مونا بروفه

مونا بروفه

دوستان عزیزم امیدوارم محتوای من براتون مفید باشه ، قسمت کامنت ها برام کامنت بزارید هر سوالی داشتید جواب میدم
توسط ۲ نفر دنبال می شود

برترین تولید کننده سینی کابل در ایران کدام است؟

سینی کابل در تاسیسات برق ساختمان برای حمل کابل های عایق که عمدتا برای توزیع برق استفاده می شود استفاده می شود. در واقع سینی های کابل جایگزین مناسبی برای سیم کشی یا سیستم های سیم کشی باز هستند و معمولا برای مسیریابی کابل ها در ساختمان های تجاری و صنعتی استفاده می شوند. این بخشی جدایی ناپذیر از طراحی ساختمان و یک قطعه ضروری از تجهیزات در هنگام نیاز به تغییر سیم کشی است. انواع مختلفی از سینی های کابل، متناسب با نیازهای مختلف موجود است.

 

انواع سینی کابل

سینی کابل انواع مختلفی دارد که برای استفاده ها و شرایط مختلف از آن استفاده می شود. 

انواع سینی کابل بر اساس جنس

سینی های کابل را می توان بر اساس جنس و همچنین طراحی طبقه بندی کرد. سینی های کابل فلزی و غیرفلزی عموماً به صورت تجاری در دسترس هستند. سینی های فلزی ممکن است شامل سینی های ساخته شده از آلومینیوم، فولاد و فولاد ضد زنگ باشد. سینی های غیر فلزی را می توان از موادی مانند فایبرگلاس ساخت.

بهترین برند ها و تولید کنندگان سینی کابل در ایران

با 6 تولید کننده برتر سینی، نردبان کابل و لوازم جانبی آشنا شوید

تولید کننده سینی کابل - سینی کابل اتحاد

سینی کابل اتحاد با بیش از بیست سال سابقه درخشان در صنعت ساخت تجهیزات الکتریکی صنعتی اعم از سینی کابل، سینی کابل و انواع لوله های فولادی و فولادی آماده ارائه خدمات مناسب و مناسب با کلیه اتصالات سینی کابل و مرتبط می باشد. تجهیزات. . به روز بودن منابع برای مشتریان.
برق و صنعت اتحاد تولید کننده سینی کابل با استفاده از جدیدترین دستگاه CNC اتوماتیک محصولات خود را در ضخامت ها و عرض های مختلف با امکان تولید منگنه در انواع و اشکال مختلف مطابق با خواسته و نیاز شما کارفرمایان گرامی عرضه می کند. انواع دیگر سیستم های محافظ سیم و کابل جهت نصب در خطوط عمودی و امکان استفاده بیشتر از هوای محیط برای خنک سازی کابل های فشار قوی، تولید نردبان کابلی با نردبان کابلی انگلیسی از دیگر راهکارهای این مجموعه برای مدیریت سیستم سیم و کابل می باشد. . . بودن.
این مجموعه همواره در تلاش است تا با بهره گیری از ایده های ارزشمند و تجربه صنعتی و سرعت تولید بالا و همچنین امکان خرید مستقیم از کارخانه، رضایت شما دوستداران را جلب کند.

تولید سینی کابل و نردبان در ایران

این شرکت در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاهی توانست به یکی از تولیدکنندگان اصلی کابل و اتوبوس در این بخش تبدیل شود. سینی کابل ایرانی; یک شرکت مهم و قابل اعتماد که به دلیل توانایی ها، محصولات نوآورانه، قیمت های مقرون به صرفه و کیفیت استثنایی شناخته شده است. محصولات این شرکت تقریباً توسط تمامی صنایع پیشرو، ساختمانی، پیمانکاران آتش نشانی، انرژی شیمیایی، صنایع برق و مکانیک، پیمانکاران گاز، برق، برق، پتروشیمی و نفت مورد استفاده قرار می گیرد. این مجموعه تولیدی طیف وسیعی از سینی کابل (خرید سینی کابل با بهترین قیمت در لاله زار تهران)، نردبان کابل، کانال، لوله های فولادی، لوله های انعطاف پذیر، جعبه های توزیع، پریزهای کف و لوازم جانبی و یراق آلات را ارائه می دهد. همگی در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارند و می توان با نظارت متخصصین و با استفاده از مواد اولیه مرغوب مانند فولاد ضد زنگ، گالوانیزه و گالوانیزه گرم در سایزهای مختلف تولید، ساخت و استفاده کرد.

 
تولید کننده سینی کابل کرمان نیرو

گروه صنعتی کرمان نیرو در اواخر سال 1370 تاسیس شد. فعالیت اصلی این شرکت تولید سینی کابل و لوله های فولادی و پخش باکس و کلید توزیع و کلیه یراق آلات، تراورس و سوئیچ باکس از دیگر فعالیت های کرمان نیرو می باشد. از جمله شرکت هایی که کرمان نیرو مفتخر به همکاری با آنها می باشد عبارتند از: پارسی فیدار پایدار، کارمانیا و ساتراپ، پروژه سازان برج رامتین و حوزه های مختلف پتروشیمی (عسلویه) و شرکت پالایش نفت بندرعباس.

 
سینی کابل پارس

این شرکت به سابقه درخشان و پربار خود در دستاوردهای صنعت برق کشور در زمینه طراحی و انواع سینی کابل، ردیابی، ساخت دستگیره و براکت افتخار می کند که سهم ناچیزی از دستاوردهای صنعت برق کشور را به خود اختصاص داده است. . . شرکت ملی نفت عضو ایران و محصولات گاز و پتروشیمی و همچنین انجمن صنعت برق ایران است. شرکت های استفاده کننده از محصولات این مجموعه: شرکت جهانپارس، پروژه شهریار، شرکت شفاب، پروژه سهند بناب، شرکت صنایع نفت، پروژه ایستگاه فشار گاز کازرون، شرکت کلوین، پروژه جغتای سبزوار، پروژه ایران خودرو، شرکت آجر بتن، شرکت کاوران. نام، پروژه تهران و چند شرکت و پروژه دیگر.

شرکت سپکو

شرکت سپکو؛ با بیش از 18 سال تجربه عالی در صنعت تجهیزات برق صنعتی با کلیه اتصالات و تجهیزات مرتبط اعم از سینی کابل، نردبان کابل و لوله های فولادی مختلف، منابع مرتبط و به روز دارای سوابق بسیار خوبی در این زمینه هستند. حوزه. . . صنعت. این شرکت همچنین دارای 3 استاندارد بین المللی در زمینه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و مدیریت کیفیت می باشد که نشان از تعهد، احساس مسئولیت و انگیزه این سازمان دارد.

مونا بروفه
مونا بروفه دوستان عزیزم امیدوارم محتوای من براتون مفید باشه ، قسمت کامنت ها برام کامنت بزارید هر سوالی داشتید جواب میدم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋