malkedza2

malkedza2

 ۱ نفر را دنبال می کند

ردیاب چیست؟

ردیاب چیست؟

ردیاب یک فناوری امنیت نسبتا مدرن است. این فناوری از دهه 1980 به صورت ویژه مورد استفاده قرار گرفت. اساس کار ردیاب،ردیاب شخصی کوچکGP021N حرکت و سیگنال دهی بین ماهواره ها و ایستگاه های زمینی است. در هر لحظه تعداد زیادی ماهواره به دور زمین گردش می کنند. از این تعداد انبوه 12 ماهواره فقط برای سیستم جی پی طراحی شده اند. 12 ماهواره به صورت هماهنگ با همکاری می کنند. ردیاب خودروGW010E به عبارت بهتر این 12 ماهواره با بررسی نقطه ای دستگاه ردیاب در هماهنگی با یکدیگر با موقعیت دقیق سوژه را تعیین کنند.

 

 

بهترین مارک ردیاب خودرو

 

انواع ردیاب ماشین، ماراتن انتخاب جی پی اس مناسب

کلی ردیاب ها را می توان در دو دسته تقسیم کرد. قیمت ردیاب خودروGW010E ردیاب هایی که نیاز به سیم کشی دارند و جی پی اس هایی که شارژی هستند. ردیاب های سیمی مستقیم به منبع برق خودرو وصل می شوند اما ردیاب های شارژی یا غیرسیمی بدون نیاز به برق کار می کنند. قیمت ردیاب شخصی کوچکGP021N در ادامه نگاهی به این دو ردیاب داریم.

خرید ردیاب خودروGW010E

ردیاب های سیمی، پرقدرت و همیشه مطمئن

منظور از ردیاب های نیازمند به سیم کشی، جی پی اسی هایی است که دارای منبع تغذیه داخلی قوی است. به همین دلیل برای تامین انرژی مورد نیاز اتصال به باتری خودرو یا یک منبع بیرونی هستند. اما به این نکته توجه داشته باشید که همه ردیاب ها دارای منابع تغذیه داخلی هستند، خرید ردیاب شخصی کوچکGP021N اما باتری داخلی ردیاب های سیمی عمر کوتاهی دارد، پس حتما باید به یک منبع تغذیه خارجی متصل شود.

 

اما چرا با وجود سیم کشی و اتصال به برق خودرو، درون ردیاب باتری داخلی قرار می دهند؟ گاهی اوقات سارقین پس از ربودن خودرو باتری آن را جدا می کنند.ردیاب خودرو جی پی اس لندرLD-58 در این اگر باتری داخلی درون ردیاب وجود داشته باشد،ردیاب ماشین ضد صرقتLD-56R به سرعت فرآیند یابی مخفی شود و دیگر امکان پیدا کردن خودرو وجود ندارد. باتری داخلی ردیاب خودروها معمولاً به گونه ای طراحی می شوند که تا چند ساعت و گاهی تا یک روز برق مورد نیاز برای عملکرد ردیاب را فراهم کنند. بهترین ویژگی این ردیاب عدم نیاز به شارژ است. قیمت ردیاب خودرو جی پی اس لندرLD-58 به عبارت ردیاب سیمی تنها یک بار نصب شده و دیگر نیازی به شارژ ندارد. این ویژگی کاربر را از فعالیت مداوم دستگاه راحت می کند. بهترین نمونه قیمت ردیاب ماشین ضد صرقتLD-56R ردیاب های نیازمند به سیم کشی ارزان به ردیاب خودرو IR59 به عنوان بهترین ردیاب خودرو اشاره کنیم.

 

ردیاب شارژی، سبک و راحت در استفاده

خرید ردیاب ماشین ضد صرقتLD-56R

ردیاب های بدون نیاز به نصب و کشی که به نام ردیاب آهنربایی خودرو نیز می شوند،خرید ردیاب خودرو جی پی اس لندرLD-58 نوعی از ردیاب هستند که دارای منبع تغذیه داخلی بسیار قوی هستند. باتری داخلی این نوع از ردیاب ها به گونه ای طراحی شده است قیمت ردیاب ماشین لندر LD-45 که در برخی از مدل ها با یکبار شارژ حتی تا 5 سال آینده دیگر نیازی به شارژ مجدد ندارند.

 

ردیاب مغناطیسی و آهنربایی خودرو

 

در ردیاب های بدون نیاز به نصب آهنربای قرار داده شده در محصول به قدری باکیفیت و قوی است که حتی با شدیدترین ضربه ها نیز جدا نمی شوند خرید ردیاب ماشین لندر LD-45 و به خوبی در برابر ضربه و تکان عایق می شوند. ردیاب های مغناطیسی دارای انواع مختلفی هستند و برخی از آنها به گونه ای طراحی شده اند که حتی به عنوان پاروبانک یا شارژر همراه نیز کاربرد دارند. این ردیاب ها بسیار ساده هستند و هر شخصی می توانند به راحتی آن را نصب کنند. از دیگر ویژگی های مثبت این ردیاب ها کاربردهای متنوع آن است. ردیاب ماشین لندر LD-45به عنوان مثال می توان از ردیاب شخصی به عنوان ردیاب خودرو نیز استفاده کرد.

حتما بخوانید:مطالب مرتبط

 

بهترین محل برای نصب ردیاب خودرو کجاست؟

 

جی پی اس چیست و چگونه کار میکند؟

 

ردیاب دیاگی چیست و چگونه کار میکند؟

malkedza2
malkedza2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋