ستایش

ستایش

جایی برای نوشتن ستایش

محافظت از حساب کاربری اینستاگرام

 

آیا اخیراً مانند یک دوست از طریق موبایل یا رایانه شخصی شخص دیگری وارد حساب اینستاگرام خود شده اید و فرصت خروج از سیستم را نداشته اید؟ برای چنین موقعیت‌هایی، اینستاگرام راهی برای خروج از راه دور از حساب کاربری خود از دستگاه‌های دیگران با استفاده از ویژگی فعالیت ورود به سیستم اضافه کرده است. تنها در چند مرحله ساده، می توان با موفقیت از حساب خود در برابر به خطر افتادن محافظت کرد. در هر دو برنامه موبایل و وب سایت دسکتاپ اینستاگرام موجود است، در اینجا نحوه مشاهده و حذف تمام نشست های اخیر ورود به حساب کاربری آمده است.

 

 

نشست فعال اینستاگرام چیست ؟

نشست های فعال اینستا اپدیت جدید، راهی برای شناسایی تمام دستگاه هایی است که در گذشته برای ورود به حساب اینستاگرام شما در تاریخ ها و مکان های مختلف استفاده شده اند. این قابلیت همه ورود ها را به حساب اینستاگرام ساخته شده توسط شما یا شخص دیگری شناخته شده یا ناشناس را ثبت می کند و حتی یک گزینه خروج برای فعالیت های مشکوک ارائه می دهد.

لازم است بدانید که حذف نشست های فعال اینستاگرام در اندروید و آیفون به صورت مشابه انجام می شود

چگونه از حساب اینستاگرام خود در برابر ورودهای ناخواسته محافظت کنیم

پیشگیری همیشه بهتر از درمان است و همین امر در مورد ورود به اینستاگرام نیز صدق می کند. هنگامی که هکرها حساب شما را در دست میگیرند، ممکن است منجر به عواقب متعددی مانند به خطر افتادن داده ها و استفاده نابجا از اطلاعات و تصاویر در میان راه های دیگر برای استفاده از داده های شما به نفع خود شود. اینجاست که احراز هویت دو مرحله ای می آید که در آن لایه های امنیتی بیشتری به حساب اینستاگرام شما اضافه می کند و در نتیجه از ورود ناخواسته جلوگیری می کند.


 

ستایش
ستایش جایی برای نوشتن ستایش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋