lomasis.shop

lomasis.shop

فروشگاه اینترنتی لوماسیس - lomasis.ir - مکمل های تقویتی پوست و مو - محصولات مراقبتی اصل

هیرتامین اصل را از کجا بخریم؟

مقدمه

این روزها تبلیغات هیرتامین به قدری سروصدا به پا کرده که حتی افرادی که این مکمل تقویت مو را نمی شناختند نیز از وجود آن مطلع شده اند.

هیرتامین همانطور که از نامش پیداست یک مکمل تقویت کننده مو است، از ریزش موها جلوگیری می کند و موجب افزایش رشد موها می شود. هیرتامین advanced formula محصولی آمریکایی است که اخیرا نمایندگی آن نیز در ایران شروع به کار کرده است.

خاطر نشان می کنیم مکمل مو هیرتامین به طور خاص برای رفع ریزش مو به علت کمبود ویتامین ها طراحی شده است بنابراین افرادی که علت ریزش موی آنها هورمونی یا ژنتیکی است بهتر است تحت نظر پزشک درمان های اساسی را پیگیری کنند.

ترکیبات هیرتامین چیست؟

هیرتامین حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هاست. این ترکیبات به تقویت فولیکول های مو می پردازد و موهای تازه رشد کرده را قوی تر و ضخیم تر می سازد. ضمن آنکه این مکمل فاقد هر گونه مواد شیمیایی و هورمونی است و خانم ها و آقایان بدون نگرانی بابت برهم خوردن هورمون های بدن می توانند از آن میل کنند.

عوارض هیرتامین چیست؟

هیرتامین مکملی طبیعی است و تاکنون گزارشی از عوارض هیرتامین منتشر نشده است. افرادی که چاقی و افزایش وزن را از پیامدهای مصرف هیرتامین می دانند بهتر است آگاه باشند که این موضوع بسیار نادر است و در اصل به دلیل احتباس مایعات در بدن رخ می دهد. احتماس مایعات نیز موجب نفخ و گاز در فرد می شود و دور کمر را به طور کاذب متورم می کند؛ در نتیجه فرد تصور می کند چاق شده است.

همچنین افرادی که به هر کدام از ترکیب های این مکمل حساسیت دارند بهتر است قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند. همچنین وجود زرد چوبه در این مکمل برخی افراد را دچار اسهال می کند.

 

هیرتامین اصل و تقلبی

تشخیص هیرتامین اصل از تقلبی با رعایت چند نکته امکان پذیر است:

  1. کیفیت ساخت قوطی هیرتامین اصل عالی است و این گونه نیست که با فشار دادن فرو برود.
  2. نوشته و فونت روی بسته بندی از دیگر روش های شناسایی قرص هیرتامین اصل و تقلبی است. اطلاعات روی بسته کامل است یعنی جدول ترکیبات، مقدار و نحوه مصرف و نام شرکت سازنده دقیق درج شده است.
  3. درقوطی هیرتامین را که باز کنید می بینید پلمپ شده است.
  4. داخل قوطی هیرتامین اصل پنبه قرار داده شده است.
  5. رنگ کپسول هیرتامین advanced formula طلایی مایل به خردلی است.
  6. روی جلد هیرتامین پنج استاندارد و نمادهای وگان، کرولتی فری، گلوتن فری و.. به صورت عمودی ثبت شده است.
  7. مکمل های تقلبی معمولا بوی تند و نامطبوعی دارند.
  8. گاهی اوقات داخل قوطی قرص هیرتامین تقلبی تعداد از 30 تا کمتر یا بیشتر است. به این موضوع دقت کنید.
  9. تاریخ انقضای کپسول هیرتامین قرمز زیر قوطی حک شده و به راحتی پاک نمی شود.

با بررسی قیمت هیرتامین در سایت اصلی با سایت های ایرانی کاملا به اصل و فیک بودن آن پی خواهید برد. تفاوت قیمت چشمگیر نشان از تقلبی بودن مکمل است.

اما همان طور که ابتدای مطلب گفتیم در سال های گذشته هیرتامین فارسی نویس در داروخانه ها موجود است که کاملا در ایران تولید می شود. این مکمل قیمت کمتری نسبت به هیرتامین اصل دارد.

زمان و نحوه مصرف قرص هیرتامین

دوره مصرف هیرتامین سه ماهه است. هر قوطی هیرتامین آمریکایی حاوی 30 عدد کپسول است که با احتساب روزی یک عدد برای یک ماه کافی است. پس برای تکمیل دوره مصرف نیاز به خرید سه تا هیرتامین است.

طریقه مصرف این مکمل روزانه (صبح یا شب) یک عدد همراه غذا است. نتایج مصرف به طور کلی بعد از دو ماه مشخص می شود. بنابراین توصیه می کنیم مصرف کنندگان دوره مصرف سه ماه را تکمیل کنند.

مصرف کپسول هیرتامین مدل advanced formula در زنان و مردان بالای 18 سال بلامانع است. افراد بعد از گذشت دوره درمان دچار ریزش یا بازگشت شرایط قبلی نمی شوند.

نتیجه گیری

کپسول هیرتامین قرمز در فروشگاه های اینترنتی و پیج های اینستاگرامی به وفور در دسترس است اما اطمینان از اصل بودن مکمل به راحتی امکان پذیر نیست. هر اندازه هم که روش های تشخیص اصل و تقلبی بودن هیرتامین را در اینترنت بخوانیم و کلیپ های آن را تماشا کنیم باز هم احتمال دارد که دچار خطا شویم. بهترین و ساده ترین راه برای خرید این مکمل ضد ریزش مو اعتماد به یک فروشگاه معتبر است. در این بین فروشگاه های اینترنتی که دارای نماد اعتماد هستند از بقیه مطمئن تر هستند. فروشگاه لوماسیس دارای نماد اعتماد است و این مکمل پر طرفدار را با قیمت مناسب عرضه می کند.

lomasis.shop
lomasis.shop فروشگاه اینترنتی لوماسیس - lomasis.ir - مکمل های تقویتی پوست و مو - محصولات مراقبتی اصل

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋