مهدی حیدری (کارشناس سئو در سئولایت)

مهدی حیدری (کارشناس سئو در سئولایت)

عاشق سئو و دنیای دیجیتال مارکتینگ هستم و مدام به دنبال فراگیری دانش و تجربه جدید هستم. مطالب و آموزش های بنده را می توانید در سایت seolight.net ببینید و تهیه نمایید.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

دوره جامع آموزش سئو (از مبتدی تا فوق حرفه ای) پادشاه سئو

سلام من مهدی حیدری هستم، یک کارشناس سئو که حدود 10 سال در زمینه سئو فعالیت دارم و برای اولین بار می خواهم تمام تجربیات و اندوخته های خودم را در طی این چندین سال در قالب یک دوره منحصر به فرد و کامل سئو ارائه دهم.

در این دوره به تکنیک های ناب سئو و آموزش های تجربی می پردازم و ناگفته های سئو در این آموزش پرداخته خواهد شد.

البته این آموزش یک آموزش جامع هست و برای افراد مبتدی نیز آموزش های لازم را دارد و سپس به مباحث حرفه ای، آموزش های کلاه خاکستری و تکنیک های پیشرفته و ابزارهای بسیار کاربردی در سئو می پردازیم.

 

در این دوره سیر تا پیاز یک پروژه سئو و تمام نکات مورد نیاز برای سئوی یک سایت از پایه را به شما آموزش خواهیم داد. علاوه بر آن شگردها و تکنیک های حرفه ای سئو را همراه با ترفندهای سئو کلاه خاکستری ارائه خواهیم نمود.

اگر به دنبال یک دوره فوق کاربردی، عملی و غیر تکراری می گردید همین الان وارد صفحه زیر شوید و پس از مطالعه تمامی این جزییات این دوره را از سایت سئولایت تهیه نمایید:

https://seolight.net/product/seo-training-course

مهدی حیدری (کارشناس سئو در سئولایت)
مهدی حیدری (کارشناس سئو در سئولایت) عاشق سئو و دنیای دیجیتال مارکتینگ هستم و مدام به دنبال فراگیری دانش و تجربه جدید هستم. مطالب و آموزش های بنده را می توانید در سایت seolight.net ببینید و تهیه نمایید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋