mapsa22bootcamp

mapsa22bootcamp

آیا صرفا شرکت در یک بوت کمپ برنامه نویسی برای برنامه نویس شدن کافی است؟

خیر! شما نمی توانید صرفا به این موضوع اتکا کنید که با ثبت نام و شرکت در بوت کمپ مورد نظرتان به یک برنامه نویس تبدیل می شوید. شما باید کارهای جانبی دیگری برای رسیدن به هدفتان انجام دهید که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

  • دیدن ویدئو های آموزشی و خواندن کتاب

برنامه نویسی دانشی بسیار گسترده است که روز به روز هم در حال به روز شدن و تکامل است. به همین منظور شما در کنار آموزشی که در یک بوت کمپ می بینید باید به سراغ ویدئوهای آموزشی رایگان موجود در شبکه های انتشار ویدئو مثل یوتیوب و سایت ها بروید تا بتوانید دانشتان را گسترش داده و آن را به روز نگه دارید.

علاوه بر آن می توانید به سراغ کتاب ها و یا کتاب های الکترونیک (Ebook) بروید و تا جای ممکن از آموزش های آنها بهره ببرید.

  • دانش خود را به چالش بکشید

علاوه بر پروژه ای که قرار است در بوت کمپ بر روی آن کار کنید، برای خودتان پروژه هایی مرتبط و متناسب با سطحتان پیدا کنید و دانش تئوری خود را روی آنها پیاده سازی کنید.

این کار به شما کمک می کند تا به چالش هایی بر بخورید و سوال هایی برایتان پیش بیاید و در مسیر حل مشکلات و پیدا کردن جواب سوالات، دانش خودتان را تقویت کنید و به درجات بالاتری برسید. علاوه بر آن شما با این کار فهم عمیق تری از دانش تئوری که آموزش دیده اید پیدا خواهید کرد.

  • مهارت های نرم خود را تقویت کنید

علاوه بر آموزش مباحث تئوری، شما به خصوص برای کار در شرکت ها و به صورت گروهی، نیاز به یادگیری مهارت های نرم دارید. 

شما باید بتوانید مهارت هایی مثل کار گروهی را یاد بگیرید تا در یک ارتباط سالم و سازنده با همکارانتان اهداف سازمانی را به بهترین نحو ممکن پیش ببرید.

بعضی از بوت کمپ های برنامه نویسی با برگزاری کارگاه های توسعه فردی به آموزش مهارت های نرم می پردازند که می توانید در صورت نیاز در آنها شرکت کنید.

  • حضور فعال در شبکه های اجتماعی و فروم های برنامه نویسان

شما باید به صورت پیوسته در شبکه های مختلف با سایر برنامه نویسان در ارتباط باشید. این کار علاوه بر شکل گیری روابط مفید، به شما کمک می کند تا در شرایطی که به بن بست خورده اید یا سوالی دارید، آن را با دیگر برنامه نویسان مطرح کنید و از آنها کمک بخواهید.

گاهی حتی ممکن است به دیگر برنامه نویسان کمک کنید و در طی آن نیز خودتان چیزی یاد بگیرید. دیدن سوالات و دغدغه ی سایر برنامه نویسان نیز برای رشد شما در این زمینه ی شغلی بسیار کمک کننده خواهد بود.

منبع:

https://takostad.ir/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D9%88%D8%AA-%DA%A9%D9%85%D9%BE-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C.tech34818

mapsa22bootcamp
mapsa22bootcamp

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋