دوربین اندوسکوپی Wifi یا دوربین شلنگی 8 یا 15 میلیمتری وایرلس دارای فرستنده بیسیم شارژی و قابلیت ارسال تصویر بر روی اپلیکیشن گوشی موبایل یا تبلت های آیفون و آندروید

فروشگاه اینترنتی نهصد مرکز فروش انواع دوربین شلنگی وای فای میباشد جهت خرید و اطلاع از قیمت دوربین شلنگی وای فای به فروشگاه اینترنتی نهصد مراجعه کنید

توجه:

1-مدلهای معمولی این کالا علاوه بر قابلیت اتصال بصورت وایرلس امکان اتصال به صورت کابلی و سیمی به موبایل های آندرویدی با پشتیبانی OTG را نیز دارد.

2-مدل های بلندتر از 10 متر (مثلا 15 و20 متری) به دلیل طولانی بودن سیم و احتمال نویز در وسط سیم یک عدد نویزگیر داخل قاب ولومی تقریبا هم اندازه یک فلش مموری معمولی (مشابه قاب کم و زیاد کردن نور که ابتدای سیم قرار دارد) در اندازه حدود 1.5*5 سانتیمتر دارد.

تفاوت مدلهای معمولی و مدلهای جدید اتوفوکوس

فروش دوربین شلنگی وای فای

دوربین شلنگی آندوسکوپی بیسیم

فروش دوربین شلنگی صنعتی

دوربین فلتی وای فای

دوربین مداربسته کوچک

دوربین مداربسته مخفی

 

کیفیت

مدلهای معمولی: حدود 0.3 الی 1.3 مگاپیکسل (ممکن است روی جعبه کیفیت این کالا HD چاپ شده باشد ولی چیزی که در واقعیت توسط سیب هفت تست شده اعلام میشود).

مدلهای جدید: حدود 5 مگاپیکسل

فوکوس (فاصله مناسب هدف از لنز یا بهترین فاصله برای واضحترین تصویر)

مدلهای معمولی: حدود 2 سانتیمتر الی 10 سانتیمتر

هر چقدر فاصله بیشتر یا کمتر از این مقدار، همانقدر تصویر ناواضحتر

مدلهای جدید: حدود 3 سانتیمتر تا بینهایت (مشابه دوربیم گوشی موبایل، هر چقدر فضا روشن باشه تصویر را با کیفیت خوب نمایش میدهد)

درجه مقاومت در برابر آب: برای همه مدلها فقط بخش دوربین و سیم حداکثر عمق یک و نیم متر و یا به مدت نیم ساعت زیر آب (فرستنده و اتصال اول سیم ضدآب نمیباشند).

معرفی محصول :

این محصول یک دوربین شیلنگی اِندوسکوپ چراغدار است که مجهز به فرستندۀ وایفای بوده و قابلیت ارسال بیسیم تصاویر بر روی تجهیزات آندروید و اَپل را داراست.

نصب دوربین مخفی در منزل

فروش ردیاب خودرو آهنربایی

جی پی اس زیر پوستی

دوربین مداربسته مخفی کوچک

دوربین فوق با قطر سر 8 یا 15 میلیمتر (بستگی به نوع انتخابی) و سطح ایمنی استاندارد IP67 (ضد آب) امکان بازرسی و تصویربرداری از محیط های دور از دسترس و زیر آب را فراهم نموده است.

با محصول فوق نیازی به استفاده از برق گوشی موبایل یا منبع تغذیۀ دیگری برای نخواهید داشت

این محصول دارای یک فرستندۀ بیسیم مجزا با باتری داخلی بوده که ردیاب زیر پوستی به محض روشن کردن یک شبکۀ wifi بیسیم اختصاصی ایجاد می کند.

بدین ترتیب با دوربین چشم ماری فوق قادر به ذخیرۀ عکسها و فیلمهای گرفته شده، در سیستم های عامل آندروید، اَپل خواهید بود.

زاویۀ دید این دوربین لوله ای حدود 70 درجه می باشد.

مدل معمولی این محصول دارای 6 لامپ LED و دوربین شلنگی صنعتی 10 متری مدل جدید دارای 4 لامپ LED قوی، برای ایجاد و تنظیم میزان نور بوده که منجر به سهولت تصویربرداری در شرایط مختلف می گردد.

این متن و عکس ها فقط و فقط توسط مجموعه های سینا رسول و سیب هفت تهیه، ترجمه و گردآوری گردیده است.از شما خواهشمندیم در جهت فروش کالاهای مشابه آنرا کپی برداری ننمایند. زیرا عدم ارزشگذاری به زحمت دیگران بی ارزش نمودن خود خواهد بود.