lovinfilm.ir

lovinfilm.ir

لوین فیلم | مرجع بروز و برتر فیلم و سریال ایرانی lovinfilm.ir

دانلود سریال ایرانی پوست شیر در لوین فیلم

دانلود سریال ایرانی پوست شیر

جمشید محمودی برادر نوید محمودی است. نکته جالب در مورد نوید محمود این است که او دو بار با سه فیلم به عنوان نماینده سینمای افغانستان نامزد اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شده است.
صبا، نوید و جمشید محمودی پس از ساخت دو سریال «دلدار» و «سایه بان» از شبکه دو سیما، در اولین تلاش خود برای سریال سازی در شبکه سینمای خانگی، شروع به تولید درام جنایی به نام «پوست شیر» در یکی از شبکه دو سیما کردند.
 

سریال پوست شیر ​​یک سریال اجتماعی، دراماتیک و جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در شبکه سینمای خانگی محصول سال 1401 است.سریال پوست شیر ​​دومین تجربه هدیه تهرانی بعد از هم گناه در شبکه نمایش خانگی است. سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی محسن کیایی و علی کوچکی به یکی از پربیننده ترین سریال های نمایش خانگی تبدیل شده است.

«پوست شیر» به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی این روزها در مرحله تولید است. در این سریال چهره های مطرح سینما و تلویزیون دیده می شوند. یکی از بازیگران مطرح این سریال شهاب حسینی است. این دومین سریال درام خانگی است که شهاب حسینی نقش اول آن را بازی می کند. وی پیش از این در سریال شهرزاد به عنوان بازیگر نقش اول حضور داشت.

پردیس احمدیه، هادی حجازی فر، پانته آ بهرام و بابک کریمی دیگر بازیگران این فیلم هستند. چه کسی در سریال پوست شیر ​​با شهاب حسینی ایفای نقش کرد.
 

https://omigo.ir/post/سریال-پوست-شیر-با-حضور-هدیه-تهرانی-در-لوین-فیلم-68xw

 

lovinfilm.ir
lovinfilm.ir لوین فیلم | مرجع بروز و برتر فیلم و سریال ایرانی lovinfilm.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋