مهسا دیبا

مهسا دیبا

فعال در حوزه رمزارزها و برنامه‌نویسی ⠀
توسط ۴ نفر دنبال می شود

پرایوسی کوین چیست ؟ بهترین پرایوسی کوین ها Privacy Coins

همانطور که می دانیـم بيـت كـويـن به عنـوان یک سیستم جایگزین پول و ارزهـای مـلـى تحـت كنتـرل دولت، معرفی شد. اما در کشورهایی که استفاده از رمزارزها ممنوع است، خصوصیات لازم برای محافظت کافی از کاربران خود را ندارد. اما چرا؟

 

بیت کوین یک بلاکچیـن عمومـی دارد. به این معنی که هر کسی که توانایی تجزیه و تحلیـل شـبکہ ای داشـته باشـد، به راحتـی مـی تواند به هر آدرس عمومی دست پیدا کند و از معاملات و اطلاعـات مربوط به تراکنش ها با خبر شود. و این یعنی حریم خصوصی نسبتا کم در مقابل ارزهای فیات!

برای حل این مسئله پرایوسـی کوین ها روی کار آمدند.

پرایوسی کوین ها دسته ای از ارزهای دیجیتال هستند که با پنهان کردن مبـدا و مقصـد، معاملات بلاکچیـن را خصوصی و ناشناس می کنند ??

در پرایوسـی کـویـن هـا تکنیک هایی به کار رفته می شود که آدرس کیف پول واقعی کاربر را پنهان می کند و برای جلوگیری از تجزیه و تحلیـل شبکه ای، چندین معامله با یکدیگر بہ صورت نامشخص در می آیند تا معاملات غیرقابل ردیابی شوند.

در حال حاضـر پرایوسـی کـویـن هـای زیادی در بازار رمزارزها داریم. اما از آنجاییکه پرایوسـی کـویـن هـابہ دلیـل هـمـوار کـردن پولشویی، به شدت تحـت نـظـر مقـررات مبارزه با پولشویی قرار دارند، برای همیـن بعضی از پرایوسی کوین ها از لیست صرافی ها خارج شده اند.

بهترین پرایوسی کوین ها

مونرو Monero

زی کش Zcash

دش DASH

مونرو برترین پرایوسی کوین تلقی می شود!

از کجا پرایویسی کوین خریداری کنیم ؟

شما میتوانید از صرافی های ایرانی معتبر مثل سرمایکس یا اوکی‌اکسچنج اقدام به خرید این ارزها نمایید.

مهسا دیبا
مهسا دیبا فعال در حوزه رمزارزها و برنامه‌نویسی ⠀

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋