مهسا دیبا

مهسا دیبا

فعال در حوزه رمزارزها و برنامه‌نویسی ⠀
توسط ۴ نفر دنبال می شود

ای تف اف ETF بیت کوین چیست ؟

ای تی افیلیت ETF یک صندوق سرمایه گذاری در بازار بورس میباشـد کـه نوسانات قیمت یک دارایی و ارز را دنبال کرده و طبق آن، به کاربر درصد سود و زیان را می دهد. یعنی اگر قیمت بیت کویـن بـالا رفت، درصـد سـود بـه کاربر تعلق می گیرد و اگر ریزش کرد، درصد زیان.

 

روشی که می تواند طرفداران بازار سنتی را به سـمـت بيـت كـويـن يـا امـور مالـی دیجیتالـی سـوق دهد، ETF میباشد!

تجارت بدون داشتن بیت کوین

یک صندوق سرمایه گذاری ETF بیـت کـویـن، یک صندوق با تعداد زیادی بیـت کـويـن مـی باشـد، که این بستر را فراهم می کند تا سرمایه گذاران بدون درگیر شدن با صرافی ها و بدون داشـتن بیـت کـویـن، از سـود و زیـان نوسانات بيـت كـويـن بهرمند شوند.

پس بهره گیری از سود و زیان بيـت كـويـن بـدون داشتن آن، یعنـی یـک بستر سرمایه گذاری امـن کہ دیگر سرمایه گذار با خطر امنیتـی بـرای نگهداری بیت کوین مواجه نیست.

جالبه بدونید که :

صنـدوق ETF، در صنایع و انواع مختلف دارایی ها وجود دارد. به عنوان مثال سالهاست که ETF های طلا وجود داشته است. برای مثال به جای خرید و نگهداری طلا می توانید ETF آن را بخرید و از سود و زیان طـلا بـدون اینکه واقعا آن را داشته باشید بهرمند شوید.

شرط رسمی شدن ETF بیت کوین

اکنون ( در زمان. نگارش این مقاله ، مهرماه ۱۴۰۰ )بیتکویـن در تلاش برای رسـمی شـدن در بازارهای مالـی سـنتی مـی باشـد و ETF بيتكويـن نیـز یکی از این گزینه ها می باشد، که اگر رسـمی شـود، قطعا انقلابی در جذب سرمایه گذاری در بیتکوین و حوزه رمزارزها می باشد. صندوق های ETF بیتکوین در کانادا در حال فعالیت میباشـند، امـا هـنـوز قانـون گذاران آمریکا آن را تصویب نکرده اند.

از آنجایـی کـه مهـم تـریـن مهـد پذیرش در جهـان، ایالات متحده آمریکا می باشد، باید در آمریکا نیز راه اندازی شود تا برای جهان به رسمیت شناخته شود و سرمایه گذاران جذب آن شوند.

پیشنهاد ما برای خرید تتر و سایر ارزهای دیجیتال با کمترین کارمزد : صرافی ارزجو

 

 

مهسا دیبا
مهسا دیبا فعال در حوزه رمزارزها و برنامه‌نویسی ⠀

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋