lomasis.shop

lomasis.shop

فروشگاه اینترنتی لوماسیس - lomasis.ir - مکمل های تقویتی پوست و مو - محصولات مراقبتی اصل

با قرص ایمدین در 50 سالگی پوست 30 ساله ها را داشته باشید!

اگر از طرفداران سر سخت زیبایی و جوانی پوست هستید، حتما نام قرص ایمدین به گوشتان خورده است.

قرص ایمدین اصل ساخت کشور دانمارک است اما در برخی کشورها مانند ایرلند و بلژیک نیز تحت لیسانس تولید می شود، بنابراین اگر دیدید مکمل ایمدین شما برای این کشورهاست اصلا تعجب نکنید و خیال نکنید تقلبی است. همه این مکمل ها با تایید مصرف کنندگان کیفیت یکسانی دارند.

قرص ایمدین در سه نوع مختلف براساس سنین مختلف طراحی و به بازار عرضه شده است. هر رده سنی نیز بسته بندی مخصوص خود را دارد. ایمدین صورتی برای افراد بالای 30 سال، ایمدین زرد برای 40 سال به بالا و ایمدین بنفش برای سنین 50 سال به بالا مناسب است.

قرص ایمدین زردرنگ در ایران معروف تر و پرفروش تر است. ایمدین زرد حاوی ترکیباتی است که مصرف آنها برای حفظ سطح کلاژن پوست با افزایش سن مناسب است (از سنین 35 سال تا 45 سال).

قرص ایمدین در دو بسته بندی 60 و 120 تایی عرضه می شود اما در ایران ایمدین 120 تایی بیشتر یافت می شود.

ترکیبات قرص ایمدین زرد

شناخت ترکیبات یک مکمل، کارایی آن را در ذهن ما روشن و واضح می سازد. قرص ایمدین تایم پرفکشن یا همان رنگ زرد از ترکیبات زیر تشکیل شده است:

1- کمپلکس دریایی

این کپلکس از ماهی و آبزیانی تهیه شده است که ساختار آنها بسیار به پوست انسان نزدیک است. سنتز کلاژن با افزایش سن رو به کاهش می رود بنابراین بازیابی ذخایر کلاژن بدن برای حفظ جوانی و نشاط پوست از اهمیت بالایی برخوردار است.

2- عصاره دانه انگور

عصاره دانه انگور پروتئین های سازنده پوست یعنی کلاژن و الاستین را در سطح قابل قبولی محافظت می کند.

این عصاره همراه با ویتامین سی موجود در ایمدین آنزیم های مخرب پوستی را خنثی کرده و پوستی نرم، شفاف و بدون لک حاصل می آورد.

3- عصاره بیومارین

عصاره بیومارین همانند کپملکس دریایی از نوعی ماهی استخراج شده که عملکردی مشابه پوست انسان دارد. بنابراین در محافظت و ترمیم ساختار پوست موثر واقع می شود.

4- لیکوپن فورت

عصاره لیکوپن فورت همان طور که از نام آن پیداست از گوجه فرنگی حاصل می شود. این عصاره سرشار از آنتی اکسیدان بوده و رادیکال های آزاد را از بین می برد و پوستی سالم و درخشان به ما هدیه می دهد.

5- ویتامین C

گفته ها و شنیده ها درباره مزایای ویتامین c برای پوست فراوان است. ویتامین سی به دلیل خواص آنتی اکسیدانی قوی در روشن سازی و از بین بردن لک های پوستی فوق العاده عمل می کند.

ویتامین سی همچنین باعث تولید کلاژن در پوست می شود که وجود آن برای پوست از ارکان حیاتی است.

6- زینک

زینک هم مانند ویتامین سی دلباخته و طرفدار کم ندارد. اثر مثبت زینک روی تقویت پوست، مو و ناخن معروف است. حضور این ماده معدنی در ترکیبات ایمدین زرد خواص جوانسازی آن را افزایش می دهد.

طریقه مصرف قرص ایمدین تایم پرفکشن

روی بسته بندی این مکمل روزانه مصرف 2 عدد کپسول توصیه شده است. همچنین توصیه اکید می کنیم از کاهش یا افزایش تعداد قرص ها جدا پرهیز کنید. اگر قصد کم کردن تعداد قرص را دارید حتما بعد از یک دوره مصرف سه ماهه این کار را انجام دهید تا اثربخشی مکمل مشخص شود. بعد از آن می توانید به روزی یک عدد کاهش دهید.

سوالات متداول از قرص ایمدین

اگر شما تاکنون شناختی از قرص ایمدین نداشتید حتما با خواندن این مطلب به خواص بی نظیر آن پی برده اید. مانند هر مکمل دیگری مصرف آن سوالات و ابهامات متعددی به ذهن متبادر می سازد. تعدادی از این سوالات را در این بخش پاسخ می دهیم:

عوارض قرص ایمدین تایم پرفکشن چیست؟

این مکمل دارای ترکیبات کاملا طبیعی است و هیچ گونه عوارضی گزارش نشده است. با این حال افرادی که به ماهی و مکمل های حاوی روغن ماهی حساسیت دارند بهتر است زیر نظر پزشک اقدام به مصرف کنند.

قرص ایمدین برای چاقی صورت هم جواب می دهد؟

صادقانه خیر. نه فقط ایمدین بلکه هیچ مکمل دیگری روی چاقی صورت یا ناحیه خاصی از بدن تاثیر نمی گذارد. در اصل چاقی موضعی معنایی ندارد.

قرص ایمدین تنها با خاصیتی که روی جوانی و شادابی صورت می گذارد این حس را ایجاد می کند که پوست انعطاف پذیری خود را بدست آورد و چین و چروک های جزیی را برطرف می کند.

کلام آخر

همان طور که گفته شد قرص ایمدین مکمل جوانساز درجه یک در دنیا است که در ایران هم بسیار محبوب است. این مکمل هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل مصرف است. قرص ایمدین را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا خیالتان از اصل بودن آن راحت باشد.

 

lomasis.shop
lomasis.shop فروشگاه اینترنتی لوماسیس - lomasis.ir - مکمل های تقویتی پوست و مو - محصولات مراقبتی اصل

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋