lovinfilm.ir

lovinfilm.ir

لوین فیلم | مرجع بروز و برتر فیلم و سریال ایرانی lovinfilm.ir

خلاصه داستان سریال شبکه مخفی زنان در لوین فیلم

 

شبکه راز زنان یکی از سریال های جدید ایرانی است که به تازگی در تاریخ 16 مرداد 1401 از شبکه نماوا پخش شده است. نویسنده این سریال محسن کرایی و مدیر شبکه زنان راز افشین هاشمی است. همچنین جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی این سریال کمدی جدید لوین فیلم را بر عهده دارد. تیزر فیلم «شبکه مخفی زنان» نیز به تازگی منتشر شده است.

موضوع شبکه مخفی زنان‌

موضوع سریال شبکه زنان راز روایتی کمدی در بستری تاریخی است و با حال و هوای خود می تواند بینندگان زیادی را به خود جذب کند. در سال 1310 وزارت فرهنگ و هنر تصمیم به ایجاد انجمن زنان برای رقابت با تشکل های مشابه و حذف آنها گرفت. از میرزا محمود زنبورکچی از مقامات ارشد سازمان ثبت احوال دعوت شد تا به همراه دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت های کانون را بر عهده بگیرد. با دانلود سریال شبکه مخفی زنان همراه رسانه لوین فیلم باشید.

https://lovinfilm.ir/دانلود-سریال-شبکه-مخفی-زنان/

خلاصه سریال ایرانی شبکه مخفی زنان

داستان این سریال جدید نماوا در سال 1310 می گذرد، زمانی که وزارت فرهنگ و ارشاد تصمیم به ایجاد انجمن زنان برای شروع مبارزه با گروه های دیگر و حذف آنها گرفت. میرزا محمود زنبورکچی که از مقامات سازمان ثبت احوال است نیز از سوی فردی به نام مدبر برای کار در آن اداره با دلبرجان تاجرباشی دعوت شد. میرزا محمود با شوهری به نام سلطان و سه دختر وارد این تجارت بزرگ شد.

داستان سریال شبکه زنان راز درباره میرزا محمود زنبورکچی مدیرعامل سجل احوال است که سیامک انصاری نقش او را بازی می کند. همچنین داستان سال 1310 هجری قمری را روایت می کند که از مردم برای گرفتن سجل یا شناسنامه اعضای خانواده دعوت می شود.

lovinfilm.ir
lovinfilm.ir لوین فیلم | مرجع بروز و برتر فیلم و سریال ایرانی lovinfilm.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋