m.mahzon

m.mahzon

خرید روغن سیلیکون

 

روغن سیلیکون خاصیت پرداخت و قدرت جداسازی دارد و در صنایع لاستیک، پلاستیک، لوله، شلنگ، پولیش و واکس زدن، داروسازی، خودروسازی، هوانوردی و فضایی کاربرد دارد. بعد، روغن های سیلیکونی چیست؟ موارد استفاده، خواص و ویژگی های آنها و همچنین انواع روغن های سیلیکون توضیح داده شده است. برای خرید روغن سیلیکون از اویل کارو روی لینک کلیک کنید.

روغن سیلیکون چیست؟

پلی متیل سیلوکسان یا روغن سیلیکون به صورت مایع شفاف در دمای اتاق وجود دارد. این محصول به عنوان روان کننده در طیف گسترده ای از کاربردها مانند فرآوری مواد غذایی، بسته بندی مواد غذایی، تولید کاغذ مواد غذایی، نگهداری مواد غذایی، بطری سازی و کنسرو کردن، نگهدارنده های مواد غذایی، واشر و مهر و موم استفاده می شود. .

انواع روغن سیلیکون (SILICONE OIL) با غلظت های مختلف شامل روغن سیلیکون با غلظت 100، روغن سیلیکون با غلظت 350، روغن سیلیکون با غلظت 1000، روغن سیلیکون با غلظت 12500 و روغن سیلیکون می باشد. با غلظت 12500. از 60000 و غیره

روغن سیلیکون دارای قدرت روان کنندگی بالا و مقاومت خوب در برابر گرما و سرما (350+ درجه تا 50- درجه)، عایق در برابر الکتریسیته، بی رنگ و بی بو، علاوه بر ویژگی ها و ویژگی های دیگر مانند براقیت، استحکام است. بسیاری از صنایع و به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله صنایعی که در آن از روغن سیلیکون استفاده می شود می توان به صنعت لاستیک سازی، صنعت پلاستیک، صنعت لوله و شیلنگ و صنایع مختلف پولیش و اپیلاسیون اشاره کرد.

روغن سیلیکون:

سیلیکوزان مایع رسوب شده با زنجیره های جانبی آلی را می توان روغن سیلیکون نامید. روغن سیلیکون دارای اتم های سیلیکون و اکسیژن متناوب است. روغن سیلیکون دارای غلظت های مختلف (ویسکوزیته) است که بسته به ساختار زنجیره پلیمری از 40 تا 1000 متغیر است.

خواص و ویژگی های روغن سیلیکون:

روغن سیلیکون غیر سمی، بی بو و غیر قابل اشتعال است. روغن های سیلیکونی به دلیل خاصیت روان کنندگی خاص و پایداری حرارتی در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

صنایعی که در آنها از روغن سیلیکون استفاده می شود شامل استفاده از روغن سیلیکون در صنعت داروسازی، استفاده از روغن سیلیکون در صنعت خودروسازی و استفاده از روغن سیلیکون در صنایع نظامی و هوافضا می باشد.

خواص روغن سیلیکون:

1. ویسکوزیته بی مزه و بسیار متغیر.
2. کشش سطحی بسیار کم روغن سیلیکون.
3. روغن سیلیکون یک عامل دی الکتریک بسیار خوب است.
4. روغن های سیلیکونی خاصیت ضد کف دارند و در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارند.

کاربردهای مختلف روغن سیلیکون:

1. روغن سیلیکون به دلیل خاصیت ضد بریدگی به عنوان روغن هیدرولیک در صنایع هوافضا استفاده می شود.
2. روغن سیلیکون در فرآیند تخمیر در گیاهان استری زدایی استفاده می شود.
3. همه پارچه ها نیاز به یک روکش صاف دارند، از روغن سیلیکون برای ایجاد آن صافی استفاده می شود.
4. روغن سیلیکون به عنوان جایگزین مایع زجاجیه در بسیاری از جراحی ها استفاده می شود، زیرا هیچ ماده دیگری خلوص این روغن را ندارد.
5. روغن سیلیکون در پمادها و کرم های پوستی استفاده می شود.
6. روغن سیلیکون برای روانکاری ابزار پزشکی استفاده می شود.
7. روغن سیلیکون برای روانکاری نجاری استفاده می شود.
8. در تهیه اسپری های روان کننده از روغن سیلیکون استفاده می شود.
9. روغن سیلیکون در تهیه محلول های ضد زنگ استفاده می شود.

قیمت روغن سیلیکون:

برای اطلاع از قیمت این محصول و همچنین سایر محصولات شیمیایی و پلیمری می توانید با کارشناسان گلکسی شیمی در زمینه تامین مواد شیمیایی و پلیمری تماس حاصل فرمایید.

روغن سیلیکون را از کجا بخریم؟

در حال حاضر اویل کارو به عنوان یکی از تامین کنندگان مواد شیمیایی و پلیمری کشور، طیف وسیعی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی را از برندهای معتبر تا تولیدکنندگان عرضه می کند.

m.mahzon
m.mahzon

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋