اضافه کنید که به افراد اجازه می‌دهد از لیست شما لغو اشتراک کنند. هرگز این پیوند لغو اشتراک را در اختیار مشتریان خود قرار ندهید، و هرگز نباید این پیوند را در متنی که مکان یابی را دشوار می کند، دفن کنید. مردم باید احساس کنند که حق انتخاب دارند و مجبور نیستند ایمیل های شما را مشاهده کنند.

 

در ایمیل های خود برای مشتریان انگیزه ایجاد کنید. زمانی که دلیل بسیار جذابی برای انجام این کار به آنها ارائه دهید، به احتمال زیاد با شما تجارت می کنند. شما می توانید هر چیزی را از تخفیف گرفته تا ارسال رایگان در صورتی که مبلغ مشخصی را در سایت شما خرج می کنند ارائه دهید.

تبلیغات خودکار

هنگام ارسال ایمیل، اطلاعات مهم را در تصاویر قرار ندهید. ایمیل های زیادی وجود دارند که تصاویر را به صورت خودکار نشان نمی دهند. اگر تصاویر به درستی نمایش داده نشوند، خواندن پیام شما غیرممکن خواهد شد. از متن واضح و ساده برای انتقال مهم ترین اطلاعات استفاده کنید و از تگ های alt توصیفی برای هر تصویری که اضافه می کنید استفاده کنید. سعی کنید از نوعی تماس برای اقدام در ایمیل های خود استفاده کنید. شما باید به مشتریان خود بگویید که دقیقاً چه کاری می خواهید انجام دهند. پیوندهای خود را برجسته کنید و دستورالعمل های ساده ای برای نحوه استفاده از آنها ارائه دهید. این پیام ها می توانند در ابتدا و انتهای پیام های شما تکرار شوند. در طول فرآیند انتخاب، نام مشتریان خود یا حداقل نام کوچک آنها را بپرسید. اگر برای هر مشتری یک نام دارید، می توانید یک خبرنامه شخصی با نام مشتری ارسال کنید. مشتریان کمتر احساس ناشناس بودن می‌کنند و ایمیل‌هایی که ارسال می‌کنید در صندوق ورودی آن‌ها برجسته می‌شوند.

 

مطمئن شوید که کمپین ایمیل مارکتینگ شما دارای یک علامت خروج برای کسانی است که می خواهند انصراف دهند یا اشتراک را لغو کنند. برخی از ایمیل‌ها هزینه دارند، حتی اگر مقدار کمی باشد. شما نمی خواهید کسب و کار شما به صورت منفی در نظر گرفته شود یا آدرس ایمیل شما در لیست سیاه قرار گیرد.

 

از پلتفرم های مختلف برای آزمایش اینکه  تبلیغات دقیقاً پیام بازاریابی ایمیلی چگونه است استفاده کنید. هنگامی که از طراحی پیام خود راضی شدید، ببینید در مرورگرهای مختلف وب، کلاینت‌های ایمیل، و همه سیستم‌عامل‌های اصلی، از جمله Windows، Mac OS و Linux چگونه به نظر می‌رسد. پیام شما ممکن است زمانی که از طریق حساب جیمیل شما مشاهده می‌شود عالی به نظر برسد، اما ممکن است برای یک کاربر Mac که از سرویس گیرنده ایمیل ارائه شده توسط ISP استفاده می‌کند، چندان جالب به نظر نرسد.

 

اطمینان حاصل کنید که مشترکین خود را از نوع اطلاعاتی که خبرنامه شما حاوی خواهد بود مطلع کنید. نیت خود را به مشتریان خود نشان دهید. فرکانس و آرایش کلی که آنها می توانند از ارسال ایمیل های آینده شما انتظار داشته باشند را شرح دهید. این مانع از آن می‌شود که شخصی که انتظار داشت ایمیل‌های نادری درباره گربه‌ها ارسال کند، وقتی هفته‌ای یک ایمیل درباره سگ‌ها دریافت می‌کند، غافلگیر نشود.

 

پیام های ایمیل شما برای موفقیت باید جلب توجه کند. این ممکن است نیاز به کمی آزمون و خطا داشته باشد. اگر چیزی برای شما کار نمی کند، روش دیگری را امتحان کنید. حتی وقتی چیزی را پیدا می‌کنید که برای شما مفید است، استراتژی‌ها و تکنیک‌های جدیدی را که به‌صورت آنلاین یا از جای دیگری در مورد آنها یاد می‌گیرید، آزمایش کنید.

 

ایمیل های بازاریابی شما باید نسبتاً  تبلیغات کوتاه باشند. پیام شما باید واضح و مختصر باشد. این به خوانندگان نشان می دهد که برای وقت آنها احترام قائل هستید و برای آنها ارزش قائل هستید. این همچنین می تواند تضمین کند که خوانندگان شما کل پیام شما را خواهند خواند. دلیل اهمیت این موضوع این است که ممکن است اطلاعات یا پیوندهای مهمی در انتهای پیام داشته باشید.

 

فهرستی از فروش ایجاد کنید که به شدت برای گروه‌هایی از افراد هدف قرار گیرد. هنگامی که این کار را انجام می دهید، به اطمینان از مصرف کنندگان کمک خواهید کرد

بیشتر علاقه مند به محصولات  تبلیغات شما ایمیل های شما را دریافت می کنند. حتی می‌توانید با گفتن اینکه این فهرست برای کسانی طراحی شده است که واقعاً به موضوع شما اختصاص داده شده است، بر انحصاری بودن چنین فهرستی تأکید کنید. به این ترتیب می توانید صدای اقتدار را پرورش دهید و در همان زمان یک لیست واقعا متمرکز ایجاد کنید.

 

همیشه خبرنامه های خود را قبل از ارسال ایمیل به مشتریان تصحیح کنید. اگر در بازی تازه وارد هستید فراموش کنید. پس از همه، شما فقط یک ایمیل ارسال می کنید، درست است؟ پاسخ منفی است. ایمیل های شما باید به روشی مناسب و جذاب ارسال شوند، زیرا مهمترین بخش هر کمپین بازاریابی است.

 

بدیهی است، ضروری است که ایمیل‌ها فقط برای کسانی ارسال شوند که تمایل به دریافت آن‌ها را نشان داده‌اند. کسب و کار شما با اطمینان از اینکه از این پیشنهادات پیروی کرده اید سود خواهد برد. نکاتی را که در اینجا یافت می شود اجرا کنید تا مطمئن شوید که به افراد نامناسب ایمیل نمی فرستید.

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%ba-%d9%85%d9%84%db%8c/

 

منبع

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

marjan dianati
marjan dianati

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋