شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مقایسه دوربین شلنگی متصل به تلفن همراه و مانیتور

دوربین شلنگی، ابزاری کاربردی به حساب می آید که شما می توانید آن را برای فعالیت های خاصی همچون بازرسی دستگاه های مختلف به کار گیرید.

در دنیای امروزی ما ابزار های زیادی هستند که می توانند برای ساده تر کردن زندگی انسان ها مورد استفاده قرار گیرند. دوربین شلنگی یکی از همین ابزار های پر کاربرد به حساب می آید که برای بررسی و عیب یابی دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر مدل های زیادی از انواع دوربین شلنگی در بازار موجود بوده و هر کدام از این مدل های دوربین هم یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. اگر شما هم به دنبال استفاده از یک ابزار ایمن و با کیفیت برای بررسی تجهیزات صنعتی مختلف هستید، استفاده از این کالا همواره نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. امروز ما قصد داریم تا چیستی دوربین آندوسکوپی صنعتی و ویژگی هایش را مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر شما هم به دنبال خرید دوربین های شلنگی هستید، با ما همراه شوید. 

مقایسه دوربین شلنگی متصل به موبایل و مانیتوردار

دوربین شلنگی مانیتوردار چیست؟

بیایید کارمان را با پاسخ به یک سوال مهم شروع کنیم: دوربین شلنگی مانیتور دار چیست و چه کاربردی دارد؟ دوربین های شلنگ دار یا دوربین های آندوسکوپی صنعتی، ابزار های کاربردی به حساب می آیند که برای بازرسی از تجهیزات صنعتی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات در دو دسته بندی اصلی یعنی مدل های با مانیتور و عادی روانه بازار می شوند. مدل های با مانیتور این کالا یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. این کالا به صورت مستقل عمل کرده و برای استفاده از آن شما نیازی به استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی نخواهید داشت.

دوربین های شلنگی مانیتور دار در موقعیت های صنعتی زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. بیایید فرض کنیم که شما به دنبال بررسی یک محیط صنعتی ویژه هستید ولی امکان بازدید از فضا های تنگ و تاریک میان تجهیزات برایتان وجود ندارد. اینجاست که استفاده از انواع دوربین شلنگی به مسئله ای مهم و کلیدی تبدیل می شود. این دوربین ها به شدت انعطاف پذیر هستند و با استفاده از آنها شما می توانید نسبت به رفع نیاز های خود اقدام نمایید. لازم به ذکر است که انواع دوربین مانیتور دار باتری داخلی داشته و شما می توانید آنها را در محیط های مختلفی به کار گیرید.

مزایای استفاده از دوربین آندوسکوپی صنعتی مانیتور دار

استفاده از دوربین شلنگی مانیتور دار یک سری مزایای خاص را برای شما به همراه خواهد داشت. این کالا به صورت مستقل عمل کرده و برای استفاده از آن شما نیازی به پرداخت هزینه برای تهیه تجهیزات جانبی ندارید. این در حالی است که مدل های متصل به گوشی به یک سری مبدل های خاص نیاز دارند. جدا از این مسئله، دوربین های صنعتی مانیتور دار قابلیت حمل داشته و همراه با مانیتور های نسبتا بزرگی در اختیار شما قرار می گیرند. یعنی شما توسط ابعاد کوچک صفحه گوشی موبایل محدود نمی شوید.

در عوض لازم به ذکر است که هزینه پرداختی کاربران برای خرید دوربین شلنگی مانیتوردار نسبتا بالا تر از دیگر مدل های دوربین می باشد. همانطور که گفتیم این کالا همراه با یک مانیتور در اختیار شما قرار می گیرد. این مسئله باعث شده تا هزینه های مورد نیاز کاربران برای تهیه این کالا تا حد قابل توجهی افزایش پیدا نماید. پس اگر شما هم به دنبال خرید انواع دوربین شلنگی در بهترین حالت ممکن هستید، بهتر است بودجه خود را مورد بررسی قرار دهید. 

مقایسه دوربین شلنگی متصل به موبایل و مانیتوردار

تعریف دوربین های شلنگی متصل به موبایل

حتما شما هم از خود می پرسید که دوربین شلنگی متصل به موبایل چیست؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که دوربین های شلنگی متصل به موبایل ابزار های کاربردی هستند که با استفاده از یک واسطه سیگنال های تصویر را در اختیار گوشی موبایل شما قرار می دهند. در واقع این دوربین متشکل از یک سیم است که در انتهای آن یک دوربین با کیفیت نصب شده است. آزادی حرکت و بازرسی محیط های مختلف به عنوان مهم ترین ویژگی کلیدی این محصول شناخته شده است. دوربین هایی که قابلیت اتصال به موبایل را دارند، همراه با یک دانگل مخصوص در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

مزایای استفاده از دوربین بازرسی قطعات متصل به موبایل

استفاده از دوربین شلنگی متصل به موبایل همواره نتایج مطلوبی را برای کاربران به همراه دارد. این مدل از انواع دوربین نه تنها کیفیت عملکردی مطلوبی را از خود به نمایش می گذارد بلکه می تواند در موقعیت های مختلف هم به کار رود. اگر شما بودجه محدودی دارید، این کالا بهترین انتخاب برایتان به حساب می آید. جالب است بدانید که مدل های متصل به موبایل، با استفاده از چندین تکنولوژی مختلف این پروسه را دنبال می نمایند. یعنی برای استفاده از این دوربین شما هم می توانید از دانگل های یو اس بی و هم از تکنولوژی وای فای استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که دوربین های بازرسی قطعات متصل به موبایل توسط برند های زیادی تولید می شوند. اگر شما هم به دنبال خرید این کالا در بهترین حالت ممکن هستید، لزوما باید خدمات بهترین تیم های ایرانی فعال در زمینه عرضه این کالا را مورد استفاده قرار دهید.

کدام یک بهتر است؟ دوربین شلنگی متصل به موبایل یا مانیتور دار؟

حال ما با هر دو این محصولات به خوبی آشنا شدیم. همانطور که گفته شد هم دوربین شلنگی متصل به موبایل و هم دوربین های مانیتوردار ، مزایا و معایب زیادی را در خود جای داده اند. در حال حاضر نمی توان به صورت دقیق گفت که کدام کالا بهتر از دیگری است. هر دو این محصولات با یک تکنولوژی واحد ساخته می شوند و تنها تفاوت آنها در نحوه نمایش تصویر می باشد. مدل های مانیتور دار برای افرادی مناسب تر هستند که طی روز چندین بار این محصول را مورد استفاده قرار می دهند. این مدل ها هم کیفیت ساخت مطلوبی دارند و هم توسط یک باتری داخلی مورد حمایت قرار گرفته اند. البته که مدل های متصل به گوشی هم قابلیت حمل داشته و شما می توانید آنها را برای بازه های زمانی طولانی مورد استفاده قرار دهید. پس برای خرید این کالا، شما فقط باید به نیاز های خودتان و بودجه توجه کنید.

مقایسه دوربین شلنگی متصل به موبایل و مانیتوردار

قیمت خرید این دوربین چقدر است؟

هزینه ای که شما باید برای خرید دوربین شلنگی متصل به موبایل و مانیتوردار پرداخت نمایید ثابت نیست. عوامل نسبتا زیادی هستند که قیمت دوربین های آندوسکوپی صنعتی را تحت تاثیر خود قرار می دهند. هر کدام از این عوامل روی قیمت دوربین به نحوی خاص تاثیر گذار خواهند بود. اولین عاملی که قیمت خرید دوربین های آندوسکوپی را تحت تاثیر خود قرار می دهد به نوع این کالا اشاره دارد. مسلما مدل های مانیتوردار قیمت بالا تری در مقایسه با سایر مدل ها دارند. جدا از این مسئله شما باید به کیفیت ساخت این کالا و فروشنده اش هم توجه کنید. مسلما هرچه شرکت های تولید کننده از متریال بهتری برای طراحی دوربین استفاده نمایند، هزینه های مورد نیاز کاربران برای تهیه این کالا هم بیشتر خواهد شد. با خرید از فروشگاه های مطرحی همچون مینی دی وی پرو شما می توانید هزینه های مورد نیاز خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

خرید دوربین شلنگی از فروشگاه مینی دی وی پرو

در نهایت، اگر شما هم به دنبال خرید دوربین شلنگی در بهترین حالت ممکن هستید می توانید هم اکنون و با خیال راحت خدمات فروشگاه مینی دی وی پرو را مورد استفاده قرار دهید. فروشگاه مینی دی وی پرو یکی از قدیمی ترین و مطرح ترین فروشگاه های ایرانی فعال در زمینه عرضه انواع دوربین شلنگی به حساب می آید که همواره خدماتش را با تضمین ارائه نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. خرید انواع دوربین از این مجموعه یک سری مزایای خاص را در اختیار شما قرار می دهد.

به عنوان مثال، با خرید دوربین شلنگی از این فروشگاه شما می توانید با کیفیت ترین محصولات را همراه با تعرفه ای مناسب تهیه نمایید. مینی دی وی پرو لیستی گسترده از تجهیزات و محصولات مختلف را در خود جای داده است. شما می توانید بر اساس نیاز های خود و بودجه تان، با کیفیت ترین انواع این محصول را تهیه کنید. در نهایت فروشگاه های مطرحی همچون مینی دی وی پرو همواره به دنبال ارائه محصولات با کیفیت همراه با تعرفه ای مناسب هستند. یعنی با خرید از این فروشگاه شما می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. اگر هنگام خرید با مشکلی مواجه شدید، واحد پشتیبانی این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالاتتان می باشد. پس اگر شما هم به دنبال یک مرجع شناخته شده و معتبر برای خرید دوربین شلنگی هستید، با خیال راحت می توانید خدمات مینی دی وی پرو را به کار گیرید.

 

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋