m.mahzon

m.mahzon

روغن سیلیکون

استفاده از روغن های سیلیکونی با غلظت های مختلف

روغن سیلیکون چیست و چه کاربردی دارد؟
روغن سیلیکون دارای خاصیت جلا دهنده و جداکننده است و در صنایع لاستیک، پلاستیک، لوله، شلنگ، پولیش و اپیلاسیون، داروسازی، خودروسازی، هوانوردی و فضا استفاده می شود.
روغن سیلیکون چیست؟

پلی متیل سیلوکسان یا روغن سیلیکون به صورت مایع شفاف در دمای اتاق وجود دارد. این محصول به عنوان روان کننده در طیف گسترده ای از کاربردها مانند فرآوری مواد غذایی، بسته بندی مواد غذایی، ساخت کاغذ مواد غذایی، نگهداری مواد غذایی، پر کردن و نگهداری مواد غذایی، واشر و مهر و موم استفاده می شود.

انواع روغن سیلیکون (SILICONE OIL) با غلظت های مختلف شامل روغن سیلیکون غلظت 100، روغن سیلیکون با غلظت 350، روغن سیلیکون با غلظت 1000، روغن سیلیکون با غلظت 12500 و روغن سیلیکون با غلظت 12500 از 60000 و غیره می باشد.
روغن سیلیکون دارای روانکاری بالا و مقاومت خوب در برابر گرما و سرما (350+ درجه تا 50- درجه)، عایق الکتریکی، بی رنگ و بی بو، علاوه بر خواص و ویژگی های دیگر مانند روشنایی، استحکام، SEPARATOR) کاربردهای فراوانی در بسیاری از صنایع دارد. و مدام استفاده می شود.

صنایعی که از روغن سیلیکون استفاده می کنند عبارتند از لاستیک، پلاستیک، لوله و شیلنگ و صنایع مختلف پرداخت و اپیلاسیون.

روغن سیلیکون:
سیلیکون مایع رسوب شده با زنجیره های جانبی آلی را می توان روغن سیلیکون نامید. روغن سیلیکون دارای اتم های سیلیکون و اکسیژن متناوب است. روغن سیلیکون دارای غلظت (ویسکوزیته) متفاوتی است که بسته به ساختار زنجیره پلیمری از 40 تا 1000 متغیر است.

m.mahzon
m.mahzon

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋