saman sardari

saman sardari

دوربین آندوسکوپی چیست ؟

 

از دوربین شلنگی آندوسکوپی جهت مشاهده مکان‌ها و بخش‌هایی که امکان دیده شدن توسط چشم برای آن ها وجود ندارد استفاده می شود.

جهت خرید دوربین شلنگی آندوسکوپی میتوانید به فروشگاه اینترنتی مالکد مراجعه کنید فروشگاه مالکد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته شلنگی در کشور میباشد.

احتمالا بارها پیش آمده که در درون یک حفره یا سوراخ یا.. را قصد داشته‌ای مشاهده کنید اما هیچ دسترسی به این بخش ها وجود نداشته. در چنین مواقعی می توان به سادگی با بهره گیری از یک دوربین شلنگی آندوسکوپی درون هر حفره ای را از طریق گوشی موبایل یا تبلت، کامپیوتر رومیزی خانگی و لپ تاپ مشاهده کرد. این دوربین ها معمولا به یک کابل با طول گوناگون متصل هستند که در یک سر دارای یک دوربین و در سر دیگر دارای پورت کانکتور نری USB جهت اتصال به انواع کامپیوتر و لپ تاپ یا کانکتور نری MicroUSB جهت اتصال به انواع گوشی موبایل با قابلیت پشتیبانی از OTG هستند. برخی دیگر از انواع کامل‌تر و پیش‌رفته تر مانند کالای کنونی که شما هم اکنون در صفحه خرید اینترنتی آن هستید دارای فیش خروجی تبدیل شونده هستند که هم قابلیت اتصال به کامپیوتر و هم گوشی موبایل و مانیتور را دارند.

 

 

دوربین آندوسکوپی،دوربین لوله ای،دوریین چاه عمیق،دوربین شلنگی 10 تا 50 متری با پرتاپ نور4 متر عدد

دسته: دوربین آندوسکوپی برچسب: بازرسی چاه و مخازن, بروسکوپ, بروسکوپ صنعتی, خریداینترنتی آندوسکوپ, دوربین 10 متری فنری, دوربین آندوسکوپی, دوربین آندوسکوپی کابل دار, دوربین اتوسکوپ, دوربین با انعطاف, دوربین بازرسی چاه عمیق, دوربین بازرسی لوله, دوربین بروسکوپ, دوربین تشخیص ترکیدگی لوله, دوربین چاه, دوربین چاه حفاری, دوربین چاه فاضلاب, دوربین چشم ماری, دوربین دامپزشکی, دوربین دندانپزشکی, دوربین شلنگی, دوربین شلنگی 10 متری, دوربین شلنگی ارزان, دوربین شلنگی چراغدار, دوربین شیلنگی, دوربین ضد آب چراغدار, دوربین غارنوردی, دوربین فنری, دوربین کابلی, دوربین لوله ای, دوربین متری, دوربین معدن, دوربین ویدئومتری, دوربین ویدئومتری چاه عمیق, ساخت دوربین شلنگی, کوچکترین دوربین چاه, ویدئو بروسکوپ, ویدئو بروسکوپ پراب, ویدئوسکوپ

دوربین چشم ماری آندوسکوپی شلنگی چیست؟

از دوربین شلنگی آندوسکوپی جهت مشاهده مکان‌ها و بخش‌هایی که امکان دیده شدن توسط چشم برای آن ها وجود ندارد استفاده می شود. احتمالا بارها پیش آمده که در درون یک حفره یا سوراخ یا.. را قصد داشته‌ای مشاهده کنید اما هیچ دسترسی به این بخش ها وجود نداشته. ( دوربین مداربسته کوچک مخفی )در چنین مواقعی می توان به سادگی با بهره گیری از یک دوربین شلنگی آندوسکوپی درون هر حفره ای را از طریق گوشی موبایل یا تبلت، کامپیوتر رومیزی خانگی و لپ تاپ مشاهده کرد. این دوربین ها معمولا به یک کابل با طول گوناگون متصل هستند که در یک سر دارای یک دوربین و در سر دیگر دارای پورت کانکتور نری USB جهت اتصال به انواع کامپیوتر و لپ تاپ یا کانکتور نری MicroUSB جهت اتصال به انواع گوشی موبایل با قابلیت پشتیبانی از OTG هستند. برخی دیگر از انواع کامل‌تر و پیش‌رفته تر مانند کالای کنونی که شما هم اکنون در صفحه خرید اینترنتی آن هستید دارای فیش خروجی تبدیل شونده هستند که هم قابلیت اتصال به کامپیوتر و هم گوشی موبایل و مانیتور را دارند.

saman sardari
saman sardari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋