lligwo54

lligwo54

الگوریتم های گوگل در سال 2021 کدام اند؟

شرکت های دیجیتال مارکتینگ مشهد الگوریتم های گوگل سیستم پیچیده ای هستند که برای استخراج داده ها از فهرست جستجو و ارائه فوری بهترین نتایج جستجوی ممکن استفاده می شود. موتور جستجو از ترکیبی از الگوریتم ها و چندین عامل رتبه بندی برای رتبه بندی صفحات وب بر اساس ارتباط با صفحات نتایج موتور جستجو استفاده می کند.
به آخرین باری که چیزی را در گوگل جستجو کردید فکر کنید. چه «ویدیوهای گربه در حال پخش» یا «فروشگاه‌های کفش در Sephsalar» را تایپ کنید، موتور جستجو میلیون‌ها نتیجه را برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد. اما گوگل چگونه تصمیم می گیرد که کدام نتایج را به شما نشان دهد و به چه ترتیبی؟ پاسخ ساده است! الگوریتم های گوگل
گوگل یک الگوریتم پیچیده برای ارائه نتایج جستجو و تبدیل بیشتر دارد. و در حالی که شرکت الگوریتم واقعی را عمومی نمی کند، در اینجا عناصری وجود دارد که می دانیم واقعاً بر توانایی صفحه برای نمایش در نتایج برای برخی از کلمات کلیدی تأثیر می گذارد:
ظاهر کلمات کلیدی در عنوان صفحه، تگ های هدر و توضیحات متا
تعداد لینک های طبیعی و ارگانیک در صفحه
نحوه کار سایت در دستگاه های تلفن همراه و تبلت
البته اینها تنها برخی از عواملی هستند که الگوریتم های گوگل در تعیین نحوه ارسال و رتبه بندی صفحات به آن توجه می کنند. احتمالاً ده ها، اگر نه صدها مورد دیگر وجود دارد.
گوگل چگونه تصمیم می گیرد که کدام ویژگی مهم تر است؟
هنگامی که الگوریتم های گوگل یک صفحه وب را می خوانند، یک مقدار عددی از پیش تعیین شده را به هر ویژگی موجود در صفحه اختصاص می دهند. سپس این مقدار عددی به نتیجه نهایی اضافه می شود. بنابراین، صفحات وب با مطلوب ترین ویژگی ها به بالای رتبه بندی هدایت می شوند زیرا الگوریتم به آنها اهمیت بیشتری می دهد.
پلتفرم گوگل این محاسبات را خیلی سریع انجام می دهد و رتبه بندی می تواند متفاوت باشد زیرا توسعه دهندگان وب ویژگی هایی را که بر رتبه بندی صفحات در یک وب سایت تاثیر می گذارد دستکاری می کنند. صفحه ای که برای یک کلمه کلیدی رتبه 3 را دارد ممکن است به دلیل تغییر در محتوای آن و سایر صفحات در نتایج به رتبه 1 یا 10 سقوط کند. شرکت هایی که بهینه سازی موتور جستجو یا سئو سایت خود را انجام می دهند معمولا رتبه خوبی دارند.
الگوریتم های گوگل برای سئو چیست؟
همانطور که قبلا ذکر شد، الگوریتم های گوگل از کلمات کلیدی برای تعیین رتبه بندی صفحات استفاده می کنند. بهترین راه برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص، انجام سئو است. سئو اساسا راهی برای گفتن به گوگل است که یک وب سایت یا صفحه وب در مورد یک موضوع خاص است.
سال‌ها پیش، برای بسیاری از وب‌سایت‌ها رایج بود که محتوای خود را «پرش» کنند. در واقع، آنها فکر می کردند که الگوریتم های گوگل بر این باورند که هر چه تعداد کلمات کلیدی بیشتر نوشته شود، صفحه باید اهمیت بیشتری داشته باشد.
وقتی گوگل متوجه این موضوع شد، الگوریتم‌های خود را تغییر داد تا وب‌سایت‌هایی را که صفحات خود را با کلمات کلیدی پر می‌کردند و همچنین بسیاری از روش‌های سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را حذف کرد. به همین دلیل، باید از تاکتیک هایی که به نفع موتورهای جستجو هستند، اجتناب کنید. حتی اگر فوراً متوجه این موضوع نشوند، گوگل در نهایت متوجه می شود که شما در حال انجام چه کاری هستید و رتبه شما آسیب خواهد دید.
الگوریتم جستجوی گوگل چیست؟
الگوریتم اصلی گوگل برای هر جستجوی انجام شده در سایت استفاده می شود، اما توسط محقق سفارشی می شود. به عنوان مثال، شخصی که تایپ می کند "خرید کفش ورزشی" نتایج بسیار متفاوتی با کسی که "ویدیوهای گربه" را تایپ می کند دریافت می کند.
الگوریتم برای هر جستجو تغییر می کند و حتی با کوچکترین تغییرات در املا و ترتیب کلمات تغییر می کند. سپس نتایج به کاربر داده می شود و او می تواند تصمیم بگیرد که از کدام سایت بازدید کند، باز هم، این اتفاق خیلی سریع می افتد. علاوه بر این، نشان می دهد که الگوریتم های گوگل برای ارائه انواع شخصی سازی طراحی شده اند. در سال های اخیر، موتور جستجوی گوگل به منبع کافی برای جستجو تبدیل شده است. این نشان دهنده نوع متفاوتی از الگوریتم مورد استفاده برای ایجاد یک منوی سفارشی از پیشنهادات جستجو بر اساس سابقه مرور است.
جمع بندی
گوگل به ندرت نشانه ای از تغییرات در الگوریتم های خود ارائه می دهد مگر اینکه تغییرات بزرگ باشند. تغییرات کوچکتر در داخل رخ می دهد و معمولاً به جز نوسانات جزئی احساس نمی شود. پیروی از اعلان‌های الگوریتم گوگل بسیار مهم است، اما به همان اندازه مهم است که بیش از حد فکر نکنید یا سعی نکنید آنها را بازی کنید. در عوض، مهم است که به سادگی قدرت الگوریتم را درک کنید. گوگل را بشناسید و سعی کنید بهترین وب سایت را تولید کنید. ممکن است. در نتیجه، بازدیدکنندگان از آنچه می بینند خوشحال خواهند شد، که همیشه یک نکته مثبت در رتبه بندی است.
اگر برای بهینه سازی سایت خود برای الگوریتم گوگل به کمک نیاز دارید، با ما تماس بگیرید! تیم ما متشکل از متخصصان سئوی اختصاصی ما خوشحال است که به شما در دستیابی به رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو و توسعه استراتژی هایی برای جذب ترافیک بیشتر به سایت شما کمک می کند.

lligwo54
lligwo54

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋