lligwo54

lligwo54

تولید محتوا چیست و اهمیت تولید محتوا آن

شرکت های دیجیتال مارکتینگ مشهد همه بازاریابان ارزش محتوای باکیفیت را درک کرده اند و برای تولید محتوا سرمایه گذاری ویژه ای انجام داده اند. می دانید که ایجاد محتوای ثابت و با کیفیت برای موفقیت تلاش های شما بسیار مهم است.تولید محتوای با کیفیت نه تنها به نفع برنامه بازاریابی محتوای شماست، بلکه در کل سازمان شما نیز تفاوت ایجاد می کند. طبق آمار، سایت هایی که وبلاگ دارند و محتوا تولید می کنند 50 تا 60 درصد بازدید بیشتری دارند و سازمان هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند حدود 30 درصد فروش بیشتری دارند که این رقم بسیار بزرگ و مهمی است.
تاثیر محتوا به کیفیت آن بستگی دارد. مراحل زیادی در تولید محتوا وجود دارد، از جمله توسعه استراتژی، برنامه ریزی، نوشتن محتوا، ویرایش و غیره. ایجاد محتوای عالی با تمرین مداوم شروع می شود. ما شما را در فرآیند تولید محتوا از ابتدا تا انتها راهنمایی می‌کنیم و به شما نشان می‌دهیم که چگونه محتوایی ایجاد کنید که به مخاطبان و مشتریان شما کمک می‌کند راه‌حل‌ها و پاسخ‌هایی برای مشکلات خود پیدا کنند. این مقاله یکی از منابع آموزش سئو مجموعه وان وب می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید.
تولید محتوا به چه معناست؟
تولید محتوا فرآیند تولید ایده‌های موضوعی مورد علاقه برای مخاطبان هدف شما، ایجاد محتوای نوشتاری یا بصری در مورد آن ایده‌ها و ارائه آن اطلاعات به مخاطبان در قالب پست‌های وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک یا اشکال دیگر است.
از آنجایی که محتوا می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد (فیلم‌های وبلاگ، ویدئوها، کتاب‌های الکترونیکی، توییت‌ها، توییت‌ها، توییت‌ها، ترسیم‌نگار، برنامه بازاریابی، فرآیند تولید محتوا ساده است و همیشه آسان نیست. اما انجام درست آن می‌تواند واقعاً بر تجارت شما تأثیر بگذارد. در واقع، تحقیقات اخیر ثابت کرده است که ایجاد محتوای آموزشی با کیفیت باعث می شود مشتریان 131 درصد بیشتر از کسب و کار شما خرید کنند.
چرا تولید محتوای عالی اینقدر مهم است؟
روزانه میلیون ها محتوا به صورت آنلاین منتشر می شود. برای متمایز شدن و تحت تاثیر قرار دادن مشتریان خود، محتوای شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این بدان معناست که نه تنها به خوبی نوشته و طراحی شده است، بلکه با توجه به نیازهای مخاطبان شما نیز توسعه یافته است. تفاوت بین کیفیت و محتوای ضعیف بسیار واضح است! محتوای خوب بارها و بارها دیده می شود و محتوای بد از وب ناپدید می شود.
تلاشی که برای محتوای برند خود انجام می دهید با ارزشی که از آن به دست می آورید نسبت مستقیم دارد. محتوای با کیفیت بالا به شما کمک می کند:
به عنوان یک رهبر فکری قابل اعتماد برجسته شوید.
فهرست مشترک و ایمیل خود را افزایش دهید.
ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.
مشتریان و برند خود را حفظ کنید.
کسب درآمد
بیشتر بخوانید: سئو چیست؟
تدوین استراتژی تولید محتوا
بازاریابی محتوای خود را ارزیابی کنید تا ببینید چه نوع محتوایی برای دستیابی به بزرگترین هدف بازاریابی تیم شما مورد نیاز است. بنابراین قبل از شروع نوشتن هر چیزی، هدف اصلی خود را مشخص کنید. اهداف تولید محتوا اکثر شرکت ها در یکی از این سه حوزه قرار می گیرند: مدیریت مشتری، مدیریت جریان فکری شرکت و سئو. اهداف تولید محتوا هر شرکت متفاوت است، اما شرکت هایی که برای وب سایت خود ارزش قائل هستند، سئو در سایت را هدف اصلی تولید محتوا قرار می دهند زیرا آن را یکی از مهم ترین عناصر سئو داخلی می دانند.
یک استراتژی محتوا باید چه الزاماتی را برآورده کند؟
عناصر زیادی وجود دارند که یک استراتژی محتوا را تشکیل می دهند و همه آنها برای یک استراتژی موفق ضروری هستند. این عناصر عبارتند از:
اهداف دقیق و KPI: هر کمپین محتوای دیجیتال باید نظارت و اندازه گیری شود تا مشخص شود که آیا اهداف خود را برآورده می کند یا خیر. این به معنای تعریف اهداف تا حد امکان دقیق و واضح است.
تقویم محتوا: بخش‌های متحرک زیادی برای استراتژی محتوا وجود دارد، بنابراین داشتن تقویم محتوایی که یک «نقشه» بصری از آن داشته باشد، بسیار مهم است.
انواع محتوا: در بهترین استراتژی های محتوا، ترکیبی از انواع محتوا برای جلب توجه انواع مختلف مخاطبان استفاده می شود. نمونه‌هایی از انواع محتوا عبارتند از: مقالات، کتاب‌های الکترونیکی، ویدئوها، ایمیل‌ها، اینفوگرافیک‌ها، پادکست‌ها، توصیفات و موارد دیگر.
کانال های تبلیغاتی چندگانه: کار با چندین کانال آنلاین به طور همزمان برای رسیدن به حداکثر محتوا به مخاطبان هدف بسیار مهم است. این به این معنی است که تحقیق کنید تا متوجه شوید که مخاطبان هدف شما وقت خود را در کجا می گذرانند.
نویسندگان و طراحان با استعداد. محتوای عالی به خودی خود اتفاق نمی افتد. این امر مستلزم سخت کوشی نویسندگان، طراحان گرافیک و ویراستاران ویدئویی است که می توانند محتوایی با کیفیت بالا، خوانا، متقاعدکننده و جذاب برای یک مخاطب خاص ایجاد کنند.
ابزارهای دقیق بازاریابی و اتوماسیون: استراتژی های محتوای فعلی برای مدیریت دستی بسیار پیچیده هستند. خوشبختانه، بسیاری از ابزارهای بازاریابی دیجیتال (بعضی رایگان) وجود دارد که بازاریابان می توانند از آنها برای خودکارسازی فرآیندهای مختلف تلاش های بازاریابی محتوای خود استفاده کنند.
بودجه مورد نیاز: چیزی به نام محتوای رایگان وجود ندارد. بازاریابی محصول یک سرمایه گذاری است که برای ایجاد سرنخ و درآمد طراحی شده است. تخصیص بودجه مناسب که فضا را برای تحقق پتانسیل طرح محصول ایجاد کند ضروری است.
پس از مشخص شدن هدف بازاریابی محتوا، به مرحله تولید محتوا می رویم و اولین قدم این است که بدانیم برای چه کسانی محتوا تولید می کنیم.
تعریف اهداف محتوا
بدون اهداف روشن و استراتژی که از درک درستی از بازاریابی محتوا ناشی می شود، محتوا فقط سر و صدا است! به نظر می رسد که شما یا مشتریانتان راضی نیستید. چه در حال نوشتن یک پست وبلاگ یا یک مقاله برای یک حساب تبلیغاتی باشید، باید هدف محتوا را بدانید. مردم پس از خواندن مطالب شما چه باید بکنند؟ پاسخ از کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت شما تا جذب مشتریان برای خرید متغیر است. مطمئن شوید که هر قسمت از محتوا در راستای هدف اصلی بازاریابی محتوای شما کار می کند.
جمع بندی
تنها راه متمایز ساختن خود، ایجاد منابع جامع و با کیفیت است. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید محتوای زیادی تولید کنید.
شما باید حجم معقولی از محتوا ایجاد کنید و با تبلیغ آن در تمام پلتفرم های ممکن از آن نهایت استفاده را ببرید. اکثر مردم زمان بیشتری را صرف تولید محتوا و زمان کمتری برای تبلیغ آن می کنند. این اشتباه خواهد بود.
شما باید محتوای خود را به روش های مختلف تبلیغ کنید و از رسانه های اجتماعی و دیگر پلتفرم ها برای تبلیغ آن استفاده کنید.
به گفته بسیاری از بازاریابان، اگر 20 درصد از منابع خود را صرف تولید محتوا می کنید، باید 80 درصد از منابع خود را صرف تبلیغ آن کنید. این قانون 80/20 است.

lligwo54
lligwo54

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋