lomasis.shop

lomasis.shop

فروشگاه اینترنتی لوماسیس - lomasis.ir - مکمل های تقویتی پوست و مو - محصولات مراقبتی اصل

معرفی فروشگاه اینترنتی لوماسیس

 

 

لوماسیس به نشانی lomasis.ir یک فروشگاه اینترنتی فعال در زمینه فروش مکمل های تقویتی پوست و مو و محصولات مراقبتی اصل است. در سال های اخیر که فروش مکمل ها و محصولات مراقبت از پوست و مو خارجی کمرنگ شد، ایده فروش مکمل های خارجی به هموطنان در ذهن ما شکل گرفت تا به نیاز این دسته از مصرف کنندگان که دسترسی به خارج از کشور ندارند مرتفع شود.

در حال حاضر با داشتن سال ها تجربه موفق و بهره مندی از مشاوران فعال پوست و مو، اقدام به راه اندازی وب سایت و برندی جدید کرده ایم. مشتریان ما ضمن دریافت سریع و مستقیم محصولات از کشور مبدا می توانند از مشاوره تلفنی و رایگان در زمینه مشکلات پوست و مو اطلاعات کسب کنند.

علاوه بر این ها در فروشگاه لوماسیس با حذف واسطه و خرید مستقیم این مکمل ها سعی داریم قیمت های خود را کاملا رقابتی نگه داریم. همچنین قصد داریم در آینده طیف گسترده ای از محصولات را به مشتریان ارائه کنیم.

لوماسیس چه می فروشد؟

همان طور که گفته شده لوماسیس انواع مکمل های تقویت کننده پوست، مو و ناخن را می فروشد، مکمل های معروف بین المللی مانند هیرتامین، فیتو، هیربرست، اکوفان و مکمل های جوانسازی پوست مانند ایمدین، کوکونات کلاژن، هیالورونیک اسید و آمپول های تقویت مو بیوتین و بپانتن از برترین مکمل های عرضه شده در لوماسیس هستند.

همچنین سرم های مراقبت از پوست اوردینری از جمله، سرم نیاسینامید، سرم هیالورونیک اسید، سرم کافئین، اسید لاکتیک، رتینول و... از پرفروش ترین محصولات اوردینری در سایت لوماسیس هستند.

در بین محصولات لوماسیس می توانید انواع کرم های مراقب از پوست از جمله ضد آفتاب های خارجی، کرم ضد جوش اکتی پور و کرم ترمیم کننده سیکالفیت را نیز مشاهده کنید.

چطور از لوماسیس خرید کنم؟

فروشگاه لوماسیس با در نظر گرفتن نیاز مشتریان انواع روش های خرید را در نظر گرفته است. در ساده ترین روش مشتریان لوماسیس می توانند برای سفارش محصول مدنظر با شماره های تلفن سایت، تماس بگیرند و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

روش دیگر خرید از فروشگاه لوماسیس سفارش اینترنتی و از طریق پنل داخل سایت است. کافی است با نام کاربری و رمزعبور وارد پروفایل خود شوید و محصول مورد نظر را به سبد خرید اضافه کرده و باقی مراحل را طی کنید.

روش های ارسال و پرداخت در لوماسیس چگونه است؟

روش های پرداخت هزینه در سایت لوماسیس به سه روش پرداخت از طریق درگاه اینترنتی سایت، کارت به کارت و پرداخت در محل است.

هدف ما ارسال فوری در تهران ظرف مدت 24 ساعت و ارسال 2 تا 3 روزه به سراسر ایران است. با خرید از فروشگاه اینترنتی لوماسیس این اطمینان خاطر وجود دارد که سفارش شما به بهترین شکل بسته بندی شده و به موقع به دستتان می رسد.

همچنین برای صرفه جویی در هزینه ها تخفیفات ویژه، قیمت رقابتی و تخفیف در سفارش های مجدد را ارائه می دهیم.

چگونه به لوماسیس اعتماد کنم؟

دفتر فروشگاه لوماسیس در تهران واقع شده است و کارشناسان ما در روزها و ساعات کاری آماده پاسخگویی تلفنی به سوالات شما هستند.

از سوی دیگر کلیه مجوزهای لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین از سازمان های مربوط دریافت شده است.

 

lomasis.shop
lomasis.shop فروشگاه اینترنتی لوماسیس - lomasis.ir - مکمل های تقویتی پوست و مو - محصولات مراقبتی اصل

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋