ستایش

ستایش

جایی برای نوشتن ستایش

پیام رسان لاین و کنترل والدین

اپلیکیشن لاین به دلیل تنوع گسترده‌تری از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، در بین کودکان و نوجوانان بسیار محبوب است.اما آیا لاین برای کودکان بی خطر است؟

برنامه لاین فقط یک برنامه پیام‌رسانی فوری و تماس ویدیویی نیست، بلکه یک برنامه رسانه اجتماعی با جدول زمانی برای اشتراک‌گذاری پست‌ها است. ممکن است فرزند شما قبلاً از برنامه لاین برای گپ زدن با دوستان، برقراری تماس‌های ویدیویی و صوتی رایگان، اشتراک‌گذاری پست‌ها در جدول زمانی خود و موارد دیگر استفاده کند. به عنوان والدین، باید از خطرات ناشی از استفاده از برنامه لاین برای کودکان آگاه باشید.


دلایل لزوم استفاده از ابزار کنترل والدین  

متاسفانه برنامه لاین برای بچه ها خیلی ایمن نیست. نگرانی های ایمنی و امنیتی مختلفی برای کودکان وجود دارد که والدین باید در مورد آنها بدانند و اقدامات لازم را برای اجتناب از آنها انجام دهند. در ادامه به برخی از این دلایل اشاره میکنیم : 

  • کودکان و نوجوانان در هر و همه پلتفرم‌های پیام‌رسان و رسانه‌های اجتماعی مستعد آزار و اذیت اینترنتی هستند و نرم افزار لاین نیز از این قاعده مستثنی نیست. 

  • قرار گرفتن در معرض محتوای نامناسب در سنین پایین می تواند ذهن بچه ها را منحرف کند و تغییرات رفتاری ایجاد کند.

  • علاوه بر چت با دوستان و اشتراک گذاری پست ها، لاین شامل برخی بازی ها میباشد  که باعث می‌شود بچه‌ها همیشه به برنامه لاین چسبیده باشند.طبیعتاً اعتیاد در آنها رشد می کند و تمرکز خود را روی مطالعه و سایر فعالیت های ضروری از دست می دهند. این می تواند اثرات نامطلوبی بر سلامت جسمانی، رشد ذهنی و رفتار آنها داشته باشد.

  • سودجویان اینترنتی به آن دسته از کاربران لاین اطلاق می‌شوند که پروفایل‌های جعلی ایجاد می‌کنند تا کودکان را فریب دهند تا شخصیت‌های جعلی خود را باور کنند. هنگامی که آنها اعتماد کودکان هدف را به دست آوردند، شروع به سوءاستفاده از کودکان می کنند.

با همه ی این تفاسیر اگر شما یک پدر یا مادر نگران هستید در این شرایط نیاز به یک ابزار کنترل والدین دارید. پیشنهاد ما به شما نرم افزار (AnyControl) میباشد . این نرم افزار ردیابی لاین به شما این امکان را میدهد که بدون محدودیت به همه اطلاعات تلفن فرزندتان دسترسی کامل داشته باشید. 

ستایش
ستایش جایی برای نوشتن ستایش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋