marjan dianati

marjan dianati

اجازه برای تبلیغات

 

همیشه قبل از شروع به ارسال ایمیل از مشتری، اجازه بگیرید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بلوار مطهری کرمان هنگامی که یک استراتژی ایمیل مناسب پیاده سازی می شود، برای هر کسب و کار و همچنین مشتریان یک موهبت واقعی است. ایده های ارائه شده در این مقاله می تواند به شما در افزایش فروش و جلب وفاداری مشتری کمک کند. وقتی بدون اجازه به افراد ایمیل می‌فرستید، مجری تبلیغات محیطی بلوار مطهری کرمان هرکسی که ایمیلی دریافت می کند که آن را نخواسته است عصبانی می شود و احتمالاً شما را به خاطر ارسال هرزنامه به آنها گزارش می دهد. این امر شهرت شما را از بین می برد، باعث می شود بسیاری از ISP ها ایمیل های شما را مسدود کنند و حتی ممکن است در لیست سیاه هرزنامه های اینترنتی قرار بگیرید.

تبلیغات

ممکن است شکایت کنند که به آنها اسپم می‌کنید و این باعث می‌شود کسی پیام‌های شما را بخواند. شرکت بازاریابی و تبلیغاتی تخفیف های ویژه یا تبلیغات محدود را در خبرنامه های خود به آنها ارائه دهید. این نوع بازاریابی ایمیلی برای خوانندگان ارزش مشارکت را فراهم می کند و آنها را تشویق می کند تا دوستان خود را معرفی کنند. در واقع، برنامه های ارجاع در رشد پایگاه مشتری و پایگاه ایمیل شما عالی هستند. همیشه قبل از ارسال ایمیل از مشتریان اجازه بگیرید. اگر شروع به ارسال پیام های ناخواسته کنید، بعید است که جدی گرفته شوید. برخی می گویند که ممکن است در نهایت تمایلی به همکاری با شرکت شما نداشته باشند.

 

یک کمپین بازاریابی ایمیلی که گزینه های بیشتری را به مشترکین ارائه می دهد، عموما موثرتر خواهد بود. مشترکین باید این گزینه را داشته باشند که انتخاب کنند چه تعداد ایمیل می خواهند دریافت کنند، چه زمانی آنها را دریافت کنند و چه مقدار اطلاعات را می خواهند ارائه دهند. اگر آنها احساس کنند که کنترل این فرآیند را در دست دارند، احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.

 

این حیاتی است که شما به رسمیت شناختن برند، حتی در ایمیل هایی که ارسال می کنید، بسازید. به همین دلیل، شما باید قالبی طراحی کنید که به شما امکان می دهد رنگ های شرکت، آرم و سایر فونت های خاص موجود در سایت خود را بگنجانید. این می تواند به خوانندگان شما کمک کند تا فوراً شما را بشناسند.

 

ایمیل های شما باید حاوی انگیزه باشد. زمانی که دلیل بسیار جذابی برای انجام این کار به آنها ارائه دهید، به احتمال زیاد با شما تجارت می کنند. به عنوان مثال، می‌توانید برای کسانی که روی یک لینک خاص کلیک می‌کنند و در سایت شما سفارش می‌دهند، برای خریدهای بیش از حداقل مبلغ مشخصی، ارسال رایگان ارائه دهید.

 

سعی کنید قالب را با هم ترکیب کنید تا خوانندگان را بیشتر درگیر کنید. اگر ایمیل‌های معمولی را در HTML ارسال می‌کنید، هر از چند گاهی آنها را در قالب متن ساده انجام دهید. این سادگی می تواند جذابیت صمیمی تری را برای مشتریان شما ایجاد کند.

 

هر ایمیل بازاریابی که ارسال می کنید باید شخصی سازی شود. شخصی سازی فراتر از ارسال ایمیلی است که نام گیرنده آن در خط خوشامدگویی گیر کرده باشد. برای اطلاعاتی که می توانید استفاده کنید، باید داده هایی را که در مورد هر مشترک دارید استخراج کنید. مشترکین خود را بگیرید و آنها را بر اساس علایق گروه بندی کنید. ایمیل هایی ایجاد کنید که متناسب با علایق آنها باشد.

 

هنگام تنظیم فرم اشتراک، مطمئن شوید که به مشتریان خود اطلاع می دهید که چه نوع ایمیل هایی برای آنها ارسال خواهید کرد. با اطلاع دادن به خوانندگان خود از نوع نامه هایی که دریافت می کنند و تعداد دفعات ارسال ایمیل های شما، انتظارات خود را تنظیم کنید. این عنصر تعجب را برای مشترکین جدید شما در مورد تعداد یا محتوای ایمیل های شما حذف می کند.

 

مطمئن شوید که ایمیل های شما توجه مشتریان شما را به خود جلب می کند. ممکن است چند تلاش لازم باشد تا دقیقاً درست شود. به چیزی که موثر نیست پایبند نباشید. اگر چیزی را پیدا کرده اید که به خوبی کار می کند، مطمئن شوید که به هر حال استراتژی های جدیدی را آزمایش کرده اید.

 

ایمیل های بازاریابی کوتاه از همه موثرتر هستند. خود پیام ها باید از زبان مستقیمی استفاده کنند که به سرعت و بدون ابهام به نقطه اصلی برسد. نشان دادن اینکه شما برای وقت خواننده خود به اندازه آنها ارزش قائل هستید، باعث ایجاد اعتماد و حسن نیت می شود. همچنین شانس خواندن خوانندگان شما را تا انتهای ایمیل افزایش می دهد. اهمیت دیدن کل پیام توسط خوانندگان را دست کم نگیرید. به یاد داشته باشید که جمله آخر پیام شما احتمالاً حاوی یک فراخوان برای اقدام است.

 

اگر برای ذکر جزئیات شخصی در ایمیل های خود وقت بگذارید، مشترکین  تبلیغات شما متوجه تلاش شما خواهند شد. اگر مشتریان شما احساس می کنند که شما ایمیل را به صورت انبوه ارسال کرده اید، ممکن است شما را حذف کرده و مسدود کنند. قرار دادن نام گیرنده در ایمیل ساده است. چیزهای بیشتری می توان انجام داد باید بدانید چه زمانی، کجا و چرا آنها ثبت نام را انتخاب کردند. این اطلاعات باید در پیام های شما استفاده شود.

 

همیشه مکاتباتی را که ارسال می کنید تصحیح کنید. بسیاری از مردم این مرحله را فراموش می کنند که مایه تاسف است. بالاخره این فقط یک ایمیل است، درست است؟ اشتباه! هر ایمیلی که ارسال می کنید بازتاب مستقیم کسب و کار شماست.

 

سعی کنید کمپین های ایمیل خود را با غول های بزرگ شبکه های  تبلیغات اجتماعی از جمله فیس بوک و توییتر ترکیب کنید. مشتریان شما ممکن است خبرنامه ها و سایر مطالب بازاریابی را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند که به شما کمک می کند مشتریان جدید بیشتری پیدا کنید. افرادی که با آنها در فیس بوک دوست هستید نیز ممکن است خبرنامه های شما را جالب بدانند اگر آنها را در نمایه خود پست کنید و تصمیم به ثبت نام بگیرید.

 

بدون اجازه گیرنده ایمیل ارسال نکنید. از پر کردن  تبلیغات صندوق ورودی هر کسی با ایمیل های غیرمنتظره و ناخواسته خودداری کنید. ارسال ایمیلی که i

ناخواسته علیه شما کار خواهد کرد. کمپین بازاریابی ایمیلی خود را به روشی درست شروع کنید، با اطمینان از اینکه مردم برای تلاش های بازاریابی ایمیلی شما باز هستند.

 

اگر بسیاری از افراد ایمیل‌های شما را به‌عنوان هرزنامه ببینند، شروع به انصراف می‌کنند و شاید حتی شما را به ISP خود گزارش دهند.

 

وقتی این کار را به درستی انجام داده باشید، خوانندگان شما ممکن است حتی متوجه نباشند که برنامه بازاریابی ایمیلی شما در واقع بازاریابی بوده است. اگر پیام هایی که در مورد کسب و کار خود ارسال می کنید به طور مداوم دلپذیر و خواندنی آسان باشد، مشتریان شما با چشم انتظاری به صندوق ورودی خود نگاه می کنند و منتظر ایمیل های جدید شما هستند. این امر شناخت برند شما را به شیوه ای مثبت افزایش می دهد. مشتریان شما احتمالاً محصولاتی را از شخصی خریداری می کنند که اطلاعات ارزشمندی را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده است. برای گسترش کمپین بازاریابی ایمیلی و تماشای رشد کسب و کار خود، نکاتی را که در اینجا آموخته اید به کار ببرید.

منبع

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%b7%d9%87%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%b1%d9%85%d8%a7/

منبع

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

marjan dianati
marjan dianati

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋