lovinfilm.ir

lovinfilm.ir

لوین فیلم | مرجع بروز و برتر فیلم و سریال ایرانی lovinfilm.ir

دانلود فیلم سگ بند (معرفی فیلم سگ بند) در لوین فیلم

 

دانلود فیلم سگ بند (معرفی فیلم سگ بند) در لوین فیلم

امروزه تنها ژانری که در سینمای ایران می فروشد ژانر کمدی است. تهیه کنندگان و کارگردانان و حتی فیلمنامه نویسان ژانر کمدی در ایران پذیرفته اند که علاقه مخاطبان به کمدی های پرمعنا و طعنه آمیز چندان زیاد نیست و البته فرصتی برای پرداختن به کمدی های تند نیز وجود دارد. به همین دلیل است که اکثر فیلم های کمدی این روزهای سینمای ایران با عناوین توخالی، بدون قاب داستانی و واقعاً مضحک ساخته شده اند که تماشای یکجا برای تماشاگران سینمای ایران و جهان امکان پذیر نیست.

سگ بند به عنوان دومین فیلم بلند مهران احمدی سعی می کند از این فضای مسموم فاصله بگیرد. در شرایطی که اکثر فیلم‌های کمدی سینمای ایران در سال‌های اخیر عناوینی بودند که بیشتر شبیه ویدیوهای چند دقیقه‌ای اینستاگرامی بودند، فیلم مهران احمدی سعی دارد کمدی متفاوتی را به مخاطب ارائه کند و الحق و ال انصاف که به نظر می رسد واقعاً در دستیابی به این هدف موفق باشد

دانلود فیلم سگ بند کیفیت بلوری

معرفی داستان فیلم سگ بند

 از ابتدای فیلم فردین و فرزاد را افرادی می بینیم که می خواهند از هر طریق ممکن پول به دست بیاورند و چقدر جالب است که راه را اشتباه انتخاب می کنند و در نهایت با سنگ به سرشان می افتند، این خط روایی ساختگی و توخالی چگونه می شود. یک کمدی؟ توجه داشته باشید که اساس داستان و شکل گیری آن مشکل دارد، یعنی در سکانس های پایانی فرزاد به فردین می گوید من شیشه را برای مصرف دیگران تولید می کنم نه برای برادرم! اضافه کنید که در آخرین عمل (زمستان) یعنی زمانی که این دو برادر مواد مخدر تولید می کنند، فیلم از فاز کمدی خارج می شود و گویی کارگردان می خواهد با استفاده از شخصیت فرزاد که ما او را نادان و احمق دیده ایم، درس اخلاق بدهد. از ابتدای فیلم، برادران تغییر می کنند و از جنگ دست می کشند.

 این سادگی در ساخت یک فیلم کمدی به فاجعه تبدیل شد. اصولاً این نوع فیلم‌ها دارای مواد مقدماتی یکسانی هستند: حضور دو بازیگر کمدی با انواع فیلم‌های قبلی، نبود فیلمنامه در فرم استاندارد، استفاده از بداهه‌پردازی در روایت و نوشتن جوک‌های خیابانی و خیابانی. حضور یک مکان خارجی که اگر تایلند باشد بهتر است و پخش جنسی و اروتیسم نسبت به زنان در فیلم می تواند ساختار یک شبه کمدی باشد که به زودی فراموش می شود.

فیلم «سگ بند» در اولین هفته اکران خود در سال جدید توانست 2.5 میلیارد تومان بلیت بفروشد. این رقم تقریباً دو برابر فروش فیلم شادروان و تقریباً دو و نیم برابر فروش مقام مهدی در همین مدت است. فیلم هایی که در ایام نوروز اکران می شدند عملاً توان رقابت با فیلم مهران احمدی را نداشتند و به همین دلیل «سگ بند» از ابتدای سال 1401 تا پایان هفته اول اردیبهشت ماه پیشتاز گیشه ایران بود. زمان نگارش این مقاله است] و اکنون بیش از 25 میلیارد تومان فروخته شده است.

منبع ویرگول

lovinfilm.ir
lovinfilm.ir لوین فیلم | مرجع بروز و برتر فیلم و سریال ایرانی lovinfilm.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋