mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

7 نکته سئو برای بهبود موقعیت وب سایت شما

مدیر عامل در AgenciaSEO.eu و علاقه مند به بازاریابی دیجیتال. فارغ التحصیل در رشته تبلیغات و روابط عمومی از دانشگاه CEU Cardenal Herrera.
تمام ورودی های شما >> سئو فروشگاه اصفهان
چه یک شرکت ادغام شده یا یک پروژه کارآفرینی باشید که در شرف شروع است، کنترل موقعیت وب امروز کلید برجسته شدن در هر بازار و در هر بخش است.
فهرست مطالب
کلیدهایی برای بهبود موقعیت
برای به پایان رساندن این نکات سئو…
آیا می خواهید در بازاریابی دیجیتال آموزش ببینید و متخصص سئو باشید؟

 


اگرچه این یک رشته بسیار گسترده است، با این مقاله قصد داریم شما را در هفت نکته ضروری راهنمایی کنیم که به شما کمک می کند پروژه خود را در مسیر درست هدایت کنید و موقعیت آن را در موتورهای جستجو و به طور عمده در گوگل بهبود بخشید.

کلیدهایی برای بهبود موقعیت


اینها نکات کلیدی هستند که به گفته هر متخصص سئو که با آنها مشورت می کنید، باید آنها را تحت کنترل داشته باشید: شرکت سئو در اصفهان

وب پاسخگو و سریع
ترافیک موبایل در بسیاری از موارد بیشتر از آن چیزی است که از رایانه های رومیزی به وب سایت شما می رسد، به حدی که Google اکنون محتوا را بر اساس نسخه تلفن همراه یک وب سایت فهرست می کند.

به همین دلیل ضروری است که وب سایت شما به صورت پویا با اندازه هر دستگاهی سازگار شود و همان تجربه کاربری را ارائه دهد اما با حرکات انگشت شست سازگار باشد.

به عنوان مثال، یک روند رو به رشد استفاده از منوهای شناور به شکل یک دکمه کشویی از پایین سمت راست، برای نزدیک شدن به انگشت شست است.

در کنار این، سرعت بارگذاری بسیار مهم است. اگر یک وب سایت بیش از 3 ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، بیش از 60 درصد از کاربران قبل از اتمام وب سایت شما را ترک می کنند و میزان تبدیل حدود 40 درصد کاهش می یابد.

برای دومی، انتخاب یک سرور خوب، با فناوری‌های کش پیشرفته، و قادر به پشتیبانی مقیاس‌پذیر از ده‌ها پرس‌و‌جوی متعدد در حین رشد پروژه، کلیدی است.

همانطور که می بینید، اینها داده هایی هستند که باید بسیار بسیار مورد توجه قرار گیرند.


معماری ساده، شهودی و دوستانه


هر صفحه مهم در وب سایت شما باید فقط یک یا دو کلیک با صفحه اصلی فاصله داشته باشد. ممکن است تئوری 3 کلیک را بشناسید که به شما می گوید باید بتوانید با حداکثر کلیک به هر صفحه ای در وب برسید. آیا آن را در وب سایت خود بررسی کرده اید؟ گرفتیش؟ درخشان! در غیر این صورت، آن را مرور کنید و به بهبود تجربه کاربری بازدیدکنندگان وب سایت خود کمک خواهید کرد.

اگر می‌خواهید خزیدن عنکبوت‌های موتورهای جستجو را آسان‌تر کنید، زمانی را که در آنجا می‌گذرانند بهینه کنید و به آن‌ها کمک کنید به عمیق‌ترین URLها برسند، این نکته سئو نیز کلیدی است. کار را برای گوگل آسان کنید.

این همان چیزی است که به بهینه سازی بودجه خزیدن معروف است و شامل سازماندهی وب سایت شما با ساختاری منطقی و ساده در قالب افقی (وب سایت خدماتی)، فرمت عمودی (تجارت الکترونیک)، در سیلو (رسانه) است.

به این موضوع باید استفاده از آدرس‌های اینترنتی دوستانه (استفاده از کلمات به جای اعداد یا پارامترها)، کوتاه، آسان برای به خاطر سپردن و با کلمات کلیدی را اضافه کنیم:

نمونه مقاله سئو برای استارتاپ ها: https://agenciaseo.eu/seo-para-startups-guia/

فراداده های به روز شده و جذاب


تگ عنوان عنوانی است که گوگل در نتایج جستجو نمایش می دهد، همراه با توضیحاتی که شامل اطلاعاتی درباره مواردی است که در صفحه یافت می شود.

جذاب بودن آنها برای جلب توجه و جذب بازدیدکنندگان حیاتی است، اما آنها همچنین باید صادقانه آنچه را که در محتوا ارائه می شود توصیف کنند.

اگر انتظاراتی را که قول داده ایم برآورده نکنیم، نتیجه معکوس خواهیم داشت: کاربر برای جستجو به گوگل باز می گردد و این یک سیگنال بسیار منفی در مورد ارتباط محتوای شما با آن جستجوی خاص است.

همیشه بهترین کار این است که ترکیب‌های مختلف را آزمایش کرده و امتحان کنید تا زمانی که ترکیبی را بیابید که بیشتر از همه برجسته است و در عین حال مطابق با سبک شرکتی است.

در اینجا یک مثال برای جستجوی سئو وبلاگ آورده شده است:


همانطور که می بینید، جرات شکستن هنجارها با یک متن خلاقانه و معمولی، همراه با ایموجی که به وضوح ما را از رقبا متمایز می کند، معمولا کارساز است.

این توصیه سئو همیشه در همه بخش ها امکان پذیر نیست، اما فقط نتایج جستجو را مرور کنید تا ببینید همه در حال انجام چه کاری هستند و گزینه هایی برای متمایز کردن خود پیدا کنید.

در دراز مدت، اگر محتوای شما خوب باشد و به آنچه کاربر به دنبال آن است پاسخ دهد، جایگاه اول نزدیک تر و در بهترین حالت توسط شما تثبیت می شود.

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋