ستایش

ستایش

جایی برای نوشتن ستایش

نگرانی والدین درباره وی چت

وی چت مانند بسیاری از رسانه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های راحتی است که ما به آنها عادت کرده‌ایم، محبوبیت خودش را دارد. اکنون در کشور چین ، وی چت به اپلیکیشنی تبدیل شده است که به شما امکان می دهد اساساً هر کاری را انجام دهید. جدا از پیام‌رسانی به دوستان، می‌توانید تماس‌های ویدیویی برقرار کنید، بازی کنید و حتی هزینه‌های غذا، تاکسی و غیره را پرداخت کنید. وی چت کاربران را تشویق می کند تا به صورت تصادفی با غریبه های اطراف یا سراسر جهان چت کنند. این ویژگی برای نوجوانان و نوجوانان بسیار خطرناک است. کاربران می توانند حساب های فیس بوک و توییتر خود را به برنامه متصل کنند که اشتراک گذاری پست ها را از برنامه آسان می کند (حتی اگر قرار باشد پست خصوصی بماند).  به‌طور پیش‌فرض، وقتی کاربر در وی چت خود پست می‌گذارد، هر کسی که در نزدیکی است می‌تواند پست‌های او را ببیند. اگر کاربر تنظیمات امنیتی خود را تغییر ندهد، هر کسی که از برنامه استفاده می‌کند (در هر کجای دنیا) می‌تواند به اطلاعات کاربر از جمله عکس‌ها، ویدیوها و مخاطبین که به اشتراک گذاشته است دسترسی داشته باشد.

معرفی نرم افزار انی کنترل

در حال حاضر، وی چت بهترین برنامه پیام رسانی در چین است که در بین کاربران جوان و بزرگسال محبوب است. با این حال، در کنار محبوبیت زیاد وی چت، مشکلات جدی نیز وجود دارد. و به همین دلیل است که برای نظارت بر پیام‌های وی چت و سابقه چت وی چت در دستگاه‌های آیفون و اندروید فرزندان شما مورد نیاز است.

(anycontrol) یک نرم افزار ردیابی وی چت فرزند است تا والدین از امنیت آنلاین فرزندانشان راحت شوند. والدین همچنین می توانند اقدامات به موقع برای محافظت از کودکان در برابر خطرات احتمالی انجام دهند.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که در صورت گم شدن یا دزدیده شدن دستگاه تلفن همراه شما، چگونه تاریخچه چت وی چت را بازیابی کنید؟ اگر به طور تصادفی برخی از پیام های  وی چت را حذف کردید، چه کاری باید انجام دهید؟ با برنامه (anycontrol)، می‌توانید به راحتی از پیام‌های متنی و پیام‌های صوتی  وی چت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت نیاز آن‌ها را بازیابی کنید.

ستایش
ستایش جایی برای نوشتن ستایش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋