مهسا دیبا

مهسا دیبا

فعال در حوزه رمزارزها و برنامه‌نویسی ⠀
توسط ۴ نفر دنبال می شود

همه چیز درباره ارز سوایپ SXP

رمزارز سوایپ با جدیت هدف پرداخت به وسیله ارز دیجیتال را پیگیری میکند. سوایپ قصد دارد برای هزینه تراکنش های مابین شبکه فیات شبکه ارز های دیجیتال از توکن خود استفاده کند.

 

هر آنچه که باید از سوایپ بدانیم

ارز دیجیتال سـوایپ (SWIPE) با نماد "SXP" شناخته مـی شـود و در حال حاضـر در رتبه ۱۲۶ سایت کوین مارکـت کـپ قرار دارد و تا کنون به میزان %۷۸ از کل آن در گردش بازار می باشد.

سوایپ در یک نگاه

محدودیت توکن: تعداد ۱۲٬۰۸۴ ۲۳۹٫۶ 

اسم ارز: سوایپ (SWIPE)

نماد ارز: SXP

کوین یا توکن: توکن

نوع شبکه: ۲۰-ERC

الگوریتم: اجماع اثبات کار (POW)

هدف اصلی سوایپ، پرداخت با ارزهای دیجیتال است؛ چیزی که روزی هـدف اصلی بیت کوین و سایر رمزارزها بود، اما امروزه کمتر به سوایپ می خواهد پلی میان رمزارزها و ارزهای فیات ایجاد کند، به این صورت که شبکه های پرداخت را به ارزهای دیجیتال متصل کند.

پروژه سوایپ، شامل کیف پول چند ارزی (کہ بر روی گوشـی هـای همـراه نصـب مـی شـود) و کارت اعتباری و دبیت کارت مـی باشـد. شما تنها با یک کارت اعتباری و وارد کردن رمز میتوانید هزینه هایتان را از طریق توکـن سـوایپ و سایر ارزهای دیجیتال پرداخت کنید.

مهمترین مسئله در پروژه سوایپ کیف پول آن اسـت کـه بـرای ذخیره و مدیریت رمزارزها و حتی ارزهای فیات استفاده می شود. توکـن سـوایپ بیشتر در پرداخت هزینه هـای تراکنش استفاده می شـود و کسـانی کـہ توکـن سوایپ دارند، از تخفیفات بسیار خوب در این شبکه بهره مند می شوند.

دارندگان کارت نیازی به تبدیل دستی ارزهای دیجیتـال خـود بـه فيـات ندارند، زیرا شبکه سوایپ این بستر را برای همه تبدیل ها فراهم کرده است.

از زمانی که شـرکت سـوایپ ورود خـود را به دیفای اعلام کرد، با افزایش قیمت ۱۰ برابری روبرو شد!

همچنین در وایـت پیپـر سـوایپ برنامه هـای زیادی دیده میشود که اگر به نتیجه برسند، این رمزارز آینده خیلی خوبی خواهد داشت.

از کجا می توان ارز دیجیتال SXP را خریداری کرد؟

در حال حاضـر سـوایپ در بیش از ۵۰ صرافی خارجی، از جمله بایننس و کوینکس و کوکوین در دسترس می‌باشد. همچنیـن شـما مـی توانیـد ایـن رمزارز را در صرافی سرمایکس، با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

مهسا دیبا
مهسا دیبا فعال در حوزه رمزارزها و برنامه‌نویسی ⠀

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋