فروشگاه اینترنتی کارپیما

فروشگاه اینترنتی کارپیما

فروش انواع دوربین مداربسته ، دوربین های مداربسته بیسیم ، دوربین لامپی ، ردیاب خودرو ، دزدگیر اماکن و ... در فروشگاه کارپیما می توانید بروز ترین سیستم های امنیتی و نظارتی و مشاهده کنید .

آیا می دانید دوربین مداربسته لامپی چیست ؟ و چه کاربرد هایی داره

دوربین مداربسته چه کاربردی دارد؟

همانطور که می‌دانید؛ دوربین مداربسته جز سیستم‌های حفاظتی است که در کشور ما بسیار طرفدار دارد. این دوربین‌ها معمولا در بالای درب ورودی و داخل بانک‌ها، فروشگاه‌ها، منازل مسکونی و... نصب می‌شود تا در شرایط ضروری بتوانند اطلاعات را ثبت کنند. دوربین ها اگرچه نمی‌توانند از بروز حادثه جلوگیری کنند؛ اما می‌توانند با ثبت و ضبط کردن لحظات حادثه، سرنخ های خوبی در اختیار مامورین نیروی انتظامی بگذارند. بنابراین اگر قصد حفاظت از خانه، محل کار و... را دارید؛ وجود دوربین مداربسته یا دوربین لامپی در محل الزامی است. توجه داشته باشید که دوربین های مدار بسته صرفا جنبه حفاظتی ندارند و شما می‌توانید در زمینه‌های مختلف نیز از آنها استفاده کنید.  برای مثال، شما به عنوان یک کارفرما می توانید بر نحوه فعالیت پیمانکاران خود نظارت داشته باشید و... .

 

دوربین کابلی بهتر است یا بی‌سیم؟

دوربین مداربسته کابلی به واسطه کابل تصاویر را به پردازشگر(DVR) ارسال می‌کنند که همین موضوع می‌تواند معایب زیادی داشته باشد. برای مثال افزایش هزینه‌های خرید کابل، طولانی و سخت شدن مراحل نصب و... از جمله معایب دوربین‌های مجهز به سیستم کابلی هستند. اما مزایای دوربین‌های کابلی این است که احتمال تداخل سیگنال در مکان‌های شلوغ وجود ندارد و همچنین احتمال هک شدن شما بسیار کم است.

در طرف دیگر دوربین‌های مداربسته بیسیم وجود دارند که انتقال اطلاعات آنها به صورت وایرلس انجام می‌شود و دیگر دردسر خرید و نصب کابل را برای شما بهمراه نخواهد داشت. اما همانطورکه نقاط مثبت زیادی دارد؛ نقاط ضعف نیز دارد. برای مثال در سیستم‌های بیسیم احتمال تداخل امواج وجود دارد. اگرچه احتمال هک شدن هم وجود دارد؛ اما نفوذ در سیستم‌های دوربین مداربسته امروزی کار آسانی نیست. در کل اگر مایل به نصب و خریداری کابل نیستید؛ می‌توانید دوربین های مداربسته بی سیم خریداری کنید. اگر قصد خرید دوربین مداربسته بیسیم با بهترین کیفیت را دارید؛ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی "کارپیما" مراجعه کنید.

دوربین لامپی

لنز این دوربین پانوراما یا همان چشم ماهی می باشد. بهترین ویژگی این دوربین مکالمه دو طرفه و نصب آسان این محصول می باشد.

این دوربین لامپی دارای تنوع و برندهای زیادی می باشد . که در ادامه ما به شما تمام امکانات این دوربین خفن معرفی خواهیم کرد.

بهترین و مقرون به صرفه ترین پکیج دوربین مداربسته را چگونه می‌توان تهیه کرد؟

همانطور که در بالا عرض کردیم؛ اکثر دوربین‌های مدار بسته از مجموعه قطعات و لوازم جانبی مختلفی تشکیل شده اند. دوربین اصلی، کابل، هارد، منبع تغذیه، دستگاه DVR یا NVR، تقویت کننده سیگنال، مانیتور یا نمایش‌گر لوازم و... لوازم جانبی دوربین مداربسته به شمار می‌روند. شما می‌توانید این  قطعات را به صورت جداگانه خریداری کنید یا اینکه می‌توانید به سایت "کارپیما" مراجعه کنید و پکیج دوربین مداربسته خود را تهیه کنید. در این پکیج‌ها، هر آنچه که شما برای نصب و راه اندازی سیستم حفاظتی خود نیاز داشته باشید؛ وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی کارپیما
فروشگاه اینترنتی کارپیما فروش انواع دوربین مداربسته ، دوربین های مداربسته بیسیم ، دوربین لامپی ، ردیاب خودرو ، دزدگیر اماکن و ... در فروشگاه کارپیما می توانید بروز ترین سیستم های امنیتی و نظارتی و مشاهده کنید .

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋