lovinfilm.ir

lovinfilm.ir

لوین فیلم | مرجع بروز و برتر فیلم و سریال ایرانی lovinfilm.ir

درباره سریال بی گناه بیشتر بدانید (لوین فیلم)

 

خلاصه داستان سریال

در خلاصه داستان این سریال که یک درام اجتماعی است، آمده است: «بچمن مردانی به ایران بازمی گردد تا به راز چیزی که بیست و پنج سال پیش باعث فرارش به خارج از کشور شد، پی ببرد. خانواده رشید فرشباف استاد معروف طراحی فرش در جایگاه جدیدی قرار گرفته اند که وضعیت بسیار عجیبی به دست می دهد ... »این سریال اولین همکاری مهران احمدی و مصطفی کیایی به عنوان کارگردان و تهیه کننده است.

سریال «بی گناه» به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی که به زودی از پلتفرم فیلیمو پخش می شود، به تازگی جلوی دوربین رفته است. تصویربرداری بی گناه در کاشان ادامه دارد و محسن کیایی، شبنم مقدمی، ماهور الوند، مسعود ریگان و مهران احمدی از جمله بازیگران این سریال هستند.

دانلود سریال بی گناه قسمت اول

سریالی بی گناه برخلاف تمام ساخته های مهران احمدی، این بار باید داستانی را در ژانری متفاوت از همیشه روایت کند. به یک ژانر جدید روی آورید. حال باید دید احمدی در کدام ژانر در کمدی موفق تر خواهد بود یا درام؟ اما احمدی ذائقه مخاطب ایرانی را به خوبی می شناسد و این را می توان در مهارت های بازیگری او فهمید. حالا او خودش این تکنیک را کارگردانی خواهد کرد.

برادران کیایی همیشه فیلم یا سریال خود را ساخته اند اما این بار تصمیم به همکاری در سریال معصومیت با مهران احمدی گرفتند و مصطفی کیایی قرار است تهیه کننده این سریال باشد و محسن کیایی نیز در این سریال بازی خواهد کرد.لحظه های قابل توجه در فیلم و سریال احمدی این است که او همیشه در تمام ساخته هایش نقش آفرینی می کند و این بار در این سریال نقشی متفاوت جلوی دوربین خواهد برد.

منبع خبر آزاد

https://www.khabareazad.com/بخش-گوگل-نیوز-70/21774-دانلود-سریال-بی-گناه-سریالی-جدید-با-مهران

lovinfilm.ir
lovinfilm.ir لوین فیلم | مرجع بروز و برتر فیلم و سریال ایرانی lovinfilm.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋