ستایش

ستایش

جایی برای نوشتن ستایش

چگونه در اینستاگرام اسپانسر شوید؟ (حتی اگر در حال حاضر فالوور ندارید!)

تعجبی ندارد که بخواهید به یک اینفلوئنسر پولی اینستاگرام تبدیل شوید، اما اگر به جای عکس های چتربازی در استرالیا، فقط عکس هایی از صبحانه خود ارسال کنید، ممکن است ایده حمایت مالی از پست های خود خنده دار به نظر برسد.

احتمالاً بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید بازاری هستید، زیرا اینستاگرام کانالی محبوب برای اینفلوئنسرها است تا با انواع کسب‌وکارها همکاری کنند تا انواع محتوا را در حوزه‌های موضوعی برای همه انواع اینفلوئنسرها، از میکرو اینفلوئنسرها گرفته تا افراد مشهور پست کنند.

 

چگونه در اینستاگرام اسپانسر شویم؟

نام تجاری خود را تعریف کنید.

مخاطب خود را بشناسید.

به طور مداوم پست منتشر کنید.

از هشتگ ها و موقعیت مکانی یا لوکیشن استفاده کنید.

اگر میخواهید برای برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام راهی پیدا کنید این مقاله از انی کنترل (Anycontrol) را مطالعه کنید.

تعریف نام تجاری

اگر بتوانید جایگاه خود را مشخص کنید، بهترین تعامل را خواهید دید. آیا می خواهید مطالب مرتبط با غذا و سلامتی را پست کنید یا روی مد تمرکز کنید؟ در هر صورت، مهم است که برند خود را ایجاد کنید.

علاوه بر نوع محتوایی که پست می کنید، برندسازی با زیبایی شناسی کلی شما نیز ارتباط زیادی دارد. چگونه می خواهید به پست های خود استایل بدهید؟ پیام شما چیست؟ برای تقویت بیشتر نام تجاری خود، ممکن است بخواهید یک موضوع منسجم ایجاد کنید.

سازگاری کلیدی است. پست‌های یک اینفلوئنسر خوب متمایز و منحصر به فرد هستند – کاربری که وارد پیج اینستاگرام شما می شود باید بتواند محتوایی را که متعلق به یک اینفلوئنسر است تشخیص دهد. وقتی کاربر همچنان محتوای اینفلوئنسرها را مشاهده می کند، اعتماد ایجاد می شود.

علاوه بر این، ممکن است بخواهید برند اینستاگرام خود را با هر حضور آنلاین دیگری متصل کنید. ایجاد یک وب‌سایت با زیبایی‌شناسی و پیام‌رسانی مشابه، راه خوبی برای انجام این کار است – هرچه بیشتر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را متحد کنید، تشخیص اینکه چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید برای برندها آسان‌تر خواهد بود.

شناخت مخاطبان خود

شناخت مخاطبان برای متقاعد کردن یک برند برای همکاری با شما بسیار مهم است. این برای شما نیز دو طرفه سودمند است - اگر مخاطبان خود را درک کنید، می توانید به درستی تشخیص دهید که کدام برندها بیشترین موفقیت را از شما به عنوان حامی خود خواهند داشت.

با جمع آوری اصول اولیه شروع کنید - جنسیت، سن و موقعیت جغرافیایی جمعیت اصلی شما چیست؟ کدام یک از پست های شما را بیشتر دوست دارند؟ چه ساعاتی از روز به محتوا پاسخ بهتری می دهند و چه چیزی می توانید از این نتیجه بگیرید؟

اطلاعات جمعیت شناختی که جمع آوری می کنید به شما کمک می کند تا با برندها همکاری کنید. برندها می خواهند بدانند اگر با شما کار کنند می توانند به چه کسانی دسترسی پیدا کنند. توضیح اینکه "شما به زنان شاغل سی و چند ساله خواهید رسید، عمدتاً از نیویورک، که اغلب اول صبح از اینستاگرام استفاده می کنند و محتوای تناسب اندام را ترجیح می دهند" مطمئناً قدرتمندتر از گفتن "شما به زنان خواهید رسید."

انتشار پست ها به طور منظم

تعداد دفعاتی که در رسانه های اجتماعی پست می کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد: نحوه عملکرد پلتفرم و اکوسیستم در هر پلتفرمی که انتخاب می کنید.

پست کردن مکرر در اینستاگرام برای دریافت حمایت از برند مهم است زیرا نشان می دهد که شما در این پلتفرم حضور دارید. اینستاگرام مبتنی بر الگوریتم است، بنابراین فرکانس بالا به اندازه اشتراک‌گذاری محتوای با کیفیت تعیین‌کننده نیست، به خصوص که این الگوریتم تضمین می‌کند که کاربران پست‌های زیادی از یک نویسنده را در یک زمان مشاهده نکنند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، پیشنهاد می‌کند چند پست در هفته و چند استوری در روز به اشتراک بگذارید.

طبق گزارش وضعیت رسانه های اجتماعی ما در سال 2022، بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام اواسط تا اواخر عصر است، به ویژه از ساعت 18 تا 9 بعد از ظهر، 12 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر و 15:00 تا 18:00. بهترین روز برای ارسال پست شنبه و بدترین روز دوشنبه است.

علاوه بر این تحقیق، تعیین بهترین برنامه ارسال پست در اینستاگرام مستلزم آن است که به تجزیه و تحلیل پروفایل خود نگاه کنید و ببینید چه زمانی بیشترین تعامل را با محتوای خود دارید.

 

هشتگ ها و موقعیت مکانی

هشتگ های اینستاگرام محتوای شما را قابل کشف می کنند، بنابراین برای افزایش فالوور شما ضروری هستند. شما می توانید تا 30 هشتگ در هر پست استفاده کنید، اما اینستاگرام به سازندگان توصیه می کند که از سه تا پنج هشتگ در هر پست استفاده نکنند.

همچنین می‌خواهید از هشتگ‌ها تا حد امکان مرتبط با محتوای خود استفاده کنید و مطمئن شوید که آنها شکسته یا ممنوع نشده‌اند.

بسیار مهم است که هشتگ هایی را انتخاب کنید که خیلی گسترده نیستند. برای مثال #زندگی سالم بیش از 20000000 پست دارد، در حالی که #HalthyLiving Tips فقط 13000 پست دارد. هرچه رقابت کمتر باشد، کشف محتوای شما آسان تر خواهد بود.

هنگامی که صفحه یک هشتگ را مطالعه می کنید، همچنین می توانید درک عمیق تری از نوع محتوایی که پست شما در برابر آن قرار دارد، دریافت کنید. #HalthyLiving Tips معمولاً ممکن است دارای پست‌هایی با دستور غذا باشد، در حالی که پست شما درباره دوچرخه‌سواری است - این می‌تواند شما را از استفاده از آن هشتگ به تعویق بیندازد.

برچسب های موقعیت مکانی به همان اندازه مهم هستند، اما به دلایل متفاوتی. تگ لوکیشن می‌توانند به افراد کمک کنند اگر به مکان خاصی علاقه دارند، شما را پیدا کنند. این به شما کمک می کند فالوورهای بیشتری به دست آورید و همچنین به شما کمک می کند تا برندهایی را که علاقه مند به دستیابی به جمعیتی خاص هستند جذب کنید. به عنوان مثال، شاید یک بوتیک می بیند که شما اغلب نکات مد را از منطقه کالیفرنیا پست می کنید، و آنها به دنبال جذب مردم در آن منطقه هستند - این یک برد است، برنده.

 

 

ستایش
ستایش جایی برای نوشتن ستایش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋