mamali1383ch

mamali1383ch

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

آشنایی با بهشت گمشده تهران برای خرید ویلا (تهراندشت)


خرید ویلا در تهراندشت کرج از مناطق رونق گرفته حوالی کردان جنوبی هست که در سال های موخر به علت ویژگی های مساعد آن ، خشنودی علاقه مندان زمین و ویلا را به خود جلب کرده است .
فاصله تهراندشت تا کرج کمتر از 20 دقیقه می باشد و عبورومرور در این معبر خیلی راحت می باشد به همین علت افراد زیادی راهی این مکان دست نخورده می شوند.

 

 

تهراندشت کرج کجاست؟


تهراندشت کردان در استان البرز یکی از نواحی ای می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیاری از علاقه مندان برای فروش ملک در این ناحیه هزینه می کنند زیرا این ناحیه بسیار سرسبز است و دارای درختانی کهن و ستبر است و با وجود ساخت و ساز و ویلا های لوکس ، تهراندشت سرسبزی خود را حفظ نموده است .
تهراندشت کردان پس از سهیلیه کردان واقع شده و فاصله آن تا تهران نزدیک به شصت دقیقه می باشد و این حاکی از آن هست که اهالی تهران با خرید خانه و مسکن در این مکان به سهولت می توانند خود را به آن برسانند.
اگر شما جزو متقاضیان خرید ویلا و آگاهی از قیمت زمین در تهراندشت البرز هستید حتما باید نسبت به برخی نکات آگاهی داشته باشید و آن وقت اقدام به خرید ویلا و زمین و یا سرمایه گذاری و هزینه کنید.

 

ویژگی های تهراندشت


برخی از نواحی تهراندشت ساوجبلاغ امنیت بیشتری دارند و ملکی که ساخته شده است دارای تمامی ویژگی های یک مسکن امن و ایمن می باشد .
اگر شما در تهران زندگی می کنید باید بهترین مسیر را تا تهراندشت انتخاب کنید . همچنین باید ملکی که خریداری کردید در کمترین فاصله از محل سکونتتان باشد.
در برخی نقاط تهراندشت مراکز درمانی و رفاهی نیست ولی در بیشتر مناطق آن ، این مراکز وجود دارند بنابراین اگر برایتان این مورد مهم هست بهتر است که ویلای خود را در دور و بر این مراکز بسازید تا دسترسی آسان باشد.
نیازی به ترسیدن و نگرانی نیست مشاورین سایت زاویلا برترین ویلا در محبوب ترین بخش تهراندشت را به شما پیشنهاد می کنند تا خریدی مطمئن و سرمایه گذاری ای پر منفعت را درک و تجربه کنید .
هوای تهراندشت سهیلیه در بسیاری از ماه های سال دلنواز می باشد و برای اوقات فراغت فوق العاده ایده آل است و در این ناحیه خبری از بوی بد نیست.
در تهراندشت به خاطر وجود آب های زیرزمینی فراوان بسیار شناخته شده است و سطح آب در این نقطه بالا است به همین دلیل طبیعت آن بسیار خیره کننده و چشم نواز است .
همچنین به دلیل وجود آب کافی و ومتعادل در این منطقه خرید ملک استخردار بسیار رایج و طبیعی هست و ساخت استخر های روباز و سرپوشیده در تهراندشت کردان زیاد شده است.

 

 

ویلا استخردار در تهراندشت



اگر به دنبال خانه مجهز به استخر هستید ، زاویلا تهراندشت کردان را پیشنهاد می کند به دلیل اینکه در این ناحیه انواع زیادی از خانه های استخردار با خصوصیات مطلوب را می توانید بیابید .
همواره برای افراد متقاضی این موضوع دارای اهمیت بوده که خانه ی خود را در منطقه ای بخرند که آن منطقه به تازگی احداث نشده باشد تا از همه ی امکانات و رفاهیات ، برای خرید مسکن برخوردار شوند.
تهراندشت همچون چهارباغ کردان یکی از نواحی ای است که دیرینگی زیادی دارد. و تپه های باستانی و درختان تنومند آن ، این فرضیه را ثابت کرده اند و همین باعث شده است تا این منطقه بسیار پرتقاضا باشد.
به علت اینکه تهراندشت یک منطقه با قدمت در کردان محسوب می شود دارای ملک هایی متعدد با ویژگی های مختلف است .
ملک هایی که در تهراندشت ساخته شده اند متراژ های متفاوتی دارند و برای متقاضیان با سرمایه ی محدود هم خیلی ایده آل هست .
علاوه بر این نوع ساختار ویلا ها با هم فرق دارند . ویلای فلت ، دوبلکس، تریبلکس و... از ویلاهای رایج این ناحیه اند که هواداران بسیاری دارند.
بنابراین ،  خرید زمین در تهراندشت  خیلی دیده می شود که این موضوع موجب شده است هواداران بسیاری را به خود جذب کند .
در سه چهار سال انتهایی این ناحیه شناخته تر گردید و رشد روز افزون آن برای خریداران ملک جذاب شده است و املاکی ها برای سرمایه گذاری و خرید و فروش ملک و ویلا در تهراندشت تمایل بسیاری دارند زیرا می دانند که در آینده ای نه چندان دور سرمایه خود را چندین برابر کرده اند .

mamali1383ch
mamali1383ch

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋