mamali1383ch

mamali1383ch

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

آشنایی با آردهه کرج با zavilla.ir

آردهه کرج کجاست؟


به گزارش سایت زاویلا : آردهه ساوجبلاغ یکی  از سرسبزترین روستاهای موجود در منطقه کردان است که زمین های کشاورزی و میوه های لذیذ رنگارنگی دارد . وجود این زمین ها و درختان وسیع باعث جذابیت این روستا شده است. آردهه کرج در شمال منطقه هشتگرد و در شرق فشند کرج واقع شده و امکان دسترسی راحت و آسان به دیگر مناطق کردان همانند : خوشنام کرج   https://zavilla.ir/khoshnam/ ، آجین دوجین ، خوروین ، فشند ، ولیان و … که این مناطق هم جذابیت و زیبایی بسیار خاصی دارد .

آردهه کرج را میتوان به عنوان قدیمی ترین روستای کردان شناخت که مقصدی زیبا برای تفریح میباشد . روستای آردهه برای تفریح های آخر هفته یا حتی یک روزه مناسب بوده و امکانت رفاهی خوبی دارد.

 شما میتوانید برای خرید ویلا در کردان وارد لینک https://zavilla.ir/l/villa-kordan/ شوید و از قیمت ویلا در کردان باخبر شوید.

مسیر رفتن به روستای آردهه کرج


مسیر  رفت و آمد به این روستای بکر بسیار خلوت و به دور از ترافیک است که اگر شما از ساکنین کرج باشید میتوانید با کمتر از ۱ ساعت به این روستای زیبا برسید . جاده کرج قزوین مسیری میباشد که شما باید برای رفتن به این روستا طی کنید. در کنار آن اگر ساکن تهران هستید فقط و فقط با طی کردن مسافتی یک ساعت تا یک ساعت و ربع میتوانید به این روستای سرسبز برسید. مسیر کاملا آسفالت بوده و مشکلی برای شما و ماشینتان پیش نمی آورد.

 

ادامه مطلب: https://zavilla.ir/ardeeh/

mamali1383ch
mamali1383ch

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋