saman sardar

saman sardar

دوربین لامپی مخفی

فروش انواع دوربنی مداربسته مخفی و دوربین مداربسته لامپی با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی مالکد

 

امکانات این دوربین بسیار زیاد است و نصب و راه اندازی بسیار آسانی دارد و جزو دوربین های مدرن و پیشرفته محسوب می شود. شرکت های زیادی هسند که دوربین لامپی را تولید می کنند که بیشتر آن ها چینی هستند.

اگر مشتاقید انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری را بشناسید می توانید به فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته دیاکالا به آدرس malked.com مراجعه کنید و یا با تلفن ۴۶۰۸۳۹۵۴ تماس بگیرید.

دوربین های مدار بسته لامپی و هوشمند با نام های ( دوربین لامپی مخفی ) ، دوربین لامپی مخفی و لامپ دوربین دار نیز شناخته می شود. دوربین مداربسته لامپی، از نوع فیش آی یا چشم ماهی (Fish Eye) است و محدوده دیدی ۳۶۰ درجه را فراهم می کند.

این دوربین برای یک سالن حدود ۸۰ متری مناسب است و می تواند تمام این محدوده را به طور کامل تحت پوشش قرار دهد. البته باید توجه داشت که این نوع دوربین، تنها سیستم مداربسته ای نیست که محدوده دید وسیع دارد. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه در انواع مختلفی در بازار موجود است.

ویژگی یک دوربین لامپی خوب

دوربین لامپی نیز مانند دیگر تجهیزات ساخت بشر با ویژگی های گوناگونی توسط تولیدکنندگان مختلف تولید می شود. در زیر تعدادی از مزایای دوربین لامپی آورده شده ولی اگر در مورد امکانات این محصول سوالی دارید یا همکاران من در بخش پستیبانی فروشگاه دیاکالا تماس بگیرید.

قیمت مناسب

اگر قیمت دوربین مداربسته لامپی را با سایر دوربین های مداربسته( دوربین مداربسته مخفی کوچک ) تحت شبکه مقایسه ای اجمالی کنید به آسانی خواهید دید که خرید دوربین لامپی بسیار مقرون به صرفه است. در حال حاضر یک دوربین شبکه ساده بدون درگاه مموری و وای فای تقریبا ۲ برابر دوربین لامپی قیمت دارد.

لنز ۳۶۰ درجه

زاویه دید دوربین لامپی به صورتی است کل محیط را بصورت ۳۶۰ درجه دید کامل دارد. در دوربین های لامپی از لنز فیشای استفاده شده که در آن واحد زاویه دید ۴ دوربین مداربسته را به شما خواهد داد.

بیسیم (وای فای)

دوربین های لامپی دارای وای فای داخلی است که به کاربر اجازه می دهد تصویر دوربین را بوسیله اتصال مستقیم یا اتصال اینترنتی مشاهده نمایند.

پشتیبانی از مموری کارت

دوربین های لامپی علاوه بر فیلمبرداری و ارسال تصاویر زنده می تواند تصاویر را بر روی مموری مارک ذخیره کند. این ذخیره سازی بصورت ۲۴ ساعته یا با تشخیص حرکت مقدور است.

اپلیکیشن مدیریت و مشاهده تصاویر

با نصب اپلیکیشن دوربین های لامپی روی تلفن همراه خود می توانید علاوه بر مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده، مدیریت کاملی بر روی دوربین خود داشته باشید. اپلیکیشن دوربین لامپی روی اندروید و آیفون قابل نصب است.

توانایی تشخیص حرکت

دوربین های لامپی می توانند حرکت را در محیط تشخیص دهند و بسته به تنظیمات اتخاذ شده هنگام تشخیص حرکت فیلم را ضبط کرده یا به تلفن همراه مالک دستگاه نوتیفیکیشن دهند.

میکروفن و اسپیکر داخلی

دوربین های لامپی علاوه بر دریافت و ذخیره صدا این امکان را به شما خواهند داد که بوسیله اپلیکیشن از طریق اسپیکر دوربین صحبت کنید.

نصب بدون سیم کشی

بزرگترین مزیت دوربین لامپی نصب آسان و بدون سیم کشی آن است. دوربین های لامپی بدون نیاز به حتی یک متر کابل کشی بر روی سرپیچ لامپ نصب شده و به راحتی می توانید آن را راه اندازی نمایید.

راه اندازی آسان

تقریبا تمامی خریداران دوربین های لامپی با هر سطح از دانش در مورد ( دستگاه شنود صدا )دوربین های مداربسته، دوربین لامپی را خود نصب می کنند و نیازی به حضور نصاب نمی بینند.

saman sardar
saman sardar

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋